Dom Pomocy Społecznej "Smrek" w Zaskalu ogłasza nabór na wolne urzędnicze stanowisko inspektor | Praca

Dom Pomocy Społecznej "Smrek" w Zaskalu ogłasza nabór na wolne urzędnicze stanowisko inspektor

status: zamkniete

DOM POMOCY SPOŁECZNEJ „SMREK’ W ZASKALU

UL. KARDYNAŁA KAROLA WOJTYŁY 136

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE URZĘDNICZE STANOWISKO

 

INSPEKTOR

 

Termin składania dokumentów:   do 19.09.2019 r.

 

1. STANOWISKO:

INSPEKTOR

2. Niezbędne wymagania od kandydatów:

Spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o  pracownikach samorządowych (t. j.  DZ.U.2019.1982 tj. ), dla stanowisk urzędniczych, tj.:

 

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Nieposzlakowana opinia.
  5. Kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku, tj.: wykształcenie wyższe. Staż pracy minimum dwa lata, w tym jeden rok na stanowisku urzędniczym w administracji samorządowej lub państwowej

 

3. Wymagania  dodatkowe od kandydatów

( będące przedmiotem

oceny):

  1. Wiedza specjalistyczna i umiejętność stosowania odpowiednich przepisów z zakresu zadań realizowanych przez Dom Pomocy Społecznej „Smrek”  w Zaskalu, w tym znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego i przepisów kancelaryjno-archiwalnych.
  2. Ogólna znajomość przepisów z zakresu ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej.
  3. Znajomość przepisów ustaw o pracownikach samorządowych,  o pomocy społecznej, o  finansach publicznych.
  4.  Znajomość przepisów z zakresu prawa pracy - Kodeks Pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ubezpieczeń społecznych,
  5. Umiejętność obsługi komputera z pracą w programach Word, Excel, Power Point na poziomie niezbędnym do realizacji zadań.

 

