ROZPOZNANIE RYNKU: ZA.271.87.2018 - Usługa wykonania pięcioletniego przeglądu instalacji elektrycznej.
|
|
Nowy Targ, 25.09.2018 r. |
Nasz znak: ZA.271.87.2018
|
|
|
ROZPOZNANIE RYNKU
Zapytanie ofertowe pozaustawowe na podst. art. 4 ust. 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dla zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro |
1. Zarząd Powiatu Nowotarskiego, w celu „rozpoznania rynku” zaprasza do składania ofert.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Usługa wykonania pięcioletniego przeglądu instalacji elektrycznej.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 zadania.
Zadanie nr 1: Usługa wykonania pięcioletniego przeglądu instalacji elektrycznej w budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Targu zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz pozostałymi wymaganiami postawionymi przez Zamawiającego stanowiącymi załącznik nr 2 A do zapytania ofertowego.
Zadanie nr 2: Usługa wykonania pięcioletniego przeglądu instalacji elektrycznej w budynku „Domu Nauczyciela” położonego w Nowym Targu przy ul. Królowej Jadwigi 1 zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz pozostałymi wymaganiami postawionymi przez Zamawiającego stanowiącymi załącznik nr 2 B do zapytania ofertowego.
UWAGA! Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Szczegółowe informacje w sprawie przedmiotu zamówienia udzielane są w Wydziale Logistyki w pokoju nr 4.10 przy ul. Bolesława Wstydliwego 14, tel. (18) 26-61-339.
3. Termin wykonania zamówienia:
Zadanie nr 1 – do 30 listopada 2018 r.
Zadanie nr 2 – do 30 listopada 2018 r.
4. Osoby upoważnione do kontaktów: Ewa Rusnaczyk, Marta Rajca, Jolanta Mrugała, Iwona Waksmundzka, tel. ( 018) 26 61 340.
5. Termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 03.10.2018 r. do godz. 11:00
1.Pisemnie w siedzibie Zamawiającego w Nowym Targu przy ul. Bolesława Wstydliwego 14, w sekretariacie pokój 3.09, lub
2.Faksem na numer 018 26 61 344, lub
3.Drogą elektroniczną na adres: przetarg@nowotarski.pl
6. W przypadku składania ofert opisanego w:
1. pkt. 5.1. zapakowaną w kopertę ofertę (formularz oferty wraz z niezbędnymi dokumentami wynikającymi z załącznika nr 2 A i 2 B) należy oznaczyć w następujący sposób:
Oferta cenowa – ZA.271.87.2018: Usługa wykonania pięcioletniego przeglądu instalacji elektrycznej.
2. pkt. 5.2 należy przesłać wypełniony druk formularza oferty wraz z niezbędnymi dokumentami wynikającymi z załącznika nr 2 A i 2 B
3. pkt. 5.3 należy przesłać wypełniony druk formularza oferty wraz z niezbędnymi dokumentami wynikającymi z załącznika nr 2 A i 2 B
7. Kryteria oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert jest:
Cena brutto za całość zamówienia – 100%
Załączniki:
- Załącznik nr 1 – Formularz oferty
- Załącznik nr 2 A – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1
- Załącznik nr 2 B – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2
- Załącznik nr 3 A – Projekt umowy dla zadania nr 1
- Załącznik nr 3 B – Projekt umowy dla zadania nr 2
- Załącznik nr 4 – Informacja Administratora danych osobowych
Sprawę prowadzi: Ewa Rusnaczyk, tel.: (18) 26 61 340
Pliki do pobrania
- Zapytanie ofertowe (doc, 80.00 KB)
- Załącznik nr 1 - Formularz oferty (doc, 51.00 KB)
- Załącznik nr 2 A - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 (doc, 90.50 KB)
- Załącznik nr 2 B - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 (doc, 83.50 KB)
- Załącznik nr 3 A - Projekt umowy dla zadania nr 1 (doc, 92.50 KB)
- Załącznik nr 3 B - Projekt umowy dla zadania nr 2 (doc, 92.00 KB)
- Załącznik nr 4 - Informacja Administratora danych osobowych (docx, 18.44 KB)
- Pytania/Odpowiedzi (doc, 34.00 KB)
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (doc, 425.50 KB)