Kampania "Ciśnienie na Życie" - II edycja konkursu "Samorząd od Serca" | Komunikaty | Wiadomości

Menu dodatkowe

Na skróty

Ustawienia

Wersja językowa

Wyszukiwarka

Treść strony

Kampania "Ciśnienie na Życie" - II edycja konkursu "Samorząd od Serca"

4 października 2016
Zdjęcie 1

Celem kampanii jest przekonanie Polaków do dbania o swoje zdrowie, szczególnie w kontekście zdarzeń kardiologicznych oraz uświadomienie, jakie ryzyko niesie za sobą brak profilaktyki schorzeń układu krążenia.

Organizatorzy zapraszają do popularyzacji idei profilaktyki chorób układu krążenia, poprzez aktywny udział w drugiej edycji konkursu „Samorząd od Serca”.

Autorzy kampanii „Ciśnienie na Życie” pragną po raz kolejny wyróżnić samorządowe jednostki terytorialne najbardziej aktywne w popularyzacji lokalnych programów zdrowotnych z zakresu profilaktyki chorób kardiologicznych.

Przedmiotem konkursu jest pisemne przedstawienie opracowanych i wdrożonych, na przestrzeni ostatniego roku (od 01.01.2015 r. do 03.10.2016 r.), samorządowych programów zdrowotnych w dziedzinie profilaktyki chorób układu krążenia.

Konkurs przeznaczony jest dla wszystkich jednostek samorządu terytorialnego w Polsce.

Rejestracji do konkursu „Samorządu od Serca” dokonać można do 18 listopada 2016 roku, poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie www.cisnienienazycie.pl. Na stronie dostępny jest także regulamin konkursu.

Jednostki samorządu terytorialnego, wyróżnione w swych działaniach, otrzymają tytuły „Samorządu od Serca”, których wręczenie nastąpi w grudniu 2016 r. w trakcie spotkania ekspertów kampanii w Warszawie.

Więcej informacji na temat kampanii „Ciśnienie na Życie” oraz konkursu znajdują się na stronie www.cisnienienazycie.pl.