ROZPOZNANIE RYNKU: ZA.271.3.2019 - Przegląd - konserwacja instalacji klimatyzacji oraz wentylacji mechanicznej w budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Targu.
|
|
Nowy Targ, 14.01.2019 r. |
Nasz znak: ZA.271.3.2019 |
|
|
ROZPOZNANIE RYNKU Zapytanie ofertowe – pozaustawowe na podst. art. 4 ust. 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dla zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
|
1. Zarząd Powiatu Nowotarskiego, w celu „rozpoznania rynku” zaprasza do składania ofert.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przegląd - konserwacja instalacji klimatyzacji oraz wentylacji mechanicznej w budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Targu zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania, jednakże Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego
4. Osoby upoważnione do kontaktów: procedura - Ewa Rusnaczyk, Jolanta Mrugała, Marta Rajca, tel. ( 018) 26 61 340.
5. Termin składania ofert:
Oferty należy składać: do dnia: 22.01.2019 r. do godz. 11:00
5.1. Pisemnie w siedzibie Zamawiającego w Nowym Targu przy ul. Bolesława Wstydliwego 14 w sekretariacie pokój 3.08
5.2. Faksem na numer 018 26 61 344
5.3. lub mailem na adres: przetarg@nowotarski.pl
W przypadku składania ofert opisanego w:
- pkt 5.1. zapakowaną w kopertę ofertę (formularz oferty) należy oznaczyć w następujący sposób: Oferta cenowa - przegląd-konserwacja instalacji klimatyzacji oraz wentylacji mechanicznej w budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Targu.
- pkt. 5.2 i 5.3 należy przesłać wypełniony druk formularza oferty.
6. Kryteria oceny ofert:
Cena brutto za całość zamówienia - 100%
Szczegółowe informacje w sprawie przedmiotu zamówienia udzielane są w Wydziale Logistyki w pokoju nr 4.10 przy ul. Bolesława Wstydliwego 14, tel. (18) 26-61-339 lub (18) 26-61-365.
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Formularz oferty
Załącznik nr 2 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 3 – Projekt umowy
Załącznik nr 4 – Informacja Administratora danych osobowych
Sprawę prowadzi: Ewa Rusnaczyk, tel. (0-18) 26 61 340.
Pliki do pobrania
- Zapytanie ofertowe (doc, 73.00 KB)
- Załącznik nr 1 - Formularz oferty (doc, 41.00 KB)
- Załącznik nr 2 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (doc, 90.50 KB)
- Załącznik nr 3 - Projekt umowy (doc, 106.00 KB)
- Załącznik nr 4 - Informacja Administratora danych osobowych (docx, 18.58 KB)
- Pytania, odpowiedzi (docx, 35.03 KB)
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (doc, 56.00 KB)