Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Targu ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Zastępcy Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Targu | Praca

Menu dodatkowe

Na skróty

Ustawienia

Wyszukiwarka

Treść strony

Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Targu ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Zastępcy Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Targu

status: zamkniete

DYREKTOR  POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE

W NOWYM TARGU

OGŁASZA NABÓR

 NA KIEROWNICZE  STANOWISKO URZĘDNICZE

Zastępcy Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Targu

 

 

1. Liczba lub wymiar etatu:  1 etat

2. Miejsce wykonywania pracy:  Nowy Targ

3. Wymagania niezbędne:

  1. Wykształcenie  wyższe magisterskie.
  2. Posiadanie co najmniej 5-letniego stażu pracy lub wykonywanie  przez co najmniej trzy lata działalności gospodarczej  o charakterze zgodnym  z wymaganiami na danym stanowisku, w tym  co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej,
  3. Posiadanie specjalizacji z zakresu  organizacji pomocy społecznej, o której mowa w art.122 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej ( Dz.U. z 2024 r. poz. 1283 z późn.zm ),
  4. Znajomość przepisów prawnych z zakresu:
  1. ustawy o samorządzie powiatowym,
  2. ustawy o rehabilitacji  zawodowej  i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
  3. ustawy o pomocy społecznej,
  4. ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
  5. ustawy o finansach publicznych,
  6. kodeksu postępowania administracyjnego,
  7. kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
  8. ustawy o przeciwdziałaniu przemocy domowej,
  9. ustawy o odpowiedzialności za naruszenie  dyscypliny finansów publicznych,
  10. ustawy o pracownikach samorządowych,
  11. aktów wykonawczych do w/w ustaw,
  1. Znajomość obsługi komputera w zakresie podstawowych programów edycyjnych i kalkulacyjnych,
  2. Obywatelstwo polskie,
  3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane  z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
  6. Nieposzlakowana opinia,
  7. Brak zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust 1. pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r.  o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych ( Dz.U. z 2024 r. poz. 104 ).

4. Wymagania dodatkowe:

  1. Umiejętność selekcji  informacji i podejmowania decyzji.
  2. Umiejętność działania w sytuacjach stresowych  i odporność na stres.
  3. Sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność,  umiejętność pracy w zespole, terminowość, obowiązkowość.
  4. Umiejętności interpersonalne.
  5. Dobra organizacja pracy.

5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. wykonywanie zadań i kompetencji w zakresie określonym przez Dyrektora zapewniając w tym przedmiocie kompleksowe rozwiązywanie problemów  i sprawowanie nadzoru nad realizacją tych zadań,
  2. zastępowanie Dyrektora  w realizacji  jego obowiązków  w czasie jego nieobecności,
  3. sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad Zespołem ds. rodzinnej pieczy zastępczej, Zespołem ds. osób niepełnosprawnych oraz Zespołem ds. polityki społecznej,
  4. koordynowanie i wykonywanie działań dotyczących realizacji zadań Powiatowej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych,
  5. współudział w opracowaniu i nadzorowanie realizacji powiatowych programów przeciwdziałania przemocy domowej, strategii rozwiązywania problemów społecznych i 3 letniego programu rozwoju pieczy zastępczej,
  6. sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przez pracowników dyscypliny pracy, przepisów, bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów o ochronie danych osobowych,
  7. inicjowanie działań i nowatorskich rozwiązań usprawniających pracę PCPR,
  8. przygotowanie dla dyrektora zestawień i analiz z zakresu nadzorowanych spraw,
  9. wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora.

 6. Warunki pracy:

    1)  Warunki dotyczące pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

Praca odbywa się w biurze, nie wymaga częstych kontaktów  i  spotkań poza miejscem wykonywania pracy.

    2)  Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

Budynek Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie jest wyposażony w podjazd, co umożliwia wjazd  do budynku osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich.

Narzędzia i materiały pracy: komputer wyposażony w pakiet biurowy oraz oprogramowanie, dostęp do kserokopiarki, skanera, niszczarki.

 

7. Informacje dodatkowe:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej  i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.

8. Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys ( CV ),
  2. List motywacyjny,
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ( druk do pobrania pod ogłoszeniem),
  4. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
  5. Kopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy Kandydata,
  6. Oświadczenie  Kandydata:
  1. o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  2. o  posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  3. że nie był skazany prawomocnym  wyrokiem sądu  za umyślne przestępstwo ścigane  z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4.  o braku zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem  środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  5. o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania  pracy na wskazanym stanowisku,

     W przypadku, gdy kandydat przekazuje dobrowolnie, z własnej inicjatywy dane stanowiące szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, do składanej dokumentacji aplikacyjnej powinien dołączyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie w procesie naboru (druk do pobrania pod ogłoszeniem).

Pozostałe informacje:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać  w zamkniętej kopercie osobiście  w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Targu, Al. Tysiąclecia 35 ( pokój 18) lub pocztą na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, 34-400 Nowy Targ, Al. Tysiąclecia 35, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko „Zastępca Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Targu”, w  terminie  do  dnia  23 września  2024 r.

 

Aplikacje, które wpłyną do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Targu),  nie będą rozpatrywane.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie zaproszeni na ocenę końcową kandydatów.

W  przypadku nie spełnienia  wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o  naborze, dokumenty aplikacyjne zostaną zwrócone  po ich weryfikacji.

 

W przypadku spełnienia wymagań formalnych i wyboru na stanowisko określone  w ogłoszeniu o naborze, dokumenty aplikacyjne (po przedłożeniu do wglądu ich oryginałów), zostaną dołączone do akt osobowych pracownika i będą przechowywane przez cały okres zatrudnienia oraz przez okres 10 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym stosunek pracy uległ rozwiązaniu lub wygasł, chyba że odrębne przepisy przewidują dłuższy okres przechowywania dokumentacji pracowniczej.

W przypadku spełnienia wymagań formalnych i znalezienia się w gronie pozostałych  4 najlepszych niewybranych kandydatów, dokumenty aplikacyjne będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wybraną na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze, na wypadek zaistnienia konieczności ponownego obsadzenia tego samego stanowiska, po tym czasie dokumenty zostaną zwrócone.

Dokumenty kandydatów, którzy nie znaleźli się w gronie pięciu najlepszych, zostaną im zwrócone.

 

Informacja  o  wyniku  naboru  zostanie  opublikowana  w  Biuletynie Informacji Publicznej /www.nowotarski.pl/ oraz  umieszczona na tablicy informacyjnej  w  budynku  Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Targu przy Al. Tysiąclecia 35 w Nowym Targu.

Metka

Podmiot publikujący
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Targu
Informację wytworzył
Joanna Szumal
Data wytworzenia
11.09.2024
Informację opublikował
Joanna Szumal
Data publikacji
11.09.2024
Informację zmienił
Joanna Szumal
Data ostatniej zmiany
26.09.2024
Nazwa pliku
ogłoszenie o naborze
Podmiot publikujący
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Targu
Informację wytworzył
Joanna Szumal
Data wytworzenia
11.09.2024
Informację opublikował
Joanna Szumal
Data publikacji
11.09.2024
Nazwa pliku
klauzula informacyjna w procesie naboru-na-wolne-stanowisko-pracy
Podmiot publikujący
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Targu
Informację wytworzył
Joanna Szumal
Data wytworzenia
11.09.2024
Informację opublikował
Joanna Szumal
Data publikacji
11.09.2024
Nazwa pliku
kwestionariusz-osobowy-dla-osoby-ubiegajacej-sie-o-zatrudnien (1)
Podmiot publikujący
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Targu
Informację wytworzył
Joanna Szumal
Data wytworzenia
11.09.2024
Informację opublikował
Joanna Szumal
Data publikacji
11.09.2024
Nazwa pliku
-druk-oswiadczenia-o-wyrazeniu-zgody-na-przetwarzanie-danychosobowych-podanychdobrowolnie-zwlasnej-inicjatywy-1- (2)
Podmiot publikujący
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Targu
Informację wytworzył
Joanna Szumal
Data wytworzenia
11.09.2024
Informację opublikował
Joanna Szumal
Data publikacji
11.09.2024
Nazwa pliku
informacja o wynikach naboru
Podmiot publikujący
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Targu
Informację wytworzył
Joanna Szumal
Data wytworzenia
26.09.2024
Informację opublikował
Joanna Szumal
Data publikacji
26.09.2024