ROZPOZNANIE RYNKU: ZA.271.103.2020 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
Nowy Targ, 12.02.2020 r.
Nasz znak: ZA.271.103.2020
ROZPOZNANIE RYNKU
Zapytanie ofertowe – pozaustawowe na podst. art. 4 ust. 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dla zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty
30 000 euro
Zarząd Powiatu Nowotarskiego, w celu „rozpoznania rynku” zaprasza do składania ofert.
Opis przedmiotu zamówienia:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, przy realizacji robót budowlanych pn. „Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku
Domu Nauczyciela przy ulicy Królowej Jadwigi 1 w Nowym Targu – Etap II obejmujący zmianę rozmieszczenia pomieszczeń na kondygnacjach w budynku Domu Nauczyciela oraz zmianę planu zagospodarowania terenu wokół budynku w celu dostosowania do potrzeb Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Nowym Targu” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Termin wykonania zamówienia:
Wykonawca zobowiązuje się wymienione w terminie od dnia podpisania umowy do dnia uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie dla przedmiotowej inwestycji, lecz nie później niż do 31.08.2020r.
Osoby upoważnione do kontaktów: procedura - Ewa Rusnaczyk, Jolanta Mrugała, Marta Rajca, Iwona Waksmundzka, tel. ( 018) 26 61 340.
Termin składania ofert:
Oferty należy składać: do dnia: 19.02.2020 r. do godz. 10:00 na formularzu oferty mailem na adres: przetarg@nowotarski.pl
Kryteria oceny ofert:
Cena brutto za wykonanie zamówienia - 100%
Szczegółowe informacje w sprawie przedmiotu zamówienia udzielane są w Wydziale Inwestycji Starostwa Powiatowego w Nowym Targu w pokoju nr 4.08 przy ul. Bolesława Wstydliwego 14, tel. (18) 26-61-318 lub (18) 26-61-353.
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 – Formularz oferty
Załącznik nr 3 – Projekt umowy
Załącznik nr 4 – Informacja Administratora danych osobowych
Sprawę prowadzi: Jolanta Mrugała tel. (0-18) 26 61 340.
Pliki do pobrania
- załącznik nr 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (doc, 52.00 KB)
- załącznik nr 2 - formularz ofertowy (doc, 39.50 KB)
- załącznik nr 3 - projekt umowy (doc, 43.50 KB)
- załącznik nr 4 - informacja administratora danych osobowych (docx, 18.58 KB)
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (doc, 57.50 KB)