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie spraw kadrowych osób zatrudnionych w Domu, na podstawie umów o pracę oraz osób które łączy z Domem inna forma współpracy, w szczególności: staż, praktyka zawodowa lub wolontariat.
  2. Prowadzenie spraw pracowniczych w zakresie: ewidencji czasu pracy, list obecności, przyjęć i zwolnień, nagradzania i kar, zwolnień lekarskich, urlopów, spraw związanych z przejściem pracowników na rentę lub emeryturę itp.
  3. Prowadzenie akt osobowych pracowników, w tym aktualizacji zakresów czynności.
  4. Opracowywanie systemu oceny pracowników, regulaminu pracy i wynagradzania.
  5. Organizowanie kształcenia, dokształcania i doskonalenia zawodowego pracowników.
  6. Organizowanie naboru na stanowiska urzędnicze i stanowiska urzędnicze kierownicze, zgodnie z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Domu.
  7. Terminowe kierowanie pracowników na badania wstępne, okresowe i kontrolne.
  8. Prowadzenie dokumentacji powypadkowych, analizowanie przyczyn i okoliczności zaistniałych wypadków przy pracy oraz przedstawianie wniosków zmierzających do usunięcia wszelkich zagrożeń, a także organizowanie szkoleń BHP dla pracowników Domu.
  9. Współpraca z Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Targu w sprawach związanych z obsługa finansowo – księgową Domu, w tym bieżące przekazywanie faktur i zbiorczych zestawień.
  10. Organizowanie udostępniania informacji publicznej na wniosek i na zasadach określonych w przepisach ustawy o dostępie do informacji publicznej.
  11. Wdrażanie odpowiednich procedur dotyczących ochrony danych osobowych.
  12. Zapewnienie oraz nadzór nad realizacją usług telekomunikacyjnych, w tym dostępu do sieci Internet oraz dostaw mediów niezbędnych do funkcjonowania Domu.
  13. Utrzymanie budynków i jego otoczenia w należytym stanie technicznym, a także prawidłowe prowadzenie niezbędnej dokumentacji eksploatacyjnej z tym związanej.
  14. Organizowanie transportu dla mieszkańców i na potrzeby Domu oraz nadzór nad właściwym wykorzystaniem i stanem technicznym pojazdu służbowego będącego w użytkowaniu Domu.
  15. Zapewnienie ciągłości dostaw i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Domu.
  16. Organizowanie zaopatrzenia Domu w sprzęt i materiały techniczne oraz prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie.
  17. Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji oceny ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy.
  18. Opracowywanie i wdrażanie szczegółowych instrukcji BHP na poszczególnych stanowiskach pracy.
  19. Wykonywanie zadań z zakresu obrony cywilnej zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie.
  20. Organizowanie i przeprowadzanie w Domu postępowań w sprawach o udzielenie zamówienia publicznego, do których nie stosuje się przepisów ustawy prawo zamówień publicznych i  prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie;
  21. Przeprowadzanie postępowania wyjaśniającego w sprawie wpływających skarg  i wniosków oraz terminowe przygotowanie projektów odpowiedzi.
  22. Organizowanie i prowadzenie polityki informacyjnej Domu w zakresie przygotowania informacji do opublikowania na stronie internetowej Domu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów.
  23. Opracowywanie projektów regulaminów i instrukcji.
  24. Udział w komisjach powoływanych przez Dyrektora Domu.
  25. Realizacja zadań i obowiązków z zakresu ochrony środowiska.
  26. Sporządzanie sprawozdań wymaganych prawem.
  27. Zapewnienie ochrony i ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności Domu.
  28. Wykonywanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomością wynikających  z obowiązujących przepisów.
  29. Prowadzenie rejestrów wymaganych prawem ogólnym i ustanowionych przez władze nadrzędne.
  30. Ścisła współpraca w realizacji poszczególnych zadań odpowiednio do ich zakresu z Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Targu lub pracownikami Starostwa Powiatowego w Nowym Targu zajmującymi się sprawy w tego zakresu.
  31. Stała współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w celu pozyskiwania pracowników do pracy, organizacji staży i innych według aktualnych programów dotyczących aktywizacji bezrobotnych oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej.
  32. Współpraca z pracownikami pozostałych komórek organizacyjnych Domu, w celu zapewnienia przez Dom właściwego poziomu świadczonych usług.

5. Warunki pracy

  1. praca w wymiarze 1 etatu
  2. rodzaj umowy: umowa o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony, a następnie na czas nieokreślony
  3. godziny pracy: 07:30 – 15:30

                                                                                                              

Nie jest możliwe łączenie zatrudnienia w DPS „Smrek”  z wykonywaniem zajęć tożsamych, pozostających w sprzeczności  lub związanych z zajęciami, które pracownik wykonywać będzie w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność.

6. Miejsce wykonywania pracy:

 

Dom Pomocy Społecznej „Smrek’ w Zaskalu,  ul. Kardynała Karola Wojtyły 136

 

7. Wymagane dokumenty:

 

  1.  list motywacyjny;
  2. życiorys – curriculum vitae;
  3. kserokopie dyplomów lub  dokumentów potwierdzających wykształcenie, uprawnienia, dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (certyfikaty, zaświadczenia ze szkoleń, );
  4. kopie świadectw pracy lub zaświadczeń z dotychczasowych miejsc pracy potwierdzające staż pracy (w przypadku, gdy wymagane jest udokumentowanie stażu pracy);
  5. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  6. oświadczenie kandydata o niekaralności  za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 
  7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
  8. oświadczenie o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze;
  9. oświadczenie dla kandydata ubiegającego się o pracę w DPS „Smrek”  w Zaskalu dotyczące przetwarzania danych osobowych  oraz wykorzystania wizerunku;
  10. informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności (dotyczy osób, którym zostanie przedstawiona oferta pracy);
  11. oświadczenie  o posiadanym stopniu niepełnosprawności (w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13 a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych);
  12. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach  i umiejętnościach.

 

Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymogów niezbędnych, nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.

