Dyrektor Powiatowego zarządu Dróg w Nowym Targu ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Dziale realizacji i Inwestycji Utrzymania, Komórka Inżynierii Ruchu, Stanowisko: Podinspektor
DYREKTOR
POWIATOWEGO ZARZĄDU DRÓG W NOWYM TARGU
z siedzibą pod adresem: 34-400 NOWY TARG, UL. SZPITALNA 14
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W DZIALE REALIZACJI INWESTYCJI I UTRZYMANIA, KOMÓRKA INŻYNIERII RUCHU, STANOWISKO DS. EWIDENCJI DRÓG I MOSTÓW
STANOWISKO: PODINSPEKTOR
1. Liczba etatów, wymiar czasu pracy: jeden etat w pełnym wymiarze czasu pracy
2. Miejsce wykonywania pracy: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu
3. Wymagania niezbędne (formalne):
- spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.),
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w jednostce administracji publicznej.
Uwaga: osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
4. Pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania administracji publicznej ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o drogach publicznych i ustawy Prawo o ruchu drogowym wraz z aktami wykonawczymi do nich,
- znajomość programów pakietu MS Office, AutoCad,
- prawo jazdy kat. B,
- odpowiedzialność, obowiązkowość i umiejętność pracy w zespole,
- gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji.
5. Wymagania dodatkowe:
- znajomość programu do prowadzenia ewidencji dróg,
- doświadczenie związane z prowadzeniem strony internetowej i obsługą BIP
Uwaga: wynik postępowania to łączny wynik rozmowy kwalifikacyjnej, ewentualnego testu i analizy dokumentów sprawdzających spełnianie powyższych wymagań.
6. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie ewidencji dróg, obiektów mostowych i przepustów,
- współpraca w zakresie opiniowania i zatwierdzania projektów organizacji ruchu,
- prowadzenie dzienników eksploatacji sygnalizacji świetlnej,
- wydawanie zgód na korzystanie z przystanków autobusowych oraz opracowywanie informacji o rozkładach jazdy,
- prowadzenie spraw z zakresu wykorzystania dróg w sposób szczególny,
- obsługa strony internetowej jednostki,
- wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora PZD związanych z zajmowanym stanowiskiem.
7. Warunki pracy:
- wymiar czasu pracy – pełen etat na podstawie umowy o pracę,
- praca biurowa (40 godz. tygodniowo: od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30),
- uciążliwość fizyczna oraz ryzyko zawodowe wynikające z następujących zagrożeń: porażenie prądem elektrycznym, obciążenie układu mięśniowo-ruchowego, obsługa komputera, stres,
- wynagrodzenie miesięczne zgodnie z Regulaminem wynagradzania PZD.
8. Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt informatyczny – samodzielne stanowisko komputerowe z oprogramowaniem biurowym, pocztą elektroniczną,
- środki łączności: telefon stacjonarny,
- inne urządzenia: dostęp do kserokopiarki, skanera, niszczarki itp.
9. Informacje dodatkowe:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
10. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, tj.: oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych, oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, lub zaświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (druk do pobrania pod ogłoszeniem),
- oświadczenie o uprawnieniu do kierowania pojazdem – posiadaniu prawa jazdy kat. B,
- kserokopie lub odpisy dokumentów potwierdzający wykształcenie,
- kserokopie lub odpisy dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe i kwalifikacje,
- kandydat który zamierza skorzystać z prawa pierwszeństwa w zatrudnianiu niepełnosprawnych, jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Dokumenty, o których mowa w pkt. 1-7 powinny zostać podpisane przez kandydata.
11. Pozostałe informacje:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zapieczętowanej kopercie w sekretariacie Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Targu – 34-400 Nowy Targ, ul. Szpitalna 14 lub przesłać pocztą pod ten sam adres (decyduje data wpływu przesyłki do PZD), w terminie do dnia 31.05.2019 r. Koperta musi zawierać opis: „Nabór na stanowisko podinspektora w Dziale Realizacji Inwestycji i Utrzymania”. Aplikacje nie będą rozpatrywane jeśli wpłyną po wyżej wymienionym terminie bądź będą niekompletnie pod względem wymaganych dokumentów określonych niniejszym ogłoszeniem. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej www.nowotarski.pl. Ponadto wszelkie informacje dotyczące naboru będą umieszczane na tablicy informacyjnej w siedzibie PZD w Nowym Targu przy ul. Szpitalnej 14. O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych oraz ewentualnego testu kandydaci spełniający wymagania formalne będą informowani drogą elektroniczną bądź telefonicznie (na podany adres e-mail lub nr tel.). Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w PZD w Nowy Targu zostaną dołączone do jego akt osobowych. Pozostali kandydaci będą mogli osobiście odbierać swoje dokumenty za pokwitowaniem. Dokumenty nieodebrane zostaną zniszczone przez PZD.