ROZPOZNANIE RYNKU- dostawa środków czystości na kursy realizowane przez Centrum Kształcenia Praktycznego przy Zespole Szkół Zawodowych i Placówek w Krościenku n/D.
|
|
Nowy Targ, 20.02.2018r. |
Nasz znak: ZA.271.11.2018 |
|
|
ROZPOZNANIE RYNKU
Zapytanie ofertowe pozaustawowe na podst. art. 4 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych dla zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
|
- Starostwo Powiatowe w Nowym Targu w imieniu Zespołu Szkół Zawodowych i Placówek
w Krościenku, ul. Jagiellońska 4 zaprasza do składania ofert. - Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości na kursy realizowane przez Centrum Kształcenia Praktycznego przy Zespole Szkół Zawodowych i Placówek w Krościenku n/D.
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (RPO WM), Działanie 10.2 Rozwój Kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów - SPR, projekt „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w branży turystyczno- gastronomicznej
w powiecie nowotarskim”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zadanie 1
Dostawa środków czystości – kurs BARISTY – Zespół Szkół Zawodowych i Placówek w Krościenku n/D. |
||
Lp. |
Nazwa |
Ilość/jm. |
|
Płyn do mycia naczyń - (5 litrów w op.) |
2 op. |
|
Płyn mleczko do czyszczenia 750 ml. |
1 op. |
|
Ręczniki papierowe w rolce ( 4szt. w op.) |
6 op. |
|
Myjki gąbkowe (opakowanie 10 szt.) |
1 op. |
|
Ściereczki piankowe ( opakowanie 5 sztuk ) |
2 op. |
|
Ściereczki uniwersalne (opakowanie 10 szt.) |
1 op. |
Zadanie 2
Dostawa środków czystości – kurs KELNERSKI – Zespół Szkół Zawodowych i Placówek w Krościenku n/D |
||
Lp. |
Nazwa |
Ilość/jm. |
1. |
Ściereczki uniwersalne (opakowanie 10 szt.) |
1 op. |
2. |
Myjki gąbkowe (opakowanie 10 szt.) |
1 op. |
Zadanie 3
Dostawa środków czystości – kurs pn.: „ KUCHNIE ŚWIATA ” – Zespół Szkół Zawodowych i Placówek w Krościenku n/D. |
||
Lp. |
Nazwa |
Ilość/jm. |
1. |
Płyn do mycia naczyń – (5 litrów w op.) |
1 szt. |
2. |
Ręczniki papierowe w rolce ( 4szt. w op.) |
2 op. |
3. |
Płyn mleczko do czyszczenia 750 ml. |
1 szt. |
4. |
Ściereczki zmyjki (opakowanie 10 szt.) |
3 op. |
5. |
Ściereczki do powierzchni |
4 op. |
6. |
Ściereczki do naczyń materiałowe ,( wycierane do sucha ) wymiar: 45x 70 cm. |
8 szt. |
Zadanie 4
Dostawa środków czystości – kurs CARVINGOWY – Zespół Szkół w Jabłonce |
||
Lp. |
Nazwa |
Ilość/jm. |
1. |
Płyn do mycia naczyń – (5 litrów w op.) |
2 op. |
2. |
Płyn mleczko do czyszczenia, poj. 500 ml |
6 szt. |
3. |
Ściereczki myjki, (opakowanie 10 szt.) |
5 op. |
4. |
Ściereczki do gąbczaste opakowanie 3 szt. |
8 op. |
Zadanie 5
Dostawa środków czystości – kurs BARISTY – Zespół Szkół w Jabłonce |
||
Lp. |
Nazwa |
Ilość/jm. |
1. |
Płyn do mycia naczyń – (5 litrów w op.) |
2 op. |
2. |
Płyn mleczko do czyszczenia , poj.500 ml |
6 szt. |
3. |
Ściereczki zmyjki (opakowanie 10 szt.) |
5 op. |
4. |
