Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Targu ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: referent w Powiatowym Zespole do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
w Nowym Targu ogłasza
nabór na stanowisko referenta
w Powiatowym Zespole
do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
1. Liczba lub wymiar etatu: 1
2. Miejsce wykonywania pracy: Nowy Targ
3. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie co najmniej średnie,
- Co najmniej 5 letni staż pracy,
- Znajomość przepisów z zakresu:
- ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
- rozporządzenia w sprawie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności,
- rozporządzenia w sprawie kryteriów oceny niepełnosprawności u osób w wieku do 16 roku życia,
- rozporządzenia w sprawie wzoru oraz trybu wydawania i zwrotu kart parkingowych,
- rozporządzenia w sprawie rodzaju placówek uprawnionych do uzyskania karty parkingowej,
- kodeks postępowania administracyjnego.
- Znajomość obsługi komputera w zakresie podstawowych programów edycyjnych i kalkulacyjnych,
- Obywatelstwo polskie,
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
- Nieposzlakowana opinia.
4. Wymagania dodatkowe:
- Preferowany staż pracy co najmniej 1 rok na stanowisku związanym z obsługą petentów w urzędzie,
- Preferowana umiejętność pracy z niepełnosprawnym petentem,
- Preferowana umiejętność obsługi systemu komputerowego Elektroniczny Krajowy System Monitoringu Orzekania o Niepełnosprawności,
- Sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Udzielanie informacji w zakresie orzekania o niepełnosprawności,
- Wydawanie i przyjmowanie wniosków o wydanie orzeczenia o niepełnosprawności lub o stopniu niepełnosprawności,
- Wydawanie i przyjmowanie wniosków dotyczących wydania legitymacji osoby niepełnosprawnej oraz kart parkingowych,
- Wprowadzanie danych do programu komputerowego Elektroniczny Krajowy System Monitoringu Orzekania o Niepełnosprawności,
- Przygotowanie dokumentacji na posiedzenia Składu Orzekającego,
- Obsługa administracyjna posiedzeń Składu Orzekającego.
- Protokołowanie posiedzeń Składu Orzekającego,
- Ewidencjonowanie korespondencji wpływającej i wychodzącej.
6. Warunki pracy:
1) Warunki dotyczące pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca odbywa się w biurze, nie wymaga częstych kontaktów i spotkań poza miejscem wykonywania pracy.
2) Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Budynek Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie jest wyposażony windę co umożliwia przemieszczanie się po budynku osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich.
Narzędzia i materiały pracy: komputer wyposażony w pakiet biurowy oraz oprogramowanie, dostęp do kserokopiarki, skanera, niszczarki.
7. Informacje dodatkowe:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
8. Wymagane dokumenty:
- Życiorys ( CV ),
- List motywacyjny,
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- Kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Kopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy.
9. Kopie innych dokumentów i oświadczeń:
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie 5 najlepszych kandydatów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Targu, ul. Szaflarska 39 lub pocztą na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, 34-400 Nowy Targ, ul. Szaflarska 39, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko „referent w Powiatowym Zespole do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności ”, w terminie do dnia 6 marca 2018 r.
Aplikacje, które wpłyną do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 922 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 902 z późn. zm.).
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie zaproszeni na ocenę końcową kandydatów.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Targu zostaną dołączone do jego akt osobowych. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Targu nie odsyła dokumentów kandydatom, których oferty zostały odrzucone. Kandydaci będą mogli osobiście dokonywać odbioru swoich dokumentów za pokwitowaniem. Dokumenty nieodebrane w terminie do 12 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru zostaną zniszczone.
Jednocześnie informuję, iż zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 902 z późn. zm.), informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej /www.nowotarski.pl/ oraz umieszczona na tablicy informacyjnej w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Targu przy ul. Szaflarskiej 39 w Nowym Targu.