PZD: Likwidacja stanów awaryjnych elementów dróg i mostów - drogi
Postępowanie pn. Likwidacja stanów awaryjnych elementów dróg i mostów - drogi jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art.10 ust.1 oraz art.39 – 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz.1986 ze zm.) oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie, o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 tejże ustawy.
1.OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Działając na podstawie art.40 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Likwidacja stanów awaryjnych elementów dróg i mostów - drogi
Treść Ogłoszenia o zamówieniu z dnia 1 marca 2019 r. znajduje się poniżej, w załącznikach
Termin składania ofert:
do dnia 18 marca 2019 r. do godz. 9:00
Miejsce składania ofert:
Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu
34-400 Nowy Targ, ul. Szpitalna 14
2.SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Działając na podstawie art.37 ust.2 ustawy - Prawo zamówień publicznych Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu udostępnia Specyfikację istotnych warunków zamówienia pn. Likwidacja stanów awaryjnych elementów dróg i mostów - drogi
Treść Specyfikacji istotnych warunków zamówienia pn. Likwidacja stanów awaryjnych elementów dróg i mostów - drogi z dnia 1 marca 2019 r. znak PZD-ZP.261.8.2019 znajduje się poniżej, w załącznikach
Wnioski o wyjaśnienie treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia przesyłane drogą elektroniczna należy kierować na adres:
Opublikowała w dniu 1 marca 2019 r. Krystyna Stanek
3. INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Działając na podstawie art.86 ust.5 Prawa zamówień publicznych Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu udostępnia informacje z otwarcia ofert złożonych w postepowaniu pn. Likwidacja stanów awaryjnych elementów dróg i mostów - drogi
Treść Informacji z otwarcia ofert – pismo z dnia 18 marca 2019 r. znak PZD-ZP.261.8.2019 znajduje się poniżej, w załącznikach
Dodała w dniu 18 marca 2019 r. Krystyna Stanek
4. ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Działając na podstawie art.92 ust.2 Prawa zamówień publicznych Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu informuje o unieważnieniu postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. Likwidacja stanów awaryjnych elementów dróg i mostów - drogi
Treść Zawiadomienia o unieważnieniu postępowania z dnia 18 marca 2019 r. znak PZD-ZP.261.8.2019 znajduje się poniżej, w załącznikach
Dodała w dniu 18 marca 2019 r. Krystyna Stanek
Pliki do pobrania
- Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 1 marca 2019 r. (pdf, 222.92 KB)
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia z dnia 1 marca 2019 r. znak PZD-ZP.261.8.201 (pdf, 608.51 KB)
- Załącznik nr 1 – Przedmiar robót (pdf, 189.84 KB)
- Załącznik nr 2 – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (pdf, 4.27 MB)
- Załącznik nr 3 – Wykaz dróg powiatowych i obiektów mostowych w ciągu dróg powiatowych objętych zamówieniem (pdf, 312.54 KB)
- Załącznik nr 4 – Wzór umowy (pdf, 362.20 KB)
- Załącznik nr 5 – Formularz ofertowy (pdf, 300.41 KB)
- Załącznik nr 6 – Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu (dokument składany wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert) (pdf, 181.19 KB)
- Załącznik nr 7 – Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania (dokument składany wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert) (pdf, 206.20 KB)
- Załącznik nr 8 – Oświadczenie Wykonawcy o przynależności do tej samej grupy kapitałowej (dokument składany samodzielnie przez Wykonawcę w terminie do 3 dni po upublicznieniu informacji z otwarcia ofert) (pdf, 135.88 KB)
- Załącznik nr 9 – Oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (dokument składany samodzielnie przez Wykonawcę w terminie do 3 dni po upublicznieniu informacji z otwarcia ofert) (pdf, 108.22 KB)
- Załącznik nr 10 – Wykaz wykonanych robót budowlanych (dokument składany na wezwanie Zamawiającego, po upływie terminu składnia ofert) (pdf, 165.73 KB)
- Załącznik nr 11 – Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi (dokument składany na wezwanie Zamawiającego, po upływie terminu składnia ofert) (pdf, 164.44 KB)
- Załącznik nr 12 – Oświadczenie dot. braku wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z opłatami (dokument składany na wezwanie Zamawiającego, po upływie terminu składnia ofert) (pdf, 157.07 KB)
- Załącznik nr 13 – Oświadczenie dot. braku orzeczenia o zakazie ubiegania się o zamówienia publiczne (dokument składany na wezwanie Zamawiającego, po upływie terminu składnia ofert) (pdf, 123.54 KB)
- Informacja z otwarcia ofert – pismo z dnia 18 marca 2019 r. znak PZD-ZP.261.8.2019 (pdf, 131.89 KB)
- Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania – pismo z dnia 18 marca 2019 r. znak PZD-ZP.261.8.2019 (pdf, 191.68 KB)