ROZPOZNANIE RYNKU - Usuwanie pojazdów z terenu powiatu nowotarskiego zgodnie z art. 130 a ustawy Prawo o ruchu drogowym.
|
|
Nowy Targ, 29.11.2018r.
|
Nasz znak: ZA.271.107.2018 |
|
|
ROZPOZNANIE RYNKU
Zapytanie ofertowe pozaustawowe na podst. art. 4 ust. 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dla zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
|
- Zarząd Powiatu Nowotarskiego, w celu „rozpoznania rynku” zaprasza do składania ofert.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona całodobowo przez 7 dni w tygodniu, polegająca na usuwaniu z dróg powiatu nowotarskiego na parking strzeżony pojazdów usuniętych na podstawie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2018 r. poz.1990).
Miejsce realizacji usług - granice administracyjne Powiatu Nowotarskiego.
Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje:
- usuwanie z dróg powiatu nowotarskiego pojazdów, obejmujące: załadunek, transport na parking strzeżony oraz rozładunek, zgodnie z ww. ustawą oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (Dz. U. z 2011 r., Nr 143, poz. 846 ze zm.);
z tytułu wykonywanych usług;
- wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia związane z załadunkiem na miejscu zdarzenia, transportem na parking strzeżony oraz rozładunkiem na parkingu strzeżonym pojazdu, jak również za utratę przedmiotów znajdujących się w pojeździe oraz stanowiących jego wyposażenie;
- wykonawca będzie zobowiązany do realizacji każdego zlecenia usunięcia pojazdu z drogi na wniosek osób do tego uprawnionych zgodnie z art. 130a ust.4 ustawy Prawo o ruchu drogowym;
- wykonawca będzie zobowiązany do 24-godzinnej dyspozycyjności, ciągłości świadczonych usług przez 7 dni w tygodniu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Usuwanie pojazdów z terenu Powiatu Nowotarskiego:
- Maksymalny czas przybycia na miejsce zdarzenia – 60 min.
- Realizacja każdego zlecenia usunięcia pojazdu z drogi całodobowo przez 7 dni w tygodni.
- Usuwanie pojazdu z drogi i przekazywanie go na parking strzeżony, wskazanym przez Zamawiającego, po otrzymaniu dyspozycji usunięcia pojazdu od uprawnionych podmiotów.
- Odstąpienie od usunięcia pojazdu w przypadku ustania przyczyny jego usunięcia na polecenie podmiotu, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu.
- Uporządkowanie miejsca, na którym znajdował się przeznaczony do usunięcia pojazd, z wyjątkiem konieczności użycia specjalistycznego sprzętu znajdującego się w pojazdach do tego przystosowanych (np. Straży Pożarnej itp.), bez pobierania z tego tytułu dodatkowych opłat.
- Bezpośrednio lub w dniu następnym po usunięciu lub odstąpieniu od usunięcia pojazdu przesłanie drogę mailową kopii (skanu) Decyzji usunięcia pojazdu.
- Naliczanie opłaty za odstąpienie usunięcia pojazdu i bezpośrednio lub w dniu następnym po odstąpieniu przesłanie drogę mailową kopii (skanu) Naliczenia opłaty.
- Dostarczenie do Wydział Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Nowym Targu do
5 dnia każdego miesiąca, wykazu pojazdów usuniętych z terenu Powiatu Nowotarskiego w miesiącu poprzednim oraz oryginał Dyspozycji usunięcia pojazdu oraz oryginał Naliczenia opłaty za odstąpienie od usunięcia jeżeli było zrobione. - Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia udziela Naczelnik Wydziału Komunikacji
i Transportu – Jan Gabor w pokoju nr 2.30 przy ul. Bolesława Wstydliwego 14, tel. (0-18) 26-13-822. - Szacowana ilość świadczonych usług.
Lp |
Opis |
||
Rodzaj pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) |
Planowana ilość operacji w okresie roku |
||
1 |
2 |
3 |
|
1. |
Rower lub motorower |
5 |
|
2. |
Motocykl |
5 |
|
3. |
Pojazd o DMC do 3,5 T |
75 |
|
4. |
Pojazd o DMC powyżej 3,5 t do 7,5 t |
5 |
|
5. |
Pojazd o DMC powyżej 7,5 t do 16,0 t |
5 |
|
6. |
Pojazd o DMC powyżej 16,0 t |
15 |
|
7. |
Pojazd przewożące materiały niebezpieczne |
2 |
|
8. |
Odstąpienie od usuwania pojazdu |
10 |
UWAGA !!! Szacunkowa ilość świadczonych usług ma zastosowanie tylko i wyłącznie kalkulacyjne. Rzeczywista ilość świadczonych usług w trakcie realizacji umowy wynikać będzie wyłącznie z bieżących potrzeb Zamawiającego.
