ROZPOZNANIE RYNKU - Dostawa krzeseł.
|
|
Nowy Targ, 21.03.2019r. |
Nasz znak: ZA.271.30.2019 |
|
|
ROZPOZNANIE RYNKU
Zapytanie ofertowe pozaustawowe na podst. art. 4 ust. 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dla zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
|
- Zarząd Powiatu Nowotarskiego, w celu „rozpoznania rynku” zaprasza do składania w ofert.
- Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa krzeseł dla potrzeb pracowników Starostwa Powiatowego
w Nowym Targu do budynku przy ul. Bolesława Wstydliwego 14.
Zadanie nr 1
Lp. |
Przedmiot zamówienia |
Ilość |
1. |
Fotel (krzesło) „Nowy Styl” QUATRO HR GTP 25l – steel 04, tapicerowany, szeroki zagłówek. Siedzisko ergonomiczne i wyprofilowane oparcie. Funkcja Up&Down – płynnie regulowana wysokość oparcia i podparcia lędźwi. Dynamiczne oparcie odchylające się synchronicznie z ruchomym siedziskiem w stosunku 2:1. Regulowana siła oporu oparcia. Możliwość blokady siedziska i oparcia w czterech pozycjach. Anti-Shock – zabezpieczenie przed uderzeniem oparcia w plecy użytkownika po zwolnieniu blokady ruchu. Regulowane podłokietniki (w pionie i pozycji nakładek) z miękkimi poliuretanowymi nakładkami lub podłokietniki stałe. Płynnie regulowana wysokość siedziska. Nowoczesna i stabilna pięcioramienna podstawa wykonana z polerowanego aluminium. Samohamowne kółka do powierzchni dywanowych. Chrome tapicerka: 1 x czarny i 3 x szary. |
4 szt. |
2. |
Fotel (krzesło) GROSPOL – TEAM CZARNY (obciążenie do 150 kg). Synchroniczny mechanizm ruchowy, ergonomiczne profile, regulowane podłokietniki, stalowa chromowana podstawa. |
12 szt. |
Termin wykonania zamówienia : 21 dni od daty zakończenia postępowania
Zadanie nr 2
Lp. |
Przedmiot zamówienia |
Ilość |
1. |
Sofa (kanapa) biurowa chrom nogi – BEST II – SOLO MEBLE; – rodzaj i kolor materiału: czarny / z warty splot nitek jednolitej grubości, – wymiary:
– w siedzisku sprężyny faliste (zapewniające komfort i wygodę), dwuosobowa kanapa wolnostojąca - tył również obity tkaniną, solidna konstrukcja z litego drewna i płyty meblowej. |
2 szt. |
Termin wykonania zamówienia : 21 dni od daty zakończenia postępowania
Uwaga ! Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej na poszczególne z zadań.
- Osoby upoważnione do kontaktów: Marta Rajca, Iwona Waksmundzka tel. ( 018) 26 61 340.
- Termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 29.03.2019r. do godz. 10:00
1.Pisemnie w siedzibie Zamawiającego w Nowym Targu przy ul. Bolesława Wstydliwego 14 w sekretariacie pokój 3.09, lub
2.Faksem na numer 018 26 61 344, lub
3.Drogą elektroniczną na adres: przetarg@nowotarski.pl
6. W przypadku składania ofert opisanego w:
1. pkt. 5.1. zapakowaną w kopertę ofertę (formularz oferty) należy oznaczyć w następujący sposób:
Oferta cenowa - ZA.271.30.2019 – Dostawa krzeseł.
2. pkt. 5.2 należy przesłać wypełniony druk formularza oferty
3. pkt. 5.3 należy przesłać wypełniony druk formularza oferty
7. Kryteria oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert jest:
Cena brutto za całość poszczególnego z zadań – 100%.
Załączniki:
- Załącznik nr 1 – Formularz oferty
- Załącznik nr 2 – Informacja Administratora Danych Osobowych
- Załącznik nr 3 – Projekt umowy