Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Targu ogłasza nabór na stanowisko " Księgowy"
1. Liczba lub wymiar etatu: 1 etat
2. Miejsce wykonywania pracy: Nowy Targ
3. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie co najmniej średnie ekonomiczne lub wyższe,
- Co najmniej 2- letni staż pracy w księgowości,
- Znajomość zagadnień z zakresu:
1) ustawy o finansach publicznych
2) ustawy o pracownikach samorządowych,
3) ustawy Kodeks pracy,
4) ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
5) ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa,
6) ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
7) ustawy o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej,
8) ustawy o pracowniczych planach kapitałowych,
9) ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych,
10) Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie szczegółowych zasad i trybu kontroli prawidłowości wykorzystywania zwolnień lekarskich od pracy oraz formalnej kontroli zaświadczeń lekarskich,
11) Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych,
12) ustawy o rachunkowości, - Znajomość komputera w zakresie podstawowych programów edycyjnych i kalkulacyjnych,
- Obywatelstwo polskie,
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
- Nieposzlakowana opinia.
4. Wymagania dodatkowe:
- Preferowany kierunek wykształcenia: finanse, rachunkowość, kadry i płace, pokrewne kierunki
- Preferowane doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na stanowisku związanym z obsługą płac,
- Preferowana umiejętność obsługi programu Sz@rk, Płatnik
- Preferowana umiejętność interpretacji przepisów prawa oraz samodzielnego i sprawnego pozyskiwania informacji niezbędnych do wykonywania zadań,
- Sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, terminowość, obowiązkowość.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Bieżące sporządzanie list płac pracowników i zleceniobiorców PCPR oraz jednostek obsługiwanych,
- Kompletowanie dokumentacji i naliczanie zasiłków oraz przekazywanie dokumentacji zasiłkowej do ZUS,
- Wydawanie zaświadczeń o wynagrodzeniu pracownikom,
- Przygotowywanie danych miesięcznych o składkach PPK do odpowiednich instytucji,
- Uzgadnianie z ewidencją księgową kartotek rocznych płacowych (podatek, składki ZUS, przychód),
- Opracowywanie wniosków emerytalnych, rentowych oraz sporządzanie zaświadczeń RP-7 do ZUS,
- Sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji rozliczeniowych ZUS oraz podatkowych do Urzędu Skarbowego,
- Sporządzanie dokumentacji do ZUS w zakresie zgłoszeń, zmian, wyrejestrowań w programie Płatnik,
- Sporządzanie niezbędnych korekt wynagrodzeń, ZUS i podatku,
- Przygotowywanie danych do sporządzenia sprawozdań do GUS,
6. Warunki pracy:
1) Warunki dotyczące pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca odbywa się w biurze, nie wymaga częstych kontaktów i spotkań poza miejscem wykonywania pracy.
2) Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Budynek Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie jest wyposażony w windę, co umożliwia przemieszczanie się po budynku osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich.
Narzędzia i materiały pracy: komputer wyposażony w pakiet biurowy oraz oprogramowanie, dostęp do kserokopiarki, skanera, niszczarki.
7. Informacje dodatkowe:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
8. Wymagane dokumenty:
- Życiorys ( CV ),
- List motywacyjny,
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ( druk do pobrania pod ogłoszeniem),
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
- Kopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy Kandydata,
- Oświadczenie Kandydata:
1) o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
2) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
3) że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
W przypadku, gdy kandydat przekazuje dobrowolnie, z własnej inicjatywy dane stanowiące szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, do składanej dokumentacji aplikacyjnej powinien dołączyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie w procesie naboru (druk do pobrania pod ogłoszeniem).
Pozostałe informacje:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Targu, ul. Szaflarska 39 lub pocztą na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, 34-400 Nowy Targ, ul. Szaflarska 39, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko „ Księgowy” w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Targu, w terminie do dnia 30 grudnia 2022 r.
Aplikacje, które wpłyną do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie po wyżej określonym terminie ( decyduje data wpływu do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Targu ), nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie zaproszeni na ocenę końcową kandydatów.
W przypadku nie spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze, dokumenty aplikacyjne zostaną zwrócone po ich weryfikacji.
W przypadku spełnienia wymagań formalnych i wyboru na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze, dokumenty aplikacyjne (po przedłożeniu do wglądu ich oryginałów), zostaną dołączone do akt osobowych pracownika i będą przechowywane przez cały okres zatrudnienia oraz przez okres 10 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym stosunek pracy uległ rozwiązaniu lub wygasł, chyba że odrębne przepisy przewidują dłuższy okres przechowywania dokumentacji pracowniczej.
W przypadku spełnienia wymagań formalnych i znalezienia się w gronie pozostałych 4 najlepszych niewybranych kandydatów, dokumenty aplikacyjne będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wybraną na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze, na wypadek zaistnienia konieczności ponownego obsadzenia tego samego stanowiska, po tym czasie dokumenty zostaną zwrócone.
Dokumenty kandydatów, którzy nie znaleźli się w gronie pięciu najlepszych, zostaną im zwrócone.
Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej /www.nowotarski.pl/ oraz umieszczona na tablicy informacyjnej w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Targu przy ul. Szaflarskiej 39 w Nowym Targu.
Pliki do pobrania
- druk klauzuli-informacyjnej w procesie naboru-na-wolne-stanowisko-pracy (docx, 17.92 KB)
- -druk-oswiadczenia-o-wyrazeniu-zgody-na-przetwarzanie-danychosobowych-podanychdobrowolnie-zwlasnej-inicjatywy-1- (2) (docx, 14.11 KB)
- kwestionariusz-osobowy-dla-osoby-ubiegajacej-sie-o-zatrudnien (pdf, 77.06 KB)
- ogłoszenie o naborze na stanowisko księgowy (pdf, 748.64 KB)
- informacja o wynikach naboru (pdf, 116.78 KB)