ROZPOZNANIE RYNKU - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby pracowników Starostwa Powiatowego w Nowym Targu.
|
|
Nowy Targ, 14.02.2019r. |
Nasz znak: ZA.271.13.2019 |
|
|
|
|
|
ROZPOZNANIE RYNKU Zapytanie ofertowe – pozaustawowe na podst. art. 4 ust. 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dla zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
|
- Zarząd Powiatu Nowotarskiego, w celu „rozpoznania rynku” zaprasza do składania ofert.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych na potrzeby pracowników Startowa Powiatowego w Nowym Targu zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a-1d do przedmiotowego rozpoznania rynku:
- Zadanie 1: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby pracowników Startowa Powiatowego
w Nowym Targu zgodnie z załącznikiem nr 1a do rozpoznania rynku.
- Zadanie 2: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby punktów nieodpłatnej pomocy prawnej obsługiwanych przez radców prawnych i adwokatów zgodnie z załącznikiem nr 1b do rozpoznania rynku.
- Zadanie 3: Dostawa papieru na potrzeby punktów nieodpłatnej pomocy prawnej obsługiwanych przez radców prawnych i adwokatów zgodnie z załącznikiem nr 1c do rozpoznania rynku.
- Zadanie 4: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby przeprowadzenia kwalifikacji wojskowej w roku 2019 zgodnie z załącznikiem nr 1d do rozpoznania rynku.
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne z zadań.
- Termin wykonania zadania: - Zadanie 1: do 22.03.2019r., - Zadanie 2: 10 dni, - Zadanie 3: 10 dni,- Zadanie 4: do 22.03.2019r.
- Osoby upoważnione do kontaktów: procedura - Jolanta Mrugała, Iwona Waksmundzka tel. ( 018) 26 61 340.
- Termin składania ofert:
Oferty należy składać: do dnia: 25.02.2019 r. do godz. 10:00.
- Pisemnie w siedzibie Zamawiającego w Nowym Targu przy ul. Bolesława Wstydliwego 14 w sekretariacie pokój 3.09
- Faksem na numer 018 26 61 344
- lub mailem na adres: przetarg@nowotarski.pl.
W przypadku składania ofert opisanego w:
- pkt 5.1. zapakowaną w kopertę ofertę ( formularz oferty) należy oznaczyć w następujący sposób: Oferta cenowa – Dostawa materiałów biurowych. Zadanie nr ……………………………….
- pkt. 5.2 i 5.3 należy przesłać wypełniony druk formularza oferty.
- Kryteria oceny ofert:
- Zadanie 1: cena 100%,- Zadanie 2: cena 100%,- Zadanie 3: cena 100%,- Zadanie 4: cena 100%
Załączniki:
- Nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań.
- Nr 2 – Informacja Administratora Danych Osobowych
- Nr 3 - Formularz oferty
Sprawę prowadzi: Jolanta Mrugała, Iwona Waksmundzka tel. (018) 26 61 340.