Dostawa sprzętu komputerowego, licencji, oprogramowania, systemów oraz usługi informatyczne w ramach projektu pn. „Rozwój elektronicznej administracji w Powiecie Nowotarskim”.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa i adresy
Powiat Nowotarski
PL
Bolesława Wstydliwego 14
Nowy Targ
34-400
Polska
Osoba do kontaktów: Iwona Waksmundzka
Tel.: +48 182661300
E-mail: przetarg@nowotarski.pl
Faks: +48 182661344
Kod NUTS: PL215
Adresy internetowe:
Główny adres: www.nowotarski.pl
Adres profilu nabywcy: https://www.nowotarski.pl/bip/
I.2)Wspólne zamówienie
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://www.nowotarski.pl/bip/przetargi/
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne
Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
Dostawa sprzętu komputerowego, licencji, oprogramowania, systemów oraz usługi informatyczne w ramach projektu pn. „Rozwój elektronicznej administracji w Powiecie Nowotarskim”.
Numer referencyjny: ZA.272.1.2017
II.1.2)Główny kod CPV
48800000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, licencji, oprogramowania, systemów oraz usługi informatyczne.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 7 następujących części:
Część nr 1 – Dostawa serwerów wraz z macierzą dyskową dla klastra niezawodnościowego zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Część nr 2 – Dostawa niezbędnych licencji i oprogramowania dla klastra niezawodnościowego zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
Część nr 3 – Dostawa Intranetu zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
Część nr 4 – Dostawa systemu chat i video-chat dla klientów uurzędu zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.
Część nr 5 – Modernizacja i rozbudowa stron www urzędu zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ.
Część nr 6 – Wdrożenie i rozwój 15 e-usług zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ.
Część nr 7 – Uruchomienie usługi wirtualnego urzędnika (doradcy) na stronie www urzędu zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ.
II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
Wartość bez VAT: 572 894.31 PLN
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Dostawa serwerów wraz z macierzą dyskową dla klastra niezawodnościowego.
Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
48820000
30233141
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL
Kod NUTS: PL215
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Starostwo Powiatowe w Nowym Targu, ul. Bolesława Wstydliwego 14, 34-400 Nowy Targ.
II.2.4)Opis zamówienia:
Dostawa serwerów wraz z macierzą dyskową dla klastra niezawodnościowego zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 20
Kryterium jakości - Nazwa: Funkcje dodatkowe / Waga: 12
Kryterium jakości - Nazwa: Gwarancja skutecznej naprawy na drugi dzień roboczy / Waga: 8
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 180 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 21
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: Projekt nr RPMP.02.01.01-12-0023/16 pn. „Rozwój elektronicznej administracji w Powiecie Nowotarskim”.
II.2.14)Informacje dodatkowe
Współfinansowane ze środków Unii Europejskiej: Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 2 Oś Priorytetowa Cyfrowa Małopolska, Działanie 2.1 E-administracja i otwarte zasoby, Poddziałanie 2.1.1 Elektroniczna administracja.
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Dostawa niezbędnych licencji i oprogramowania dla klastra niezawodnościowego.
Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
48000000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL
Kod NUTS: PL215
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Starostwo Powiatowe w Nowym Targu. ul. Bolesława Wstydliwego 14, 34-400 Nowy Targ.
II.2.4)Opis zamówienia:
Dostawa niezbędnych licencji i oprogramowania dla klastra niezawodnościowego zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji/opieka techniczna / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 30 894.31 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 21
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: Projekt nr RPMP.02.01.01-12-0023/16 pn. „Rozwój elektronicznej administracji w Powiecie Nowotarskim”.
II.2.14)Informacje dodatkowe
Współfinansowane ze środków Unii Europejskiej: Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 2 Oś Priorytetowa Cyfrowa Małopolska, Działanie 2.1 E-administracja i otwarte zasoby, Poddziałanie 2.1.1 Elektroniczna administracja.
