Zapytanie ofertowe -ZA.271.63.2020- Dostawa tonerów do drukarek i kserokopiarek na potrzeby pracowników Starostwa Powiatowego w Nowym Targu
|
|
Nowy Targ, 21.01.2020r. |
Nasz znak: ZA.271.63.2020 |
|
|
ROZPOZNANIE RYNKU
Zapytanie ofertowe pozaustawowe na podst. art. 4 ust. 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dla zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
|
- Zarząd Powiatu Nowotarskiego, w celu „rozpoznania rynku” zaprasza do składania w ofert.
- Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa tonerów do drukarek i kserokopiarek na potrzeby pracowników Starostwa Powiatowego w Nowym Targu.
Lp. |
Drukarka/Urządzenie, |
Ilość zamawianych tonerów w szt. |
1. |
Bęben światłoczuły OKI B431/432 |
5 szt. |
2. |
UTAX TA 2506 ci |
3 – czarny 3 – żółty 3 – czerwony 3 – niebieski |
3. |
Konica Minolta BizHub C35 |
8 – czarny 8 – żółty 8 – czerwony 8 – niebieski |
4. |
Pojemnik na zużyty toner |
6 szt. |
5. |
Samsung MLM 2240 |
2 szt. |
6. |
Canon IR 2380i |
1 – niebieski |
7. |
Lexmark MS 312 (wydajność: 5000 stron) |
25 szt. |
8. |
Lexmark MS 510 DN (wydajność: 5000 stron) |
25 szt. |
9. |
Bęben światłoczuły Lexmark MS 510 DN |
20 szt. |
10. |
Faks Brother FAX-2845 (wydajność: 2600 stron) |
1 szt. |
Tonery w pozycji nr: 1, 2, 3, 5, 6, 9, 10 oryginały (wyrób producenta urządzenia), muszą
być w 100% fabrycznie nowe, nie regenerowane, nie prefabrykowane (nie będą stanowić produktów uprzednio używanych lub ponownie napełnianych), oryginalnie zapakowane, posiadające min.12-miesięczną przydatność do użycia licząc od dnia dostawy
oraz gwarancję na cały okres użytkowania do wyczerpania zawartości wkładu.
Muszą posiadać znak firmowy producenta oraz etykietę zawierającą co najmniej numer katalogowy, wykaz drukarek dla których jest przeznaczony i termin ważności.
Toner w pozycji nr: 4, 7, 8 wkłady zamienne, poddane przez producenta testom
na wydajność spełniającym wymagania norm: ISO 19752 (tonery) i ISO24711 (wkłady
do drukarek atramentowych), który wdrożył procedurę zarządzania jakością spełniającą wymagania normy ISO 9001-2000.
W przypadku uszkodzenia drukarki, które będzie stwierdzone następstwem zużycia dostarczonego przez Wykonawcę materiału eksploatacyjnego Wykonawca zobowiązuje się pokryć koszty naprawy lub koszty wymiany drukarki. Oferowane materiały eksploatacyjne będą materiałami fabrycznie nowymi, wolnymi od wad, kompletnymi i nie powodującymi ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu.
Uwaga!: Rozliczenie płatności wynikające z zawartej umowy nastąpi za pośrednictwem metody podzielnej płatności na podst. art. 108a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r, poz. 2174 z późn. zm.).
Szczegółowe informacje udzielane są w Wydziale Logistyki w pokoju nr 4.10 przy ul. Bolesława Wstydliwego 14, tel. (18) 26-61-339. Pracownik prowadzący – Pani Monika Mastela.
- Termin realizacji: 7 dni od daty podpisania umowy.
- Osoby upoważnione do kontaktów: Jolanta Mrugała, Marta Rajca, Ewa Rusnaczyk-Maciasz tel. (018) 26 61 340.
- Termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 29.01.2020 r. do godz. 11:00 drogą elektroniczną na adres: przetarg@nowotarski.pl (należy przesłać wypełniony druk formularza oferty).
5. Kryteria oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert jest:
Cena brutto za całość zamówienia – 100%.
Załączniki:
- Załącznik nr 1 – Formularz oferty
- Załącznik nr 2 – Informacja Administratora Danych Osobowych
- Załącznik nr 3 – Projekt umowy
Sprawę prowadzi: Ewa Rusnaczyk-Maciasz, tel.: (18) 26 61 340.