ROZPOZNANIE RYNKU - ZA.271.57.2019 - Roboty budowlane – Adaptacja sali konsumenta na dwie sale lekcyjne oraz salę technologii żywienia w ZSZiP w Krościenku n/D – zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia
|
|
Nowy Targ, 10.07.2019 r. |
Nasz znak: ZA.271.57.2019 |
|
|
ROZPOZNANIE RYNKU
Zapytanie ofertowe pozaustawowe na podst. art. 4 ust. 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dla zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
|
- Zarząd Powiatu Nowotarskiego, w celu „rozpoznania rynku” zaprasza do składania w ofert.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Roboty budowlane – Adaptacja sali konsumenta na dwie sale lekcyjne oraz salę technologii żywienia w ZSZiP w Krościenku n/D – zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe informacje udzielane są w Wydziale Inwestycji w pokoju nr 4.08 przy ul. Bolesława Wstydliwego 14, tel. (18) 26 61 318. Sprawę prowadzą: Pan Tomasz Nawara, Pan Adam Skawski, Pan Andrzej Siuty.
3. Termin wykonania zamówienia:
od dnia podpisania umowy do 20.08.2019 r.
4. Osoby upoważnione do kontaktów: Jolanta Mrugała, Ewa Rusnaczyk, Marta Rajca, Iwona Waksmundzka tel. ( 018) 26 61 340.
5. Termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia: 17.07.2019r. do godz. 1000:
5.1. Pisemnie w siedzibie Zamawiającego w Nowym Targu przy ul. Bolesława Wstydliwego
14 w sekretariacie pokój 3.09, lub
5.2. Faksem na numer 018 26 61 344, lub
5. 3. Drogą elektroniczną na adres: przetarg@nowotarski.pl
6. W przypadku składania ofert opisanego w:
1. pkt. 5.1. zapakowaną w kopertę ofertę (formularz oferty) należy oznaczyć w następujący sposób:
Oferta cenowa - ZA.271.57.2019 - Roboty budowlane – Adaptacja sali konsumenta na dwie sale lekcyjne oraz salę technologii żywienia w ZSZiP w Krościenku n/D – zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
2. pkt. 5.2 należy przesłać wypełniony druk formularza oferty
3. pkt. 5.3 należy przesłać wypełniony druk formularza oferty
7. Kryteria oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert jest:
Cena brutto za całość zamówienia – 100%.
Załączniki:
- Załącznik nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 – Formularz oferty
- Załącznik nr 3 – Projekt umowy
- Załącznik nr 4 – Informacja Administratora Danych Osobowych
Sprawę prowadzi: Jolanta Mrugała tel.: (18) 26 61 340.
Pliki do pobrania
- Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (docx, 202.17 KB)
- Załącznik nr 2– Formularz oferty (doc, 41.00 KB)
- Załącznik nr 3- Projekt umowy (doc, 124.00 KB)
- Załącznik nr 4- Informacja Administratora Danych Osobowyh (docx, 18.80 KB)
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (doc, 403.50 KB)