3. Termin wykonania zamówienia: od 1 stycznia 2019r. do 31 grudzień 2019 r.
- Osoby upoważnione do kontaktów: Sekretarz Powiatu – Bartłomiej Garbacz, Naczelnik Wydziału Komunikacji i Transportu Jan Gabor, Główny Specjalista ds. zamówień publicznych - Iwona Waksmundzka, tel. ( 018) 26 61 340.
- Termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 07.12.2018r. do godz. 10:00
1. Pisemnie w siedzibie Zamawiającego w Nowym Targu przy ul. Bolesława Wstydliwego 14 w sekretariacie pokój 3.09, lub
2. Faksem na numer 018 26 61 344, lub
3. Drogą elektroniczną na adres: przetarg@nowotarski.pl
6. W przypadku składania ofert opisanego w:
1. pkt. 5.1. zapakowaną w kopertę ofertę (formularz oferty) należy oznaczyć w następujący sposób:
Oferta cenowa - ZA.271.107.2018 – Usuwanie pojazdów z terenu powiatu nowotarskiego zgodnie z art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym.
2. pkt. 5.2 należy przesłać wypełniony druk formularza oferty
3. pkt. 5.3 należy przesłać wypełniony druk formularza oferty
7. Kryteria oceny ofert:
Oferty oceniane będą według kryterium:
Lp. |
Kryterium |
Waga |
1. |
Cena |
60% ( 60% = 60,00 pkt) |
2. |
Czas reakcji – maksymalny czas przybycia na miejsce zdarzenia. |
40% ( 40% = 40,00 pkt) |
* Wg zasady 1% = 1 pkt
**Ostateczną liczbę punktów, stanowić będzie suma punktów przyznanych w każdym kryterium.
Opis kryteriów oraz sposobu przyznawania punktów.
Ad. 1 - Kryterium „ceny” zostanie obliczone według następującego wzoru:
(Cena najniższej oferty / Cena badanej oferty) x 60 = liczba punktów za kryterium cena.
*Maksymalna liczba punktów, jakie można otrzymać w kryterium cena to 60.
Ad. 2 – Kryterium „Czas reakcji – maksymalny czas przybycia na miejsce zdarzenia” – w ramach przedmiotowego kryterium Zamawiający oceniać będzie czas w jakim Wykonawca przybędzie na miejsce zdarzenia. Maksymalny czas na przybycie na miejsce zdarzenia wynosi 60 minut.
Wykonawca, który przybędzie na miejsce zdarzenia w czasie do 30 minut otrzyma 40 pkt.
Wykonawca, który przybędzie na miejsce zdarzenia w czasie od 31 do 45 minut otrzyma 20 pkt.
Wykonawca, który przybędzie na miejsce zdarzenia w czasie od 46 do 60 minut otrzyma 10 pkt.
* Oferowaną ilość minut czasu reakcji – maksymalnego czasu przybycia na miejsce zdarzenia Wykonawca podaje w formularzu oferty.
** W sytuacji, gdy Wykonawca nie wypełni wymaganego pola w formularzu oferty, oferta taka zostanie uznana za ofertę z maksymalnym czasem ( 60 minut ) i w tym przypadku Wykonawca otrzyma 10 (dziesięć) punktów za przedmiotowe kryterium.
*** Maksymalna liczba punktów, jaką można otrzymać w kryterium to 40.
**** Uwaga! Czas reakcji – maksymalny czas przybycia na miejsce zdarzenia wynikający z oferty będzie dla Wykonawcy wiążący.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która po zsumowaniu punktów za ww. kryteria uzyska najwyższą ilość punktów.
8. Warunki udziału w postepowaniu:
- Posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej.
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowaniem niezbędnym sprzętem potrzebnym do należytej realizacji przedmiotu usług.
Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego w formularzu oferty oświadczenia Wykonawcy.
- Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy, potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej
z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 zł w zakresie usług usuwania pojazdów na jedno zdarzenie.
Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego w formularzu oferty oświadczenia Wykonawcy.
9. Informacja o podwykonawstwie. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia
przy udziale podwykonawców.
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Formularz oferty;
Załącznik nr 2 – Informacja Administratora danych osobowych.
Sprawę prowadzi: Iwona Waksmundzka, tel.: (18) 26 61 340