8. Metody selekcji kandydatów:

W zależności od ilości składanych aplikacji :

1.            rozmowa kwalifikacyjna;

 

9. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście  w siedzibie Domu Pomocy Społecznej „Smrek” w Zaskalu,  ul. Kardynała Karola Wojtyły 136, na Dzienniku Podawczym  lub przesłać  pocztą na adres: Dom Pomocy Społecznej „Smrek’ W Zaskalu,  ul. Kardynała Karola Wojtyły 136, 34-424 Szaflary w zaklejonej kopercie wraz z wyszczególnionym  spisem załączników oraz dopiskiem  na kopercie: DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO: INSPEKTOR

 

Termin składania dokumentów:  do 19.09.2019 r.

Datą złożenia oferty, jest data wpływu lub data osobistego jej dostarczenia do Domu Pomocy Społecznej „Smrek” w Zaskalu - sekretariat.

 

10.Informacja dodatkowa dla kandydatów:

I. W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających  wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata. W Domu Pomocy Społecznej „Smrek” wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia  o naborze, jest niższy niż 6%.

II. Aplikacje, które wpłyną do Domu Pomocy Społecznej „Smrek’ w Zaskalu po terminie wyżej określonym, nie będą rozpatrywane. Informacja  o zakwalifikowaniu się kandydatów po wstępnej selekcji do kolejnego etapu  tj. 1)rozmowy kwalifikacyjnej lub 2) sprawdzianu wiedzy, wraz ze wskazaniem terminu i miejsca  zostanie przekazana kandydatowi telefonicznie lub e-mailem przez  Sekretarza  komisji rekrutacyjnej. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej

 www.nowotarski.pl/bip/praca  oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Domu Pomocy Społecznej „Smrek’ w Zaskalu,  ul. Kardynała Karola Wojtyły 136.

 

Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Nowym Targu
Informację wytworzył
Marcin Jagła - dyrektor DPS "Smrek" w Zaskalu
Data wytworzenia
5.09.2019
Informację opublikował
Katarzyna Jurkowska
Data publikacji
6.09.2019
Informację zmienił
Katarzyna Jurkowska
Data ostatniej zmiany
3.10.2019
Nazwa pliku
Ogłoszenie o naborze
Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Nowym Targu
Informację wytworzył
Marcin Jagła - dyrektor DPS "Smrek" w Zaskalu
Data wytworzenia
5.09.2019
Informację opublikował
Katarzyna Jurkowska
Data publikacji
6.09.2019
Nazwa pliku
Kwestionariusz osobowy
Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Nowym Targu
Informację wytworzył
Marcin Jagła - dyrektor DPS "Smrek" w Zaskalu
Data wytworzenia
5.09.2019
Informację opublikował
Katarzyna Jurkowska
Data publikacji
6.09.2019
Nazwa pliku
Oświadczenia kandydata
Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Nowym Targu
Informację wytworzył
Marcin Jagła - dyrektor DPS "Smrek" w Zaskalu
Data wytworzenia
5.09.2019
Informację opublikował
Katarzyna Jurkowska
Data publikacji
6.09.2019
Nazwa pliku
Oświadczenie - korzystanie z wizerunku
Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Nowym Targu
Informację wytworzył
Marcin Jagła - dyrektor DPS "Smrek" w Zaskalu
Data wytworzenia
5.09.2019
Informację opublikował
Katarzyna Jurkowska
Data publikacji
6.09.2019
Nazwa pliku
Klauzula informacyjna
Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Nowym Targu
Informację wytworzył
Marcin Jagła - dyrektor DPS "Smrek" w Zaskalu
Data wytworzenia
5.09.2019
Informację opublikował
Katarzyna Jurkowska
Data publikacji
6.09.2019
Nazwa pliku
Informacja o wynikach naboru
Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Nowym Targu
Informację wytworzył
Marcin Jagła - Dyrektor DPS "Smrek" w Zaskalu
Data wytworzenia
3.10.2019
Informację opublikował
Katarzyna Jurkowska
Data publikacji
3.10.2019