Informacja o kursach przeprowadzonych w ubiegłym roku.
Podstawy prawne
- Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 978, z późn. zm.)
Wymagane dokumenty:
- Informacja o kursach przeprowadzonych w ubiegłym roku
- Załączniki do wniosku:
- Dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa – w przypadku działania przez pełnomocnika.
- Potwierdzenia wniesienia opłaty skarbowej za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa – jeżeli opłata jest wymagana.
Czas realizacji:
Niezwłocznie.
Opłaty:
- Nie podlega opłacie administracyjnej
-
Opłata skarbowa za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa – 17 zł
Z opłaty skarbowej za działanie z pełnomocnictwa zwolniony jest dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa oraz jego odpis, wypis lub kopia:
- poświadczony notarialnie lub przez uprawniony organ, upoważniające do odbioru dokumentów;
- jeżeli pełnomocnictwo udzielane jest małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu;
- jeżeli mocodawcą jest osoba, która przedstawi zaświadczenie o korzystaniu ze świadczeń pomocy społecznej z powodu ubóstwa.
Złożenie kopii pełnomocnictwa bądź odpisu z pełnomocnictwa możliwe jest tylko w przypadku jej urzędowego potwierdzenia - przez notariusza, adwokata, radcę prawnego, rzecznika patentowego lub doradcę podatkowego.
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.
Informacje dodatkowe:
Formularz dotyczy również podmiotów wpisanych w ewidencji podmiotów prowadzących szkolenie.
Formularz dotyczy również informacji składanych za rok bieżący, do dnia rezygnacji z prowadzenia ośrodka szkolenia kierowców lub wydania decyzji o zakazie prowadzenia ośrodka szkolenia kierowców.