„Podaruj złotówkę” wybranej organizacji społecznej
Serwis FaniMani.pl do końca lipca umożliwia każdemu zarejestrowanemu użytkownikowi bezpłatne przekazanie 1 złotówki na wybrany przez niego cel społeczny. Darowiznę można wygenerować jednorazowo, podczas instalacji do przeglądarki internetowej „przypominajki” o dobrych zakupach.
Niedawno serwis FaniMani.pl udostępnił pomocne rozszerzenie do najpopularniejszych przeglądarek internetowych Google Chrome i Mozilla Firefox, które przypomina o możliwości wsparcia organizacji społecznych, podczas robienia zakupów w sklepach internetowych.
Sprawna przypominajka została tak zaprojektowana, żeby ułatwić wszystkim swoim użytkownikom wspieranie wybranej organizacji przy okazji zakupów online. Sprawdza się bardzo dobrze. Z danych FaniMani.pl wynika że e-klienci, którzy posiadają przypominajkę przekazują 5x więcej darowizn.
Dodatkowo każdy posiadający konto na FaniMani.pl lub nowo zarejestrowany użytkownik, podczas instalacji rozszerzenia generuje na starcie złotówkę darowizny, która bezpośrednio trafi do zaznaczonej przez niego organizacji pożytku społecznego.
- Chcąc maksymalnie ułatwić obsługę rozszerzenia naszym użytkownikom wprowadziliśmy nowy przycisk PODARUJ ZŁOTÓWKĘ, który w prosty sposób pokieruje do strony, gdzie może dowiedzieć się więcej o akcji i podarować 1zł. Przekazanie pierwszej złotówki jest całkowicie bezpłatne. Użytkownik nie płaci 1zł – jest to bonus na start, ale uwaga – podarować ją można tylko raz. Akcja trwa do 31 lipca – mówi Norbert Wierbiłowicz z FaniMani.pl.
FaniMani.pl to serwis umożliwiający pomaganie wybranym organizacjom społecznym, przy okazji zakupów w internecie. Zarejestrowane podmioty otrzymują darowizny za każdym razem, gdy użytkownik robiący zakupy online przez FaniMani.pl, wskaże wybraną organizację jako cel, który chce aktualnie wesprzeć. Do serwisu dołączyło już ponad 2 400 inicjatyw społecznych, a zakupów można dokonywać w 800 współpracujących sklepach. Zakupy za pomocą serwisu robi się w standardowy sposób i płaci się tyle co zawsze, a do organizacji trafia kilka procent wartości zakupów. Klient nie płaci ani grosza więcej, bo wygenerowana darowizna pochodzi z budżetu marketingowego danego sklepu.
Jak działa serwis FaniMani.pl można zobaczyć na stronie: www.youtube.com
Więcej informacji na stronie: www.fanimani.pl oraz www.facebook.com