Pisemny przetarg ofertowy na sprzedaż cyfrowego mobilnego aparatu RTG
Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc Oddział Terenowy w Rabce-Zdroju ogłasza przetarg pisemny ofertowy na sprzedaż cyfrowego mobilnego aparatu RTG Kodak Point OF– CARE CR-ITX 560 System.
Podstawowe dane przedmiotu sprzedaży:
- Aparat cyfrowy mobilny Typu Kodak Point - OF-CARE CR-ITX 560 System, Rok produkcji 2008, nr seryjny 10173 , producent Kodak /Carestream Health System.
- Cena wywoławcza: 42 500,00 zł.
Do ceny sprzedaży zostanie doliczona kwota podatku od towarów i usług VAT, o ile tak będą stanowiły obowiązujące w dniu sprzedaży przepisy.
- Przedmiot sprzedaży częściowo sprawny; uszkodzona listwa detekcyjna - do naprawy.
- Aparat serwisowany przez firmę Carestreeam Health System do roku 2012 - do wycofania z użytkowania.
- Stan wyeksploatowania: aparat jest wyeksploatowany w nieznacznym stopniu, wykonywał średnio 400 zdjęć rocznie podczas eksploatacji.
Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za stan techniczny i jakość przeznaczonego do sprzedaży sprzętu.
Przedmiot sprzedaży można oglądać w Klinice Chirurgii Klatki Piersiowej Instytutu, po uprzednim telefonicznym lub e-mail’owym uzgodnieniu terminu wizyty do dnia 21.02.2018 r.
Ofertę w zamkniętej kopercie, opatrzonej danymi Oferenta oraz dopiskiem „Przetarg na sprzęt wycofany z użytkowania” należy przesłać na adres: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc Oddział Terenowy ul. prof. Jana Rudnika 3 B, 34-700 Rabka-Zdrój lub złożyć w Sekretariacie Budynku Administracyjnego (pokój nr 103) do dnia 22.02. 2018 r., w dni robocze od poniedziałku do piątku, do godziny 10:00.
W przetargu Oferentami mogą być osoby fizyczne lub prawne.
Zawartość oferty:
- w przypadku osoby fizycznej - imię i nazwisko, PESEL, adres Oferenta oraz adres do korespondencji,
- jeżeli Oferentem jest osoba prawna - nazwę firmy, NIP, adres siedziby oraz adres do korespondencji,
- datę sporządzenia oferty,
- dokument potwierdzający wpłatę wadium,
- zobowiązanie Oferenta do zakupu sprzętu w przypadku wyboru jego oferty,
- oferowaną cenę,
- oferowany termin zapłaty, nie dłuższy niż 14 dni od rozstrzygnięcia przetargu.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.02.2018 r. o godzinie 11:00 w siedzibie Instytutu, budynek Administracyjny pokój nr 112.
Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpłacenie, określonej w niniejszym ogłoszeniu, kwoty wadium 4 250,00 zł, w gotówce w Kasie Sprzedającego lub przelewem na konto Nr 25 1020 3466 0000 9302 0002 3226 w PKO BP S.A Oddział w Rabce-Zdroju w terminie do 21.02.2018 r. (za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na w/wym. rachunek).
Wpłacone wadium przez Oferenta, którego oferta zostanie wybrana będzie zaliczone na poczet ceny nabycia, a pozostałym Oferentom wadium zostanie zwrócone.
Zastrzegamy przepadek wadium na rzecz Sprzedającego, jeżeli:
- Oferent, którego oferta została przyjęta, uchyli się od zawarcia umowy,
- Oferent nie zaoferuje ceny nabycia równej co najmniej cenie wywoławczej.
Sprzedawca wybierze Oferenta, który zaoferował cenę najwyższą.
Sprzedawcy przysługuje prawo swobodnego wyboru oferty, jeżeli Oferenci zaoferowali tę samą cenę.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.
Rozstrzygnięcie przetargu nastąpi w ciągu trzech dni roboczych po otwarciu ofert.
Wydanie przedmiotu sprzedaży oraz jego odbiór przez Oferenta nastąpi niezwłocznie, protokołem zdawczo-odbiorczym, po zapłaceniu ceny nabycia, jednak nie później niż 14 dni od daty zapłaty. Prace techniczne związane z przygotowaniem sprzętu do transportu z pomieszczenia gdzie przebywa, zabezpieczenie i ubezpieczenie oraz wszelkie koszty z tym związane, są po stronie Oferenta.
Zapłata winna być wniesiona, w terminie zadeklarowanym w ofercie, w formie przelewu bankowego na konto podane na fakturze.
Osobą upoważnioną do udzielania dodatkowych informacji oraz uzgodnienia terminu oglądania sprzętu jest: p. inż. Marek Ziemianin tel. 18 267 60 60 wew. 214 lub mail: mziemianin@igrabka.edu.pl.