Treść strony
Wydział Organizacyjny
Adres | ul. Bolesława Wstydliwego 14, 34-400 Nowy Targ | ||||||||||||||||||||||||
Pokoje | 1.10 (Parter), 1.14 (Parter), 2.31 (I piętro), 4.20 (III piętro), 4.44 (III piętro), 4.19 (III piętro) | ||||||||||||||||||||||||
Telefon | (18) 266 13 31 | ||||||||||||||||||||||||
organizacyjny@nowotarski.pl | |||||||||||||||||||||||||
Naczelnik wydziału |
| ||||||||||||||||||||||||
Pracownicy |
|
Biuro Rady Powiatu
Telefon | (18) 266 13 60 |
Zadania
Zakres działania Wydziału Organizacyjnego:
1. Obsługa skarg i wniosków
1.1. Przygotowanie odpowiedzi na skargę lub wniosek
1.2. Udzielenie odpowiedzi na skargę lub wniosek
2. Badanie satysfakcji klientów
3. Zarządzanie personelem
3.1. Doskonalenie zawodowe
3.1.1. Monitoring kompetencji
3.1.2. Identyfikacja potrzeb szkoleniowych
3.1.3. Przygotowywanie planu szkoleń
3.2. Motywowanie
3.2.1. Badanie poziomu zadowolenia pracowników
4. Występowanie o nadanie odznaczeń
5. Koordynacja działań w zakresie dokonywania ocen pracowników Starostwa i kierowników powiatowych jednostek organizacyjnych
5.1. Monitorowanie terminów ocen pracowników
5.2. Prowadzenie ewidencji terminów ocen
6. Przeprowadzanie naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze, w tym na kierowników powiatowych jednostek organizacyjnych
7. Opisy stanowisk pracy
8. Organizacja służby przygotowawczej
9. Przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP
10. Prowadzenie przeglądów warunków pracy i ppoż.
11. Prowadzenie rejestru umów cywilno-prawnych
12. Obsługa praktyk zawodowych
13. Prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem informacji publicznej
14. Obsługa świadczeń z ZFŚS dla Starostwa Powiatowego
15. Obsługa sekretariatu Starostwa
16. Obsługa Zarządu Powiatu
17. Udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych
18. Przygotowywanie spotkań i narad
19. Bieżąca obsługa biurowa Przewodniczącego Rady i zastępców
20. Obsługa sesji Rady Powiatu
21. Obsługa posiedzeń komisji Rady Powiatu
22. Ochrona danych osobowych i informacji niejawnych
23. Prowadzenie spraw w zakresie składania oświadczeń majątkowych przez pracowników Starostwa i kierowników powiatowych jednostek organizacyjnych
24. Prowadzenie spraw w zakresie składania oświadczeń majątkowych Radnych Powiatu Nowotarskiego
25. Przygotowywanie i ewidencjonowanie upoważnień do załatwiania spraw w imieniu Starosty
26. Prowadzenie archiwum zakładowego
26.1. Współpraca z powiatowymi jednostkami organizacyjnymi dotycząca wsparcia merytorycznego, doradztwa i szkoleń w zakresie przepisów kancelaryjno-archiwalnych
27. Organizowanie nieodpłatnej pomocy prawnej na terenie powiatu
28. Opracowywanie aktów prawnych dotyczących organizacji Starostwa
29. Wystawianie skierowań na badania okresowe pracowników Starostwa
Biuro Rady Powiatu
Do zakresu działania Biura Rady Powiatu należy w szczególności:
1. Obsługa administracyjno - biurowa Rady Powiatu, Przewodniczącego Rady w tym przygotowywanie organizacyjne sesji Rady i posiedzeń komisji Rady
2. Przygotowywanie i zbieranie materiałów na posiedzenia Rady Powiatu i komisji Rady oraz zapewnienie ich terminowego doręczenia radnym
3. Współdziałanie z Przewodniczącymi Komisji Rady w zakresie organizacji posiedzeń komisji
4. Opracowywanie materiałów z posiedzeń Rady : protokołów, uchwał, wniosków i opinii oraz przekazywanie ich do realizacji naczelnikom wydziałów Starostwa i kierownikom powiatowych służb inspekcji, straży oraz kierownikom powiatowych jednostek organizacyjnych
5. Prowadzenie rejestrów i zbiorów:
7. Czuwanie nad zabezpieczeniem praw radnych:
9. Organizowanie spotkań radnych z wyborcami
10. Obsługa administracyjno - biurowa dyżurów Przewodniczącego Rady i jego zastępców
11. Prowadzenie korespondencji Przewodniczącego Rady
12. Opracowywanie sprawozdań i informacji z działalności Rady Powiatu, w zakresie zleconym przez Przewodniczącego
13. Przekazywanie w ustawowych terminach uchwał właściwym organom oraz do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego
14. Współpraca z biurami poselskimi i senatorskimi
1. Obsługa administracyjno - biurowa Rady Powiatu, Przewodniczącego Rady w tym przygotowywanie organizacyjne sesji Rady i posiedzeń komisji Rady
2. Przygotowywanie i zbieranie materiałów na posiedzenia Rady Powiatu i komisji Rady oraz zapewnienie ich terminowego doręczenia radnym
3. Współdziałanie z Przewodniczącymi Komisji Rady w zakresie organizacji posiedzeń komisji
4. Opracowywanie materiałów z posiedzeń Rady : protokołów, uchwał, wniosków i opinii oraz przekazywanie ich do realizacji naczelnikom wydziałów Starostwa i kierownikom powiatowych służb inspekcji, straży oraz kierownikom powiatowych jednostek organizacyjnych
5. Prowadzenie rejestrów i zbiorów:
a) uchwał Rady6. Czuwanie nad terminowym załatwianiem wniosków i opinii komisji oraz interpelacji i wniosków radnych
b) interpelacji i wniosków radnych
c) wniosków i opinii zgłoszonych na dyżurach radnych
7. Czuwanie nad zabezpieczeniem praw radnych:
a) w sprawach wynikających z ochrony stosunku pracy8. Organizowanie oraz obsługa administracyjno - biurowa narad i konferencji zwoływanych przez Przewodniczącego Rady
b) sporządzanie wykazów obecności na sesjach Rady i posiedzeniach komisji
9. Organizowanie spotkań radnych z wyborcami
10. Obsługa administracyjno - biurowa dyżurów Przewodniczącego Rady i jego zastępców
11. Prowadzenie korespondencji Przewodniczącego Rady
12. Opracowywanie sprawozdań i informacji z działalności Rady Powiatu, w zakresie zleconym przez Przewodniczącego
13. Przekazywanie w ustawowych terminach uchwał właściwym organom oraz do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego
14. Współpraca z biurami poselskimi i senatorskimi