ROZPOZNANIE RYNKU: ZA.271.33.2019 - usługi – pełnienie funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych polegających na dostosowaniu budynku ZPSWO w Nowym Targu do obowiązujących przepisów w zakresie bezpieczeństwa pożarowego.
|
|
Nowy Targ, 26.03.2019 r. |
Nasz znak: ZA.271.33.2019 |
|
|
ROZPOZNANIE RYNKU Zapytanie ofertowe – pozaustawowe na podst. art. 4 ust. 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dla zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
|
1. Zarząd Powiatu Nowotarskiego, w celu „rozpoznania rynku” zaprasza do składania ofert.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa – pełnienie funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych polegających na dostosowaniu budynku Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo Opiekuńczych w Nowym Targu przy ul. Jana Pawła II 85 do obowiązujących przepisów w zakresie bezpieczeństwa pożarowego.
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie następujące części:
Część nr 1 – Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych przy realizacji robót budowlanych polegających na dostosowaniu budynku Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo Opiekuńczych w Nowym Targu przy ul. Jana Pawła II 85 do obowiązujących przepisów w zakresie bezpieczeństwa pożarowego, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2A do zapytania ofertowego.
Część nr 2 - Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności konstrukcyjno-budowlanej przy realizacji robót budowlanych polegających na dostosowaniu budynku Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo Opiekuńczych w Nowym Targu przy ul. Jana Pawła II 85 do obowiązujących przepisów w zakresie bezpieczeństwa pożarowego, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2B do zapytania ofertowego.
Uwaga:
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia:
Część nr 1 - od dnia 03.06.2019r. do dnia uzyskania pozwolenia na użytkowanie dla przedmiotowej inwestycji, lecz nie później niż do 23.08.2019r.
Część nr 2 - od dnia 03.06.2019r. do dnia uzyskania pozwolenia na użytkowanie dla przedmiotowej inwestycji, lecz nie później niż do 23.08.2019r.
4. Osoby upoważnione do kontaktów: procedura - Ewa Rusnaczyk, Jolanta Mrugała, Marta Rajca, Iwona Waksmundzka, tel. ( 018) 26 61 340.
5. Termin składania ofert (dotyczy części nr 1 i 2):
Oferty należy składać: do dnia: 03.04.2019 r. do godz. 11:00
- Pisemnie w siedzibie Zamawiającego w Nowym Targu przy ul. Bolesława Wstydliwego 14
w sekretariacie pokój 3.08 - Faksem na numer 018 26 61 344
- lub mailem na adres: przetarg@nowotarski.pl
W przypadku składania ofert opisanego w:
- pkt 5.1. zapakowaną w kopertę ofertę (formularz oferty) należy oznaczyć w następujący sposób: Oferta cenowa - usługa – pełnienie funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych polegających na dostosowaniu budynku Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo Opiekuńczych w Nowym Targu przy ul. Jana Pawła II 85 do obowiązujących przepisów w zakresie bezpieczeństwa pożarowego. Dotyczy części nr ………………
- pkt. 5.2 i 5.3 należy przesłać wypełniony druk formularza oferty.
6. Kryteria oceny ofert:
Cena brutto za wykonanie zamówienia w części nr 1 - 100%
Cena brutto za wykonanie zamówienia w części nr 2 - 100%
Szczegółowe informacje w sprawie przedmiotu zamówienia udzielane są w Wydziale Inwestycji Starostwa Powiatowego w Nowym Targu w pokoju nr 4.08 przy ul. Bolesława Wstydliwego 14, tel. (18) 26-61-318 lub (18) 26-61-353.
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Formularz oferty dla części nr 1 i 2;
Załącznik nr 2A – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1;
Załącznik nr 2B – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2;
Załącznik nr 3A – Projekt umowy dla części nr 1;
Załącznik nr 3B – Projekt umowy dla części nr 2;
Załącznik nr 4 – Informacja Administratora danych osobowych
Sprawę prowadzi: Ewa Rusnaczyk, tel. (0-18) 26 61 340.
Pliki do pobrania
- Zapytanie ofertowe (doc, 78.50 KB)
- Załącznik nr 1 - Formularz oferty dla części nr 1 i 2 (doc, 42.50 KB)
- Załącznik nr 2A - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 (doc, 55.00 KB)
- Załącznik nr 2B - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 (doc, 55.00 KB)
- Załącznik nr 3A - Projekt umowy dla części nr 1 (doc, 52.00 KB)
- Załącznik nr 3B - Projekt umowy dla części nr 2 (doc, 52.00 KB)
- Załącznik nr 4 - Informacja Administratora danych osobowych (docx, 18.58 KB)
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (doc, 64.00 KB)
- Informacja o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty w cześci nr 1 (doc, 416.00 KB)