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Dostawa Intranetu.
Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
48000000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL
Kod NUTS: PL215
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Starostwo Powiatowe w Nowym Targu, ul. Bolesława Wstydliwego 14, 34-400 Nowy Targ.
II.2.4)Opis zamówienia:
Dostawa Intranetu zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji/opieka techniczna / Waga: 20
Kryterium jakości - Nazwa: Dodatkowa funkcjonalność / Waga: 20
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 100 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 42
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: Projekt nr RPMP.02.01.01-12-0023/16 pn. „Rozwój elektronicznej administracji w Powiecie Nowotarskim”.
II.2.14)Informacje dodatkowe
Współfinansowane ze środków Unii Europejskiej: Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 2 Oś Priorytetowa Cyfrowa Małopolska, Działanie 2.1 E-administracja i otwarte zasoby, Poddziałanie 2.1.1 Elektroniczna administracja.
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Dostawa systemu chat i video-chat dla klientów urzędu.
Część nr: 4
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
48000000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL
Kod NUTS: PL215
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Starostwo Powiatowe w Nowym Targu, ul. Bolesława Wstydliwego 14, 34-400 Nowy Targ.
II.2.4)Opis zamówienia:
Dostawa systemu chat i video-chat dla klientów urzędu zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji/opieka techniczna / Waga: 20
Kryterium jakości - Nazwa: Dodatkowa funkcjonalność / Waga: 20
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 100 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 42
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: Projekt nr RPMP.02.01.01-12-0023/16 pn. „Rozwój elektronicznej administracji w Powiecie Nowotarskim”.
II.2.14)Informacje dodatkowe
Współfinansowane ze środków Unii Europejskiej: Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 2 Oś Priorytetowa Cyfrowa Małopolska, Działanie 2.1 E-administracja i otwarte zasoby, Poddziałanie 2.1.1 Elektroniczna administracja.
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Modernizacja i rozbudowa stron www urzędu.
Część nr: 5
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
72000000
72260000
72262000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL
Kod NUTS: PL215
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Starostwo Powiatowe w Nowym Targu, ul. Bolesława Wstydliwego 14, 34-400 Nowy Targ.
II.2.4)Opis zamówienia:
Modernizacja i rozbudowa stron www urzędu zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji/opieka techniczna / Waga: 20
Kryterium jakości - Nazwa: Dodatkowa funkcjonalność / Waga: 20
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 12 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 42
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienia....................... Uwaga! Całość ogłoszenia dostępna w załączniku Pdf Ogłoszenie o zamówieniu
Pliki do pobrania
- Ogłoszenie o zamówieniu - pdf (pdf, 239.86 KB)
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami (7z, 561.46 KB)
- Pytania,odpowiedzi (docx, 94.33 KB)
- Pytania, odpowiedzi, modyfikacja SIWZ (zip, 200.74 KB)
- Pytania, odpowiedzi, modyfikacja SIWZ z dnia 05.04.2017 ponowne umieszczenie z uwagi na uszkodzenie pliku (docx, 117.45 KB)
- Załącznik do pisma z dnia 05.04.2017 - załacznik nr 4 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia - dostawa klastra sewerowego (docx, 118.69 KB)
- Załącznik do pisma z dnia 05.04.2017 - załącznik nr 5 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia - dostawa systemu do wirualizacji (docx, 99.19 KB)
- Doprecyzowanie/uszczegółowienie zapisów SIWZ (docx, 97.24 KB)
- Pytania, odpowiedzi (docx, 96.51 KB)
- Dopracyzowanie/uszczegółowienie zapisów SIWZ (docx, 96.80 KB)
- INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT Z DNIA 19.04.2017r. (docx, 113.64 KB)
- Unieważnienie części VII (docx, 96.46 KB)
- INFORMACJA O WYBORZE NAKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY ( DOTYCZY CZĘŚĆI 1-6) (docx, 116.98 KB)