ZAPYTANIE OFERTOWE: ZA.271.115.2020 - Dostawę artykułów żywnościowych na kursy realizowane przez CKZ nr 3 w ZSZiP K w roku 2020 w ramach projektu pn.: „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w branży turystyczno-gastronomicznej w powiecie nowotarskim".
|
|
Nowy Targ, 2020-02-26 |
Nasz znak: ZA.271.115.2020 |
|
|
|
|
|
ZAPYTANIE OFERTOWE
Pozaustawowe na podst. art. 4 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30 000 euro, a jednocześnie przekraczającej 50 tys. PLN netto prowadzanego zgodnie z zasadą konkurencyjności.
Starostwo Powiatowe w Nowym Targu w imieniu Zespołu Szkół Zawodowych i Placówek w Krościenku nad Dunajcem, ul. Jagiellońska 4, 34-450 Krościenko nad Dunajcem, zaprasza do składania ofert na: Dostawę artykułów żywnościowych na kursy realizowane przez Centrum Kształcenia Zawodowego nr 3 w Zespole Szkół Zawodowych i Placówek w Krościenku nad Dunajcem w roku 2020 w ramach projektu pn.: „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w branży turystyczno-gastronomicznej w powiecie nowotarskim”.
|
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Starostwo Powiatowe w Nowym Targu
ul. Bolesława Wstydliwego 14
34-400 Nowy Targ
telefon: tel. (018) 266 13 00, fax. (018) 266 13 44
e-mail: przetarg@nowotarski.pl strona www: www.nowotarski.pl
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych na kursy realizowane przez Centrum Kształcenia Zawodowego nr 3 w Zespole Szkół Zawodowych i Placówek w Krościenku nad Dunajcem w roku 2020 w ramach projektu nr RPMP.10.02.02-12-0262/16 pn.: „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w branży turystyczno-gastronomicznej w powiecie nowotarskim” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie Zawodowe Uczniów – SPR. Przykładowy wykaz asortymentu jaki będzie potrzebny do realizacji kursów stanowi załącznik nr 2 do przedmiotowego zapytania ofertowego.
UWAGA:
Gramatury i pojemności produktów podane w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego – przykładowego wykazu zamawianego asortymentu mogą ulec zmianie i nie są wiążące. Zamawiający nie przewiduje większych zmian w produktach w ww. wykazie. W przypadku zmian asortymentu będą to produkty pokrewne do pierwotnych.
Miejsce dostawy (zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego – przykładowym wykazem zamawianego asortymentu):
- Produkty dostarczone w ramach kursów od pkt. 1 – 3 – miejscem dostarczenia jest Zespół Szkół Zawodowych i Placówek w Krościenku n.D, ul. Jagiellońska 4, 34-450 Krościenko nad Dunajcem.
- Produkty dostarczone w ramach kursów od pkt 4 – 6 - miejscem dostarczenia jest Zespół Szkół w Jabłonce, ul. Podhalańska 3, 34-480 Jabłonka.
- Cel zamówienia:
2. Celem zamówienia jest dostawa niezbędnej żywności na kursy (kursy pn.: „Kurs baristy” – 2x, „Kurs kelnerski”, „Kuchnie świata”, „Dekoracje cukiernicze”) realizowane przez Centrum Kształcenia Zawodowego nr 3 w Zespole Szkół Zawodowych i Placówek w Krościenku nad Dunajcem dla tejże szkoły oraz dla Zespołu Szkół w Jabłonce, dzięki którym uczniowie zdobędą dodatkową wiedzę, kompetencje i kwalifikacje, a tym samym zwiększą swoją atrakcyjność i konkurencyjność na rynku pracy, zarówno lokalnym jak i międzynarodowym.
3. Nomenklatura wg CPV:
15800000-6 – Różne produkty spożywcze (główny kod CPV)
15810000-9 – Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
15500000-3 – Produkty mleczarskie
03142500-3 – Jaja
15300000-1 – Owoce, warzywa i podobne produkty
03200000-3 – Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
15100000-9 – Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15910000-0 – Destylowane napoje alkoholowe
15842000-2 – Czekolada i wyroby cukiernicze
4. W przypadkach wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych lub pochodzenia np. materiałów lub urządzeń, Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań /np. materiałów, urządzeń/ tzn. takich, których parametry techniczne są równoważne – co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w opisie przedmiotu zamówienia.
5. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odnoszenia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
6. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
7. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
8. Spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA.
Zamawiający nie definiuje warunków udziału w postępowaniu.
IV. KRYTERIA OCENY OFERTY, INFORMACJA O WAGACH PUNKTOWYCH LUB PROCENTOWYCH PRZYPISANYCH DO POSZCZEGÓLNYCH KRYTERIÓW OCENY OFERTY, OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERTY.
- Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według następujących kryteriów:
|
Nazwa kryterium |
|
|
Cena - stały upust od każdorazowej faktury przedłożonej Zamawiającemu |
100% (100% = 100,00 pkt) |
* Wg zasady 1% = 1 pkt
2. Opis kryteriów oraz sposobu przyznawania punktów.
Kryterium „Ceny - stałego upustu od każdorazowej faktury przedłożonej Zamawiającemu” zostanie obliczone według następującego wzoru:
(Zaoferowany stały upust od każdorazowej faktury przedłożonej Zamawiającemu ocenianej oferty/Najwyższy spośród złożonych ofert stały upust od każdorazowej faktury przedłożonej Zamawiającemu) x 100 = liczba punktów za kryterium cena. |
*Maksymalna liczba punktów, jakie można otrzymać w kryterium cena - stały upust od każdorazowej faktury przedłożonej Zamawiającemu to 100.
3. W niniejszym postępowaniu cena - stały upust od każdorazowej faktury przedłożonej Zamawiającemu jest jedynym kryterium oceny ofert. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów za ww. kryterium (oferta z najwyższym upustem).
V. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTÓW: Inspektor ds. zamówień publicznych – Ewa Rusnaczyk-Maciasz, w godzinach pracy Zamawiającego.
VI. WYJAŚNIENIA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO:
1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
2. Wszelkie pytania do niniejszego postępowania należy kierować na adres e-mail: przetarg@ nowotarski.pl. Zamawiający opublikuje pytanie wraz z odpowiedziami, pod warunkiem, że treść pytań dotrze do Zamawiającego najpóźniej na 2 dni przed terminem składania ofert.
3. Przed upływem terminu składania ofert, w szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Informacja zostanie zamieszczona na stronie internetowej: www.nowotarski.pl oraz na stronie internetowej www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl. Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne na zakres wprowadzonych zmian.
VII. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Planowany termin dostawy dla wszystkich wymienionych w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego kursów: do końca II kwartału 2020 r.
Szkoła każdorazowo sporządzi zamówienie i prześle je do Wykonawcy w celu dostosowania asortymentu. Szkoła w dniu złożenia zamówienia przekaże Wykonawcy termin dostawy zamawianego asortymentu (termin ten nie będzie krótszy niż 2 dni od dnia złożenia zamówienia). Zamawiający dopuszcza zmianę terminu dostawy w przypadku okoliczności nie możliwych do przewidzenia przez Zamawiającego.
VIII. TERMIN SKŁADANIA OFERT: 05.03.2020 r. do godz. 11:00
Oferty należy składać:
- Na adres e-mail: przetarg@nowotarski.pl (należy przesłać skan dokumentów).
- Dokumenty tworzące ofertę muszą być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo do ich podpisania musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert.
IX. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
X. OKREŚLENIE WARUNKÓW ISTOTNYCH ZMIAN UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA.
- Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwości zmiany umowy:
- Projekt umowy stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
- Zamawiający zawrze umowę z wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
- W przypadku, gdy wybrany wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
- Rozliczenie płatności wynikające z zawartej umowy nastąpi za pośrednictwem metody podzielnej płatności na podst. art. 108a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r, poz. 2174 z późn. zm.).
XI. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
XII. OPIS SPOSOBU PRZEDSTAWIANIA OFERT WARIANTOWYCH ORAZ MINIMALNE WARUNKI, JAKIM MUSZĄ ODDPOWIADAĆ OFERTY WARIANTOWE WRAZ Z WYBRANYMI KRYTERIAMI OCENY:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
XIII. INFORMACJA O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH, ICH ZAKRES ORAZ WARUNKI, NA JAKICH ZOSTANĄ UDZIELONE:
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
XIV. INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamawiający unieważni postępowanie w szczególności, jeżeli:
- nie złożono żadnej oferty,
- wpłynęły tylko oferty podlegające odrzuceniu.
2. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy w szczególności, jeżeli:
- jest nie zgodna z wymaganiami zawartymi w zapytaniu ofertowym,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
XV. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO:
Załącznik nr 1 – Formularz oferty,
Załącznik nr 2 – Przykładowy wykaz zamawianego asortymentu,
Załącznik nr 3 - Projekt umowy (wraz z załącznikiem nr 1 do umowy – zgodą na przetwarzanie danych osobowych),
Załącznik nr 4 – Informacja Administratora danych osobowych.
Pliki do pobrania
- Baza Konkurencyjności - Ogłoszenie (pdf, 111.08 KB)
- Zapytanie ofertowe (pdf, 212.44 KB)
- Załącznik nr 1 - Formularz oferty (docx, 107.16 KB)
- Załącznik nr 2 - Przykładowy wykaz zamawianego asortymentu (doc, 302.50 KB)
- Załącznik nr 3 - Projekt umowy (doc, 484.50 KB)
- Załącznik nr 1 do umowy - Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (docx, 102.48 KB)
- Załącznik nr 4 - Informacja Administratora danych osobowych (docx, 94.11 KB)
- UNIEWAŻNIENIE (pdf, 123.92 KB)