ROZPOZNANIE RYNKU: ZA.271.84.2018 - Zakup i dostawa środków czystości na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nowym Targu.
|
|
Nowy Targ, 19.09.2018 r. |
Nasz znak: ZA.271.84.2018 |
|
|
|
|
|
ROZPOZNANIE RYNKU
Zapytanie ofertowe pozaustawowe na podst. art. 4 ust. 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
|
1. Zarząd Powiatu Nowotarskiego, w celu „rozpoznania rynku” zaprasza do składania ofert.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Zakup i dostawa środków czystości na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nowym Targu.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na cztery zadania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zadanie nr 1:
Lp. |
Przedmiot zamówienia |
Ilość |
1. |
Papier toaletowy Tork mała rolka; Nr art. 110771: warstwy: 2, kolor: biały, długość rolki: |
3000 rolek/ |
2. |
Ręcznik papierowy Tork biały składany ZZ typu 290184 / 4 tys.w op. / |
120 szt./ |
3. |
Ręcznik papierowy Tork zielony składany ZZ typu 290135 / 4 tys. w op. / Opakowanie jednostkowe: 20 sztuk |
40 szt./ |
Termin realizacji: 7 dni od daty rozstrzygnięcia postępowania.
Wydanie towaru nastąpi w lokalu Zamawiającego, ul. Bolesława Wstydliwego 14, 34-400 Nowy Targ (magazyn – pokój nr 0.7).
Zadanie nr 2:
Lp. |
Przedmiot zamówienia |
Ilość |
1. |
Domestos 1250 ml. |
24 |
2. |
Mydło w płynie - glicerynowe 5 L |
15 |
3. |
Clin Citrus płyn do mycia szyb / rozpylacz 500 ml |
20 |
4. |
Clin Citrus płyn do mycia szyb / zapas 500 ml |
40 |
5. |
Ludwik płyn do mycia naczyń 1 L; lawendowy. |
20 |
6. |
Środek do dezynfekcji rąk KENODERM – 5 L |
1 |
7. |
Ścierka z mikrofazy, surowiec: 100 % mikrofibra, 80 % polyester, 20 % poliamid, gramatura: 320 g/m2, wymiary: 32 x 32 cm. Kolor: czerwony – 15 szt., niebieski – 15 szt., żółty – 15 szt. |
45 |
8. |
Mop paskowy z mikrofibry, XXL 30 cm. |
10 |
9. |
Rękawiczki gumowe, rozmiar: L. |
5 |
10. |
Rękawiczki gumowe, rozmiar: M. |
15 |
11. |
Worki do odkurzacza typ: Numatic International HENRY HVR 200A (worki: NVM-1CH 604015). Opakowanie 10 szt. |
10 |
12. |
Rękawice gospodarcze nitrylowe - Ideall nitrile, rozmiar L, 100 szt. w opakowaniu. |
2 |
13. |
Rękawice gospodarcze nitrylowe - Ideall nitrile, rozmiar M, 100 szt. w opakowaniu. |
3 |
14. |
Rękawice gospodarcze nitrylowe - Ideall nitrile, rozmiar S, 100 szt. w opakowaniu. |
3 |
15. |
Worki na śmieci 120 L/ 25 LD czarne. |
20 |
16. |
Półmaska przeciwpyłowa. |
20 |
Termin realizacji: do 31 października 2018 r.
Wydanie towaru nastąpi w lokalu Zamawiającego ul. Bolesława Wstydliwego 14, 34-400 Nowy Targ (magazyn – pokój nr 0.7).
Zadanie nr 3:
Lp. |
Przedmiot zamówienia |
Ilość |
1. |
Koncentrat WISCHfris classic, płyn do pielęgnacji podłóg, pojemność: 10 l butelka, |
10 szt. |
Termin realizacji: 7 dni od daty rozstrzygnięcia postępowania.
Wydanie towaru nastąpi w lokalu Zamawiającego ul. Bolesława Wstydliwego 14, 34-400 Nowy Targ (magazyn – pokój nr 0.7).
Zadanie nr 4:
Lp. |
Przedmiot zamówienia |
Ilość |
1. |
Preparat Forlux – Powierzchnie zmywalne, pojemność: 5l, symbol: ZC 507, op. zbiorcze: |
12 szt./ |
Termin realizacji: do 31 października 2018 r.
Wydanie towaru nastąpi w lokalu Zamawiającego ul. Bolesława Wstydliwego 14, 34-400 Nowy Targ (magazyn – pokój nr 0.7).
UWAGA!
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Szczegółowe informacje w sprawie przedmiotu zamówienia udzielane są w Wydziale Logistyki
w pokoju nr 4.10 przy ul. Bolesława Wstydliwego 14, tel. (18) 26-61-339. Osoba prowadząca – Monika Mastela.
3. Osoby upoważnione do kontaktów: Ewa Rusnaczyk, Jolanta Mrugała, Marta Rajca tel. ( 018) 26 61 340.
4. Termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 27.09.2018 r. do godz. 11:00
1. Pisemnie w siedzibie Zamawiającego w Nowym Targu przy ul. Bolesława Wstydliwego 14/ sekretariat pokój 3.09/
2. Faksem na numer 018 26 61 344 lub mailem na adres: przetarg@nowotarski.pl.
5. W przypadku składania ofert opisanego w:
1. pkt 5.1. zapakowaną w kopertę ofertę ( formularz oferty) należy oznaczyć w następujący sposób:
Oferta cenowa - „Zakup i dostawa środków czystości na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nowym Targu”
2. pkt. 5.2 należy przesłać wypełniony druk formularza oferty.
6. Kryteria oceny ofert:
Cena brutto za zadanie nr 1 - 100%
Cena brutto za zadanie nr 2 - 100%
Cena brutto za zadanie nr 3 - 100%
Cena brutto za zadanie nr 4 - 100%
Załączniki:
- Załącznik nr 1 – Formularz oferty,
- Załącznik nr 2 – Informacja Administratora danych osobowych.
Sprawę prowadzi: Ewa Rusnaczyk, tel.: (18) 26 61 340