STAROSTWO POWIATOWE W NOWYM TARGU OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY Inspektor Ochrony Danych | Praca

Menu dodatkowe

Na skróty

Ustawienia

Wyszukiwarka

Treść strony

STAROSTWO POWIATOWE W NOWYM TARGU OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY Inspektor Ochrony Danych

status: zamkniete

STAROSTWO POWIATOWE W NOWYM TARGU

OGŁASZA NABÓR

 NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 Inspektor Ochrony Danych

 

1. Liczba lub wymiar etatu:  1

2. Miejsce wykonywania pracy:  Nowy Targ

3. Wymagania niezbędne:

  1. Wykształcenie wyższe oraz co najmniej 3 letni staż pracy,
  2. Znajomość przepisów ustaw: o ochronie danych osobowych, kodeksu postępowania administracyjnego, o pracownikach samorządowych, o samorządzie powiatowym,
  3. Znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
    27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO),
  4. Wiedza fachowa na temat prawa  i praktyk i w dziedzinie ochrony danych oraz umiejętności,
    o których mowa w art. 39 RODO,
  5. Prawo jazdy kat. B,
  6. Znajomość obsługi komputera w zakresie podstawowych programów edycyjnych i kalkulacyjnych,
  7. Obywatelstwo polskie,
  8. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  9. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  10. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
  11. Nieposzlakowana opinia.

4. Wymagania dodatkowe:

  1. Preferowany staż pracy co najmniej 3 lata na stanowisku związanym z przetwarzaniem danych,
  2. Preferowane kierunki studiów: prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie,
  3. Sumienność, rzetelność, samoorganizacja, komunikatywność.

5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Pracownik będzie zobowiązany do realizacji zadań określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w tym m. in.:

  1. Informowanie administratora, podmiotu przetwarzającego oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich na mocy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.
    w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
    i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych i doradzanie im w tej sprawie;
  2. Monitorowanie przestrzegania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
    z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych oraz polityk administratora lub podmiotu przetwarzającego w dziedzinie ochrony danych osobowych, w tym podział obowiązków, działania zwiększające świadomość, szkolenia personelu uczestniczącego w operacjach przetwarzania oraz powiązane z tym audyty; działanie na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowanie jej wykonania zgodnie z art. 35 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
    w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
    i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
  3. Współpraca z organem nadzorczym w rozumieniu przepisów  art. 51 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
  4. Pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorczego w kwestiach związanych z przetwarzaniem, w tym z uprzednimi konsultacjami, o których mowa w art. 36, oraz w stosownych przypadkach prowadzenie konsultacji we wszelkich innych sprawach;
  5. Pełnienie roli punktu kontaktowego dla osób, których dane dotyczą, we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem ich danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących im na mocy niniejszego rozporządzenia.
  6. Prowadzenie rejestru czynności lub rejestru kategorii czynności
  7. Nadzorowanie opracowanie i aktualizowania dokumentacji ochrony danych osobowych oraz przestrzegania zasad w niej określonych,
  8. Zapewnienie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych
    z przepisami o ochronie danych osobowych
  9. Prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych
  10. Prowadzenie rejestru zbiorów danych osobowych
  11. Nadzór nad fizycznym zabezpieczeniem pomieszczeń  w których przetwarzane są dane osobowe,
  12. Opracowanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych z zakresu ochrony danych osobowych w tym: pism umów, klauzul informacyjnych i opinii z zakresu ochrony danych osobowych,
  13. Współpraca z Biurem Systemów Informatycznym Zleceniodawcy w zakresie ochrony danych osobowych,
  14. Przeprowadzenia analizy ryzyka
  15. Wszelkie inne czynności które okażą się niezbędne dla prawidłowego wykonania zadań inspektora ochrony danych osobowych.

6. Warunki pracy:

    1)  Warunki dotyczące pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

Praca odbywa się w biurze, wymaga częstych kontaktów  i  spotkań poza Starostwem.. Wymaga przemieszczania się do 17 powiatowych jednostek organizacyjnych.

    2)  Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

Budynek Starostwa jest wyposażony w podjazd i windę co umożliwia wjazd oraz przemieszczanie się po budynku osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich.

Narzędzia i materiały pracy: komputer wyposażony w pakiet biurowy, umożliwiający przygotowywanie dokumentów, prezentacji oraz dokonywania obliczeń.

7. Informacje dodatkowe:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

                        

8. Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys ( CV ),
  2. List motywacyjny,
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
  5. Kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy kandydata,
  6. Oświadczenia kandydata:
    1. o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
    2. o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
    3. że nie był skazany prawomocnym  wyrokiem sądu  za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  1. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (druk do pobrania pod ogłoszeniem).
  2. Potwierdzone podpisem zapoznanie się z informacją administratora (druk do pobrania pod ogłoszeniem).

9. Kopie innych dokumentów i oświadczeń:

Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie 5 najlepszych kandydatów.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Nowym Targu, ul. Bolesława Wstydliwego 14 lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 34-400 Nowy Targ, ul. Bolesława Wstydliwego 14, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko „Inspektora ochrony danych”, w  terminie do  dnia 8 stycznia 2019r.

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie zaproszeni na ocenę końcową kandydatów.

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Nowym Targu zostaną dołączone do jego akt  osobowych. Starostwo Powiatowe w Nowym Targu nie odsyła dokumentów kandydatom, których oferty zostały odrzucone. Kandydaci będą mogli osobiście dokonywać odbioru swoich dokumentów za pokwitowaniem. Dokumenty nieodebrane w terminie do 12 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru zostaną komisyjnie zniszczone.

Jednocześnie informuję, iż zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2018r. poz. 1260 z późn. zm.), informacja o wyniku  naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej /www.nowotarski.pl/ oraz  umieszczona na tablicy informacyjnej w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Bolesława Wstydliwego 14 w Nowym Targu.

Poniżej znajdują się pliki do pobrania.

 

Metka

Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Nowym Targu
Informację wytworzył
Aneta Domagała
Data wytworzenia
28.12.2018
Informację opublikował
Agata Śmiałkowska
Data publikacji
28.12.2018
Informację zmienił
Agata Śmiałkowska
Data ostatniej zmiany
17.01.2019
Nazwa pliku
Wyniki naboru na stanowisko: Inspektor Ochrony Danych
Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Nowym Targu
Informację wytworzył
Aneta Domagała
Data wytworzenia
15.01.2019
Informację opublikował
Agata Śmiałkowska
Data publikacji
17.01.2019
Nazwa pliku
Informacja Administratora
Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Nowym Targu
Informację wytworzył
Aneta Domagała
Data wytworzenia
28.12.2018
Informację opublikował
Agata Śmiałkowska
Data publikacji
28.12.2018
Nazwa pliku
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Nowym Targu
Informację wytworzył
Aneta Domagała
Data wytworzenia
28.12.2018
Informację opublikował
Agata Śmiałkowska
Data publikacji
28.12.2018