ROZPOZNANIE RYNKU: ZA.271.101.2021 - Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów biurowych na kursy oraz zajęcia on-line realizowane w ramach projektów edukacyjnych w powiecie nowotarskim.
|
|
Nowy Targ, 18.02.2021 r. |
Nasz znak: ZA.271.101.2021 |
|
|
ROZPOZNANIE RYNKU
Zapytanie ofertowe pozaustawowe, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł.
|
1. Starostwo Powiatowe w Nowym Targu zaprasza do składania ofert w imieniu Dyrektorów:
- Zespołu Szkół Zawodowych i Placówek w Krościenku nad Dunajcem, ul. Jagiellońska 4, 34-450 Krościenko nad Dunajcem;
- Zespołu Szkół Nr 1 im. Wł. Orkana w Nowym Targ, Pl. Słowackiego 13, 34-400 Nowy Targ;
- Zespołu Szkół Technicznych i Placówek im. St. Staszica w Nowym Targu, ul. Wojska Polskiego 9, 34-400 Nowy Targ;
- Zespołu Szkół Ekonomicznych w Nowym Targu, ul. Kowaniec 125, 34-400 Nowy Targ;
- Zespołu Szkół w Rabce Zdroju, ul. Kościuszki 9, 34-700 Rabka Zdrój.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych na kursy oraz zajęcia on-line realizowane w ramach projektów edukacyjnych w powiecie nowotarskim.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 następujących części:
Część nr 1
Dostawa materiałów biurowych na kursy realizowane przez Centrum Kształcenia Zawodowego nr 1 w Zespole Szkół Technicznych i Placówek im. St. Staszica w Nowym Targu w ramach projektu: „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w branży mechanicznej i górniczo-hutniczej w powiecie nowotarskim”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 A do niniejszego zapytania ofertowego.
Część nr 2
Dostawa materiałów biurowych na kursy realizowane przez Centrum Kształcenia Zawodowego nr 2 w Zespole Szkół Nr 1 im. Wł. Orkana w Nowym Targu w ramach projektu: „Utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych w branży administracyjno-usługowej w powiecie nowotarskim”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 B do niniejszego zapytania ofertowego.
Część nr 3
Dostawa materiałów biurowych na kursy realizowane przez Centrum Kształcenia Zawodowego nr 2 w Zespole Szkół Nr 1 im. Wł. Orkana w Nowym Targu w ramach projektu: „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w branży elektryczno-elektronicznej w powiecie nowotarskim”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 C do niniejszego zapytania ofertowego.
Część nr 4:
Dostawa materiałów biurowych na kursy realizowane przez Centrum Kształcenia Zawodowego nr 3 w Zespole Szkół Zawodowych i Placówek w Krościenku nad Dunajcem w ramach projektu: „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w branży turystyczno-gastronomicznej w powiecie nowotarskim”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 D do niniejszego zapytania ofertowego.
Część nr 5:
Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do realizacji zajęć on-line w Zespole Szkół Ekonomicznych w Nowym Targu (obszar turystyka, język angielski) w ramach projektu: "Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II".
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 E do niniejszego zapytania ofertowego.
Część nr 6:
Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do realizacji zajęć on-line w Zespole Szkół Technicznych i Placówek im. St. Staszica w Nowym Targu (obszar: mechaniczno-mechatroniczny, budownictwo) w ramach projektu: "Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II".
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 F do niniejszego zapytania ofertowego.
Część nr 7:
Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do realizacji zajęć on-line w Zespole Szkół
w Rabce-Zdrój (obszar: język angielski) w ramach projektu: "Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II".
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 G do niniejszego zapytania ofertowego.
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (RPO WM), Działanie 10.2 Rozwój Kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów – SPR oraz Poddziałanie 10.2.3 Koordynacja kształcenia zawodowego uczniów.
Uwaga! Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych
Miejsce dostawy: Każdorazowo zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla poszczególnej części postępowania.
Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia odbędzie się po wystawieniu przez Wykonawcę faktury/rachunku na nabywcę: Powiat Nowotarski, ul. Bolesława Wstydliwego 14, 34-400 Nowy Targ, NIP 735-217-50-44 ze wskazaniem odbiorcy:
dla części nr 1 - Zespół Szkół Technicznych i Placówek im. St. Staszica w Nowym Targu, ul. Wojska Polskiego 9, 34-400 Nowy Targ;
dla części nr 2 - Zespół Szkół Nr 1 im. Wł. Orkana w Nowym Targ, Pl. Słowackiego 13, 34-400 Nowy Targ;
dla części nr 3 - Zespół Szkół Nr 1 im. Wł. Orkana w Nowym Targ, Pl. Słowackiego 13, 34-400 Nowy Targ;
dla części nr 4 - Zespół Szkół Zawodowych i Placówek w Krościenku nad Dunajcem, ul. Jagiellońska 4, 34-450 Krościenko nad Dunajcem;
dla części nr 5 – Zespół Szkół Ekonomicznych w Nowym Targu, ul. Kowaniec 125, 34-400 Nowy Targ;
dla części nr 6 – Zespół Szkół Technicznych i Placówek im. St. Staszica w Nowym Targu, ul. Wojska Polskiego 9, 34-400 Nowy Targ;
dla części nr 7 - Zespół Szkół w Rabce Zdroju, ul. Kościuszki 9, 34-700 Rabka Zdrój.
Rozliczenie płatności wynikające z udzielonego zamówienia nastąpi za pośrednictwem metody podzielnej płatności na podst. art. 108a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r, poz. 2174 z późn. zm.).
3. Termin wykonania zamówienia: 7 dni od daty rozstrzygnięcia postępowania – dotyczy każdej części postępowania.
4. Osoby upoważnione do kontaktów: Główny Specjalista ds. zamówień publicznych – Iwona Waksmundzka, Inspektor ds. zamówień publicznych – Marta Rajca oraz Inspektor ds. zamówień publicznych – Ewa Rusnaczyk-Maciasz - tel.: (18) 26 61 340.
5. Termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 26.02.2021 r. do godz. 11:00 drogą elektroniczną na adres: przetarg@nowotarski.pl (należy przesłać wypełniony druk formularza oferty).
6. Kryteria oceny ofert – dotyczy każdej części postępowania:
Jedynym kryterium oceny ofert jest:
Cena brutto za całość zamówienia (każdorazowo w danej części postępowania) – 100%.
Załączniki:
- Załącznik nr 1 A-G - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1-7
- Załącznik nr 2 – Formularz oferty dla części nr 1-7
- Załącznik nr 3 – Informacja Administratora danych osobowych
Sprawę prowadzi: Ewa Rusnaczyk- Maciasz, tel.: (18) 26 61 340
Pliki do pobrania
- Zapytanie ofertowe (pdf, 200.04 KB)
- Załącznik nr 1 A - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 (docx, 100.69 KB)
- Załącznik nr 1 B - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 (docx, 105.69 KB)
- Załącznik nr 1 C - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 (docx, 100.92 KB)
- Załącznik nr 1 D - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 4 (docx, 103.68 KB)
- Załącznik nr 1 E - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 5 (docx, 799.77 KB)
- Załącznik nr 1 F - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 6 (docx, 800.27 KB)
- Załącznik nr 1 G - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 7 (docx, 799.47 KB)
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty dla cześci nr 1-7 (doc, 118.50 KB)
- Załącznik nr 3 - Informacja Administratora danych osobowych (docx, 95.15 KB)
- UWAGA! Pytania, odpowiedzi, modyfikacja (pdf, 146.39 KB)
- Protokół z przeprowadzonego postępowania/Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (pdf, 192.14 KB)