Starostwo Powiatowe w Nowym Targu ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora ds. administracji budowlano-architektonicznej
Ogłoszenie nr 1/2022
STAROSTWO POWIATOWE W NOWYM TARGU
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektora ds. administracji budowlano-architektonicznej
Zatrudnienie w ramach Projektu nr RPMP.02.01.01-12-0180/19 pn. „Integracja i digitalizacja zasobów z zakresu administracji powiatowej i drogownictwa wraz z udostępnieniem e-usług w Powiecie Nowotarskim” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej: Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 2 Oś Priorytetowa Cyfrowa Małopolska, Działanie 2.1 E-administracja i otwarte zasoby, Poddziałanie 2.1.1 Elektroniczna administracja.
1. Liczba lub wymiar etatu: 1 na czas realizacji projektu (maj 2022 – czerwiec 2023) oraz 5 – letni okres trwałości projektu.
2. Miejsce wykonywania pracy: Nowy Targ
3. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe co najmniej licencjackie,
- Znajomość przepisów ustaw: Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi do tej ustawy, o samorządzie powiatowym, Kodeksu postępowania administracyjnego,
- Znajomość obsługi komputera w zakresie podstawowych programów edycyjnych i kalkulacyjnych,
- Obywatelstwo polskie,
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
- Nieposzlakowana opinia.
4. Wymagania dodatkowe:
- Preferowany kierunek wykształcenia: architektura, budownictwo lub pokrewne,
- Preferowany staż pracy co najmniej 1 rok na stanowisku związanym z realizacją usług w zakresie administracji budowlano-architektonicznej,
- Asertywność, odpowiedzialność, sumienność, rzetelność.
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Analiza i przygotowywanie materiałów do digitalizacji,
- Inwentaryzacja materiałów i dokumentów wydawanych wykonawcy zlecenia, oraz kontrola ilościowa i jakościowa materiałów oddawanych po wykorzystaniu,
- Nadzór techniczny nad wykonywaniem digitalizacji,
- Weryfikacja poprawności przekazywanych i wprowadzanych danych,
- Kontrola techniczna digitalizowanych materiałów zasobu,
- Konsultacje z Kierownikiem Projektu oraz z wykonawcą dotyczące dostosowania przyjętych rozwiązań i funkcji do aktualnych potrzeb w tym zakresie, celem zapewnienia funkcjonalności systemu,
- Monitoring prawidłowości przebiegu procesu digitalizacji i integracji systemów, próby testowe, wdrożenie systemu na stanowiskach pracy,
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego lub Starostę związanych z realizacją zadań Wydziału Administracji Budowlano-Architektonicznej.
6. Warunki pracy:
1) Warunki dotyczące pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca odbywa się w biurze, nie wymaga częstych kontaktów i spotkań poza Starostwem.
2) Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Budynek Starostwa jest wyposażony w podjazd i windę co umożliwia wjazd oraz przemieszczanie się po budynku osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich.
Narzędzia i materiały pracy: komputer wyposażony w pakiet biurowy, umożliwiający przygotowywanie dokumentów, prezentacji oraz dokonywania obliczeń.
7. Informacje dodatkowe:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
8. Wymagane dokumenty:
- Życiorys (CV),
- List motywacyjny,
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk do pobrania pod ogłoszeniem),
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
- Kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy kandydata,
- Oświadczenia kandydata:
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
W przypadku, gdy kandydat przekazuje dobrowolnie, z własnej inicjatywy dane stanowiące szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, do składanej dokumentacji aplikacyjnej powinien dołączyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie w procesie naboru (druk do pobrania pod ogłoszeniem).
9. Kopie innych dokumentów i oświadczeń:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Nowym Targu, ul. Bolesława Wstydliwego 14 lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 34-400 Nowy Targ, ul. Bolesława Wstydliwego 14, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko „Podinspektora ds. administracji budowlano-architektonicznej”, w terminie do dnia 15 kwietnia 2022r.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie zaproszeni na ocenę końcową kandydatów.
W przypadku niespełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze, dokumenty aplikacyjne zostaną zwrócone po ich weryfikacji.
W przypadku spełnienia wymagań formalnych i wyboru na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze, dokumenty aplikacyjne (po przedłożeniu do wglądu ich oryginałów), zostaną dołączone do akt osobowych pracownika i będą przechowywane przez cały okres zatrudnienia oraz przez okres 10 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym stosunek pracy uległ rozwiązaniu lub wygasł, chyba że odrębne przepisy przewidują dłuższy okres przechowywania dokumentacji pracowniczej.
W przypadku spełnienia wymagań formalnych i znalezienia się w gronie pozostałych 4 najlepszych niewybranych kandydatów, dokumenty aplikacyjne będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wybraną na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze, na wypadek zaistnienia konieczności ponownego obsadzenia tego samego stanowiska, po tym czasie dokumenty zostaną zwrócone.
Dokumenty kandydatów, którzy nie znaleźli się w gronie pięciu najlepszych, zostaną im zwrócone.
Jednocześnie informuję, iż zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022r. poz. 530), informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej /www.nowotarski.pl/ oraz umieszczona na tablicy informacyjnej w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Bolesława Wstydliwego 14
w Nowym Targu.
Pliki do pobrania
- Informacja o wynikach naboru na stanowisko Podinspektora ds. administracji budowlano - architektonicznej (pdf, 156.47 KB)
- 1.1 Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (docx, 22.74 KB)
- 1.2 Druk Oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych podanych dobrowolnie z własnej inicjatywy (docx, 14.42 KB)
- 1.3 Klauzula informacyjna w procesie naboru na wolne stanowisko pracy (docx, 19.65 KB)
- Ogłoszenie naboru na stanowisko Podinspektora ds. Administracji Budowlano - Architektonicznej (pdf, 1.11 MB)