PZD: Likwidacja stanów awaryjnych elementów dróg i mostów – drogi
Postępowanie pn. Likwidacja stanów awaryjnych elementów dróg i mostów – drogi jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art.10 ust.1 oraz art.39 – 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz.1986 ze zm.) oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie, o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 tejże ustawy.
1.OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Działając na podstawie art.40 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Likwidacja stanów awaryjnych elementów dróg i mostów – drogi
Treść Ogłoszenia o zamówieniu z dnia 26 marca 2019 r. znajduje się poniżej, w załącznikach
Termin składania ofert:
do dnia 10 kwietnia 2019 r. do godz. 9:00
Miejsce składania ofert:
Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu
34-400 Nowy Targ, ul. Szpitalna 14
2.SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Działając na podstawie art.37 ust.2 ustawy - Prawo zamówień publicznych Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu udostępnia Specyfikację istotnych warunków zamówienia pn. Likwidacja stanów awaryjnych elementów dróg i mostów – drogi
Treść Specyfikacji istotnych warunków zamówienia pn. Likwidacja stanów awaryjnych elementów dróg i mostów – drogi z dnia 26 marca 2019 r. znak PZD-ZP.261.12.2019 znajduje się poniżej, w załącznikach
Wnioski o wyjaśnienie treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia przesyłane drogą elektroniczna należy kierować na adres:
Opublikowała w dniu 26 marca 2019 r. Krystyna Stanek
3. INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Działając na podstawie art.86 ust.5 Prawa zamówień publicznych Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu udostępnia informacje z otwarcia ofert złożonych w postepowaniu pn. Likwidacja stanów awaryjnych elementów dróg i mostów – drogi
Treść Informacji z otwarcia ofert – pismo z dnia 10 kwietnia 2019 r. znak PZD-ZP.261.12.2019 znajduje się poniżej, w załącznikach
Dodała w dniu 10 kwietnia 2019 r. Krystyna Stanek
4. ZESTAWIENIE OFERT
Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu udostępnia Zestawienie ofert złożonych w postępowaniu pn. Likwidacja stanów awaryjnych elementów dróg i mostów – drogi, po dokonaniu oczywistych omyłek rachunkowych.
Treść Zestawienia ofert z dnia 12 kwietnia 2019 r. znak PZD-ZP.261.12.2019 znajduje się poniżej, w załącznikach.
Dodała w dniu 12 kwietnia 2019 r. Krystyna Stanek
5. ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Działając na podstawie art.92 ust.2 Prawa zamówień publicznych Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w prowadzonym postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego pn. Likwidacja stanów awaryjnych elementów dróg i mostów – drogi
Treść Zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 25 kwietnia 2019 r. znak PZD-ZP.261.12.2019 znajduje się poniżej, w załącznikach
Dodała w dniu 25 kwietnia 2019 r. Krystyna Stanek
6. ZAWIADOMIENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu informuje, że w trybie przetargu nieograniczonego pn. Likwidacja stanów awaryjnych elementów dróg i mostów – drogi, udzielił zamówienia
Treść Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia z dnia 26 kwietnia 2019 r. znajduje się poniżej, w załącznikach
Dodała w dniu 26 kwietnia 2019 r. Krystyna Stanek
Pliki do pobrania
- Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 26 marca 2019 r. (pdf, 223.49 KB)
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia z dnia 26 marca 2019 r. znak PZD-ZP.261.12.2019 (pdf, 616.03 KB)
- Załącznik nr 1 – Przedmiar robót (pdf, 189.84 KB)
- Załącznik nr 2 – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (pdf, 4.27 MB)
- Załącznik nr 3 – Wykaz dróg powiatowych i obiektów mostowych w ciągu dróg powiatowych objętych zamówieniem (pdf, 312.87 KB)
- Załącznik nr 4 – Wzór umowy (pdf, 392.40 KB)
- Załącznik nr 5 – Formularz ofertowy (pdf, 328.87 KB)
- Załącznik nr 6 – Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu (dokument składany wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert) (pdf, 180.43 KB)
- Załącznik nr 7 – Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania (dokument składany wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert) (pdf, 206.22 KB)
- Załącznik nr 8 – Oświadczenie Wykonawcy o przynależności do tej samej grupy kapitałowej (dokument składany samodzielnie przez Wykonawcę w terminie do 3 dni po upublicznieniu informacji z otwarcia ofert) (pdf, 135.91 KB)
- Załącznik nr 9 – Oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (dokument składany samodzielnie przez Wykonawcę w terminie do 3 dni po upublicznieniu informacji z otwarcia ofert) (pdf, 108.25 KB)
- Załącznik nr 10 – Wykaz wykonanych robót budowlanych (dokument składany na wezwanie Zamawiającego, po upływie terminu składnia ofert) (pdf, 164.99 KB)
- Załącznik nr 11 – Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi (dokument składany na wezwanie Zamawiającego, po upływie terminu składnia ofert) (pdf, 169.48 KB)
- Załącznik nr 12 – Oświadczenie dot. braku wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z opłatami (dokument składany na wezwanie Zamawiającego, po upływie terminu składnia ofert) (pdf, 156.33 KB)
- Załącznik nr 13 – Oświadczenie dot. braku orzeczenia o zakazie ubiegania się o zamówienia publiczne (dokument składany na wezwanie Zamawiającego, po upływie terminu składnia ofert) (pdf, 122.80 KB)
- Informacja z otwarcia ofert – pismo z dnia 10 kwietnia 2019 r. znak PZD-ZP.261.12.2019 (pdf, 166.26 KB)
- Zestawienie ofert dnia 12 kwietnia 2019 r. znak PZD-ZP.261.12.2019 (pdf, 128.08 KB)
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 25 kwietnia 2019 r. znak PZD-ZP.261.12.2019 (pdf, 197.18 KB)
- Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z dnia 26 kwietnia 2019 r. (pdf, 157.03 KB)