PZD: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach zadania pn. Modernizacja połączenia drogowego Pienińskich Parków Narodowych – Etap II
Postępowanie pn. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach zadania pn. Modernizacja połączenia drogowego Pienińskich Parków Narodowych – Etap II jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art.10 ust.1 oraz art.39 – 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz.1843) oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie, o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 tejże ustawy.
1.OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Działając na podstawie art.40 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach zadania pn. Modernizacja połączenia drogowego Pienińskich Parków Narodowych – Etap II
Treść Ogłoszenia o zamówieniu z dnia 29 października 2019 r. znajduje się poniżej, w załącznikach
Termin składania ofert:
do dnia 13 listopada 2019 r. do godz. 9:00
Miejsce składania ofert:
Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu
34-400 Nowy Targ, ul. Szpitalna 14
2.SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Działając na podstawie art.37 ust.2 ustawy - Prawo zamówień publicznych Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu udostępnia Specyfikację istotnych warunków zamówienia pn. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach zadania pn. Modernizacja połączenia drogowego Pienińskich Parków Narodowych – Etap II
Treść Specyfikacji istotnych warunków zamówienia pn. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach zadania pn. Modernizacja połączenia drogowego Pienińskich Parków Narodowych – Etap II z dnia 29 października 2019 r. znak PZD-ZP.261.31.2019 znajduje się poniżej, w załącznikach
Wnioski o wyjaśnienie treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia przesyłane drogą elektroniczna należy kierować na adres:
Opublikowała w dniu 29 października 2019 r. Krystyna Stanek
3. INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Działając na podstawie art.86 ust.5 Prawa zamówień publicznych Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu udostępnia informacje z otwarcia ofert złożonych w postepowaniu pn. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach zadania pn. Modernizacja połączenia drogowego Pienińskich Parków Narodowych – Etap II
Treść Informacji z otwarcia ofert – pismo z dnia 13 listopada 2019 r. znak PZD-ZP.261.31.2019 znajduje się poniżej, w załącznikach
Dodała w dniu 13 listopada 2019 r. Krystyna Stanek
4. ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Działając na podstawie art.92 ust.2 Prawa zamówień publicznych Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w prowadzonym postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego pn. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach zadania pn. Modernizacja połączenia drogowego Pienińskich Parków Narodowych – Etap II
Treść Zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 21 listopada 2019 r. znak PZD-ZP.261.31.2019 znajduje się poniżej w załącznikach
Dodała w dniu 21 listopada 2019 r. Krystyna Stanek
5. ZAWIADOMIENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu informuje, że w trybie przetargu nieograniczonego pn. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach zadania pn. Modernizacja połączenia drogowego Pienińskich Parków Narodowych – Etap II udzielił zamówienia
Treść Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia z dnia 2 grudnia 2019 r. znajduje się poniżej, w załącznikach
Dodała w dniu 2 grudnia 2019 r. Krystyna Stanek
Pliki do pobrania
- Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 29 października 2019 r. (pdf, 222.01 KB)
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia z dnia 29 października 2019 r. znak PZD-ZP.261.31.2019 (pdf, 590.88 KB)
- Załącznik nr 1 – Specyfikacja techniczna (pdf, 583.30 KB)
- Załącznik nr 3 – Wzór umowy (pdf, 1.29 MB)
- Załącznik nr 4 – Formularz ofertowy (pdf, 364.44 KB)
- Załącznik nr 5 – Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu (dokument składany wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert) (pdf, 324.46 KB)
- Załącznik nr 6 – Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania (dokument składany wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert) (pdf, 355.00 KB)
- Załącznik nr 7 – Oświadczenie Wykonawcy o przynależności do tej samej grupy kapitałowej (dokument składany samodzielnie przez Wykonawcę w terminie do 3 dni po upublicznieniu informacji z otwarcia ofert) (pdf, 227.08 KB)
- Załącznik nr 8 – Oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (dokument składany samodzielnie przez Wykonawcę w terminie do 3 dni po upublicznieniu informacji z otwarcia ofert) (pdf, 199.95 KB)
- Załącznik nr 9 – Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiedzialnych nadzór nad robotami budowlanymi (dokument składany na wezwanie Zamawiającego, po upływie terminu składnia ofert) (pdf, 321.12 KB)
- Załącznik nr 10 – Oświadczenie dot. braku wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z opłatami (dokument składany na wezwanie Zamawiającego, po upływie terminu składnia ofert) (pdf, 271.94 KB)
- Załącznik nr 11 – Oświadczenie dot. braku orzeczenia o zakazie ubiegania się o zamówienia publiczne (dokument składany na wezwanie Zamawiającego, po upływie terminu składnia ofert) (pdf, 237.73 KB)
- Załącznik nr 12 – Zobowiązanie podmiotu trzeciego (dokument składany wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert) (pdf, 288.15 KB)
- Informacja z otwarcia ofert – pismo z dnia 13 listopada 2019 r. znak PZD-ZP.261.31.2019 (pdf, 249.15 KB)
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 21 listopada 2019 r. znak PZD-ZP.261.31.2019 (pdf, 277.87 KB)
- Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia z dnia 2 grudnia 2019 r. (pdf, 155.72 KB)