ROZPOZNANIE RYNKU ZA.271.54.2018 - Wykonanie remontu pomieszczeń dla pielęgniarek
Nasz znak: ZA.271.54.2018 |
|
Nowy Targ, 05.07.2018 r. |
|
|
|
ROZPOZNANIE RYNKU
Zapytanie ofertowe – pozaustawowe na podst. art. 4 ust. 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dla zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
|
1. Zarząd Powiatu Nowotarskiego, w celu „rozpoznania rynku” zaprasza do składania ofert.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Roboty budowlane – wykonanie remontu pomieszczeń dla pielęgniarek w następujących placówkach:
- Zespół Szkół w Jabłonce,
- Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego w Krościenku n/D,
- Liceum Ogólnokształcące im. Eugeniusza Romera w Rabce-Zdrój,
- Zespół Szkół w Rabce-Zdrój,
- Zespół Szkół Zawodowych i Placówek w Krościenku n/D,
- Zespół Szkół Technicznych i Placówek w Nowym Targu,
- Zespół Szkół Ekonomicznych w Nowym Targu,
- Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Nowym Targu,
- Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczo Opiekuńczych w Nowym Targu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do przedmiotowego rozpoznania rynku.
Szczegółowe informacje udzielane są w Wydziale Inwestycji w pokoju nr 4.08 przy ul. Bolesława Wstydliwego 14, tel. (18) 266 13 18. Sprawę prowadzi Pan Marcin Filas, Tomasz Nawara,
Andrzej Siuty.
3. Termin wykonania zadania: 4 tygodnie od daty podpisania umowy
4. Osoby upoważnione do kontaktów: Jolanta Mrugała, Iwona Waksmundzka,
tel: (18) 26 61 340.
5. Termin składania ofert: do dnia 12.07.2018 r. godz. 10:00
1. Pisemnie w siedzibie Zamawiającego w Nowym Targu przy ul Bolesława Wstydliwego 14 w pokoju nr 3.09-sekretariat (II piętro) - należy przesłać wypełniony druk formularza oferty.
2. Faksem na numer 018 266 13 44 lub mailem na adres: przetarg@nowotarski.pl - należy przesłać wypełniony druk formularza oferty.
6. W przypadku składania ofert opisanego w:
pkt 5.1. zapakowaną w kopertę ofertę (formularz oferty) należy oznaczyć w następujący sposób:
ZA.271.54.2018 Roboty budowlane – wykonanie remontu pomieszczeń dla pielęgniarek
w następujących placówkach(…)
pkt. 5.2 należy przesłać wypełniony druk formularza oferty.
7. Kryteria oceny ofert:
Cena brutto za całość zamówienia- 100%
Załączniki:
- Załącznik nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 – Formularz oferty
- Załącznik nr 3 – Projekt umowy
- Załącznik nr 4 - Informacja Administratora Danych Osobowych
Sprawę prowadzi: Jolanta Mrugała, tel.: (18) 26 61 340
Pliki do pobrania
- Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (doc, 53.50 KB)
- Załącznik nr 2– Formularz oferty (doc, 49.50 KB)
- Załącznik nr 3- Projekt umowy (docx, 38.93 KB)
- Załącznik nr 4 - Informacja Administratora danych osobowych (docx, 18.43 KB)
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (doc, 405.00 KB)