Graj w Korale! Kampania promocyjna Województwa Małopolskiego | Wiadomości

Menu dodatkowe

Na skróty

Ustawienia

Wersja językowa

Wyszukiwarka

Treść strony

Graj w Korale! Kampania promocyjna Województwa Małopolskiego

22 sierpnia 2014
Zdjęcie 1

W tym roku przedsięwzięciu towarzyszy hasło „GRAJ W KORALE”, które nawiązuje do znanego już z poprzednich kampanii sznura czerwonych korali – znaku rozpoznawczego akcji promocyjnej. Zarówno koncepcja, jak i strona wizualna, stanowią naturalną kontynuację ubiegłorocznych działań, wnosząc jednak nowe, atrakcyjne elementy angażujące odbiorcę. – To kolejny element konsekwentnego budowania przez nas silnej marki Małopolski. Dzięki tym działaniom nasz region staje się jeszcze bardziej rozpoznawalny, a przez to atrakcyjny turystycznie – podkreśla Marek Sowa, Marszałek Województwa Małopolskiego.


Podstawą kampanii jest specjalna strona www.grajwkorale.pl zawierająca GRĘ (quiz) – ponad 250 zagadek dotyczących unikalnego dziedzictwa kulturowego, historycznego i naturalnego województwa małopolskiego. Na najlepszych uczestników czekają atrakcyjne nagrody, m.in. Koralowy Rower, który zostanie wręczony zwycięzcy 3 października w Białce Tatrzańskiej.
Zależy nam na zaangażowaniu wszystkich odbiorców kampanii, aby sami stali się jej częścią poprzez sprawdzenie swojej wiedzy na temat regionu, w którym mieszkają lub który odwiedzają. Ich zadaniem będzie udzielenie odpowiedzi na jak najwięcej pytań zamkniętych, losowanych ze zdefiniowanej puli, w czasie trzech minut – mówi Elżbieta Kantor, Dyrektor Departamentu Turystyki, Sportu i Promocji Urzędu Marszałkowskiego. – Uczestnik sam decyduje ile czasu chce poświęcić danemu pytaniu i jeśli nie jest w danym momencie pewny odpowiedzi, może przejść do następnej zagadki. Na stronie znajdować się będzie ranking najlepszych graczy, którzy zostaną nagrodzeni – dodaje.


Gra będzie także dostępna podczas największych wydarzeń w Małopolsce: Europejskiego Festiwalu im. Jana Kiepury w Krynicy-Zdroju, Sabałowych Bajaniach w Bukowinie Tatrzańskiej, Małopolskiego Festiwalu Smaku w Krakowie, Dożynkach Wojewódzkich w Osieku k/Oświęcimia oraz podczas Finału Plebiscytu Wielkie Odkrywanie Małopolski w Białce Tatrzańskiej.
Niektórym wydarzeniom towarzyszyć będzie „Koralowy kamper”, w którym w „Zgadywalni” każdy będzie mógł sprawdzić swoją wiedzę o Małopolsce – mówi Leszek Zegzda, Prezes MOT. – Cieszymy się, że kamper wrócił do nas z zagranicznych wojaży, gdzie promował nasze województwo, by teraz stać się integralną częścią tegorocznej kampanii promocyjnej w województwie małopolskim – dodaje.