Ściereczki do gąbczaste opakowanie 3 szt. |
8 op. |
5. |
Ściereczki do naczyń materiałowe ( wycierane do sucha ) 45x70 cm |
25 szt. |
Zadanie 6
Dostawa środków czystości – kurs pn.: „ KUCHNIE ŚWIATA” – Zespół Szkół w Jabłonce |
||
Lp. |
Nazwa |
Ilość/jm. |
1. |
Płyn do mycia naczyń – (5 litrów w op.) |
2 op. |
2. |
Płyn mleczko do czyszczenia, poj. 500 ml |
6 szt. |
3. |
Ściereczki myjki (opakowanie 10 szt.) |
5 op. |
4. |
Ściereczki do gąbczaste opakowanie 3 szt. |
8 op. |
5. |
Ściereczki do naczyń materiałowe ( wycierane do sucha ) 45x70 cm |
25 szt. |
6 |
Ręczniki papierowe w rolce, 2 szt. w opakowaniu |
10 op. |
Zadanie 7
Dostawa środków czystości – kurs DEKORACJI CUKIERNICZYCH – Zespół Szkół w Jabłonce |
||
Lp. |
Nazwa |
Ilość/jm. |
1. |
Płyn do mycia naczyń – (5 litrów w op.) |
2 op. |
2. |
Płyn mleczko do czyszczenia , poj.500 ml |
6 szt. |
3. |
Ręczniki papierowe w rolce, 2 szt. w opak. |
10 op. |
4. |
Ściereczki myjki (opakowanie 10 szt.) |
5 op. |
5. |
Ściereczki do gąbczaste opakowanie 3 szt. |
8 op. |
6. |
Ściereczki do naczyń materiałowe ( wycierane do sucha ) 45x70 cm. |
25 szt. |
Miejsce dostawy:
- Produkty dostarczone w ramach kursów od zad. 1-3 -miejscem dostarczenia dostawy jest Zespół Szkół Zawodowych i Placówek w Krościenku n.D, ul. Jagiellońska 4, 34-450 Krościenko nad Dunajcem.
- Produkty dostarczone w ramach kursów od zad. 4-7 - miejscem dostarczenia dostawy jest Zespół Szkół w Jabłonce, ul. Podhalańska 3, 34-480 Jabłonka.
Produkty musza mieć aktualną datę ważności.
Uwaga! Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia odbędzie się po wystawieniu przez Wykonawcę faktury/rachunku na nabywcę: Powiat Nowotarski, ul. Bolesława wstydliwego 14, 34-400 Nowy Targ, NIP 735-217-50-44 ze wskazaniem odbiorcy: Zespół Szkół Zawodowych i Placówek w Krościenku n.D, ul. Jagiellońska 4, 34-450 Krościenko nad Dunajcem.
- Termin wykonania zamówienia: 7 dni od daty rozstrzygnięcia postępowania
- Osoby upoważnione do kontaktów: Główny Specjalista ds. zamówień publicznych
– Iwona Waksmundzka, Podinspektor – Jolanta Mrugała - tel.: 18 266 61 340.
- Termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 27.02.2018r. do godz. 10:00
- Pisemnie w siedzibie Starostwa Powiatowego w Nowym Targu przy ul. Bolesława Wstydliwego 14
w sekretariacie pokój 3.09 - Faksem na numer 018 26 61 344
- lub mailem na adres: przetarg@nowotarski.pl.
- W przypadku składania ofert opisanego w:
- pkt 5.1. zapakowaną w kopertę ofertę (formularz oferty) należy oznaczyć w następujący sposób: Oferta cenowa - dostawa środków czystości na kursy realizowane przez Centrum Kształcenia Praktycznego przy Zespole Szkół Zawodowych i Placówek w Krościenku n/D.
- pkt. 5.2 i 5.3 należy przesłać wypełniony druk formularza oferty.
6. Kryteria oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert jest:
Cena brutto za całość zamówienia– 100%.
Załączniki:
- załącznik nr 1 - formularz oferty,