PZD. Likwidacja stanów awaryjnych elementów dróg i mostów - wykonanie zabezpieczenia korpusu drogi 1662K Raba Wyżna-Klikuszowa oraz drogi powiatowej1661K Trute-Klikuszowa-Obidowa
Postępowanie pn. Likwidacja stanów awaryjnych elementów dróg i mostów - wykonanie zabezpieczenia korpusu drogi 1662K Raba Wyżna-Klikuszowa oraz drogi powiatowej1661K Trute-Klikuszowa-Obidowa jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art.10 ust.1 oraz art.39 – 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r. poz.1579 ze zm.) oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie, o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 tejże ustawy.
1.OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Działając na podstawie art.40 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Likwidacja stanów awaryjnych elementów dróg i mostów - wykonanie zabezpieczenia korpusu drogi 1662K Raba Wyżna-Klikuszowa oraz drogi powiatowej1661K Trute-Klikuszowa-Obidowa
Treść Ogłoszenia o zamówieniu z dnia 25 maja 2018 r. znajduje się w załączniku
Termin składania ofert:
do dnia 12 czerwca 2018 r. do godz. 10:00
2.SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Działając na podstawie art.37 ust.2 ustawy - Prawo zamówień publicznych Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu udostępnia Specyfikację istotnych warunków zamówienia pn. Likwidacja stanów awaryjnych elementów dróg i mostów - wykonanie zabezpieczenia korpusu drogi 1662K Raba Wyżna-Klikuszowa oraz drogi powiatowej1661K Trute-Klikuszowa-Obidowa
Treść Specyfikacji istotnych warunków zamówienia pn. Likwidacja stanów awaryjnych elementów dróg i mostów - wykonanie zabezpieczenia korpusu drogi 1662K Raba Wyżna-Klikuszowa oraz drogi powiatowej1661K Trute-Klikuszowa-Obidowa z dnia 25 maja 2018 r. znak PZD-ZP-U.6.6.2018 znajduje się w załączniku.
Wnioski o wyjaśnienie treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia przesyłane drogą elektroniczna należy kierować na adres: przetargi.pzd@nowotarski.pl
Opublikowala w dniu 25 maja 2018 r. Krystyna Stanek
3. INFORMACJE DOT. DANYCH OSOBOWYCH WYKONAWCÓW
w związku z wejściem w życie rozporządzenia w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO)
Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu, 34-400 Nowy Targ, ul. Szpitalna 14, tel. 18 266 28 88, e-mail: przetargi.pzd@nowotarski.pl;
2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Nowym Targu możliwy jest pod adresem iod@nowotarski.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit.c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Likwidacja stanów awaryjnych elementów dróg i mostów - wykonanie zabezpieczenia korpusu drogi 1662K Raba Wyżna-Klikuszowa oraz drogi powiatowej1661K Trute-Klikuszowa-Obidowa znak: PZD-ZP-U.6.6.2018 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.8 oraz art.96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art.97 ust.1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a)w związku z art.17 ust.3 lit.b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;
d) na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust.1 lit.c RODO.
W przypadku gdy wykonawca przekazuje dane osobowe inne niż bezpośrednio jego dotyczące lub nie zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art.13 ust.4 lub art.14 ust.5 RODO, wykonawca zobowiązany jest złożyć w tym względzie oświadczenie następującej treści:
„Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art.13 lub art.14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w postępowaniu pn. Likwidacja stanów awaryjnych elementów dróg i mostów - wykonanie zabezpieczenia korpusu drogi 1662K Raba Wyżna-Klikuszowa oraz drogi powiatowej1661K Trute-Klikuszowa-Obidowa znak: PZD-ZP-U.6.6.2018.”
Dodała w dniu 29 maja 2018 r. Krystyna Stanek
4. INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Działając na podstawie art.86 ust.5 Prawa zamówień publicznych Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu udostępnia informacje z otwarcia ofert złożonych w postepowaniu pn. Likwidacja stanów awaryjnych elementów dróg i mostów - wykonanie zabezpieczenia korpusu drogi 1662K Raba Wyżna-Klikuszowa oraz drogi powiatowej1661K Trute-Klikuszowa-Obidowa
Treść Informacji z otwarcia ofert – pismo z dnia 12 czerwca 2018 r. znak PZD-ZP-U.26.6.6.2018 znajduje się poniżej w załącznikach
Przypomina się, że Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej powyższej informacji, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, wg:
Załącznika nr 9 – Oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej lub Załącznika nr 8 – Oświadczenie Wykonawcy o przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Dodała w dniu 12 czerwca 2018 r. Krystyna Stanek
5. ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Działając na podstawie art.92 ust.2 Prawa zamówień publicznych Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w prowadzonym postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego pn. Likwidacja stanów awaryjnych elementów dróg i mostów - wykonanie zabezpieczenia korpusu drogi 1662K Raba Wyżna-Klikuszowa oraz drogi powiatowej1661K Trute-Klikuszowa-Obidowa
Treść Zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 27 czerwca 2018 r. znak PZD-ZP-U.26.6.6.2018 znajduje się poniżej. w załącznikach.
Dodała w dniu 27 czerwca 2018 r. Krystyna Stanek
6. ZAWIADOMIENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu informuje, że w trybie przetargu nieograniczonego pn. Likwidacja stanów awaryjnych elementów dróg i mostów - wykonanie zabezpieczenia korpusu drogi 1662K Raba Wyżna-Klikuszowa oraz drogi powiatowej1661K Trute-Klikuszowa-Obidowa, udzielił zamówienia
Treść Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia z dnia 5 lipca 2018 r. znajduje się poniżej, w załącznikach
Dodała w dniu 5 lipca 2018 r. Krystyna Stanek
Pliki do pobrania
- Ogłoszenia o zamówieniu z dnia 25 maja 2018 r. (pdf, 232.00 KB)
- Specyfikacji istotnych warunków zamówienia z dnia 25 maja 2018 r. znak PZD-ZP-U.6.6.2018 (zip, 5.81 MB)
- SIWZ (pdf, 788.03 KB)
- Załącznik nr 1 – Przedmiar robót (pdf, 369.31 KB)
- Załącznik nr 2 – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (pdf, 658.98 KB)
- Załącznik nr 3 – Wzór umowy (pdf, 728.83 KB)
- Załącznik nr 4 – Formularz ofertowy (dokument składany do upływu terminu składania ofert) (pdf, 303.76 KB)
- Załącznik nr 5 – Tabela elementów rozliczeniowych – wersja edytowalna (dokument stanowiący integralną część oferty i składany do upływu terminu składania ofert) (pdf, 193.59 KB)
- Załącznik nr 5 – Tabela elementów rozliczeniowych (dokument stanowiący integralną część oferty i składany do upływu terminu składania ofert) (xlsx, 11.76 KB)
- Załącznik nr 6 – Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania (dokument składany wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert) (pdf, 479.01 KB)
- Załącznik nr 7 – Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu (dokument składany wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert) (pdf, 442.70 KB)
- Załącznik nr 8 – Oświadczenie Wykonawcy o przynależności do tej samej grupy kapitałowej (dokument składany samodzielnie przez Wykonawcę w terminie do 3 dni po upublicznieniu informacji z otwarcia ofert ) (pdf, 284.79 KB)
- Załącznik nr 9 – Oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (dokument składany samodzielnie przez Wykonawcę w terminie do 3 dni po upublicznieniu informacji z otwarcia ofert ) (pdf, 215.73 KB)
- Załącznik nr 10 – Wykaz wykonanych robót budowlanych (dokument składany na wezwanie Zamawiającego, po upływie terminu składnia ofert) (pdf, 218.71 KB)
- Załącznik nr 11 – Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi (dokument składany na wezwanie Zamawiającego, po upływie terminu składnia ofert) (pdf, 349.07 KB)
- Załącznik nr 12 – Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej dot. zaległości (dokument składany na wezwanie Zamawiającego, po upływie terminu składnia ofert) (pdf, 423.77 KB)
- Załącznik nr 13 – Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (dokument składany na wezwanie Zamawiającego, po upływie terminu składnia ofert) (pdf, 347.40 KB)
- Załącznik nr 14 – Zobowiązanie podmiotu trzeciego (pdf, 363.74 KB)
- Informacja z otwarcia ofert – pismo z dnia 12 czerwca 2018 r. znak PZD-ZP-U.26.6.6.2018 (pdf, 172.08 KB)
- Zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 27 czerwca 2018 r. znak PZD-ZP-U.26.6.6.2018 (pdf, 273.80 KB)
- Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z dnia 5 lipca 2018 r. (pdf, 156.00 KB)