DPS w Rabce-Zdroju: Ogłoszenie o trzecim przetargu publicznym na sprzedaż samochodu osobowego
1. Nazwa i siedziba jednostki:
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ w Rabce – Zdroju, ul. Parkowa 4, 34-700 Rabka - Zdrój
2. Miejsce i termin przeprowadzenia przetargu:
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ w Rabce – Zdroju, ul. Parkowa 4, 34-700 Rabka – Zdrój, 27 sierpnia 2013 r.
3. Miejsce i termin, w którym można obejrzeć sprzedawany składnik rzeczowy majątku ruchomego:
Pojazd można obejrzeć na terenie jednostki w obecności pracownika DPS, po uprzednim uzgodnieniu terminu, nr tel. 18 2680434 w godzinach 800-1400 w dni powszednie.
4. Rodzaj, typ i ilość sprzedawanych składników rzeczowych majątku ruchomego:
lp |
Rodzaj sprzętu |
Rok produkcji |
uwagi |
Cena wywoławcza |
wadium |
1 |
samochód osobowy marki RENAULT TRAFIC MICRO-BUS |
1996 |
Numer rejestracyjny: KNT 32C7 pojemność/moc silnika 2165cm3/70kW rodzaj paliwa - benzyna rok produkcji: 1996 przebieg: ok. 202000 km kolor nadwozia: czerwony rodzaj nadwozia: minibus 4 drzwiowy rodzaj skrzyni biegów – manualna, 5 biegowa, Nr VIN VF1T5XE0515264645 Masa własna/całkowita 1550/2400 Kg |
2 700 zł |
135 zł |
Dodatkowe informacje:
- pojazd sprawny technicznie, gotowy do jazdy,
- nadwozie wymaga poprawek blacharsko-lakierniczych,
- pęknięty zderzak przedni,
- uszkodzony wentylator chłodnicy.
- Uszkodzona wkładka zamka i mechanizm podnoszenia szyby w drzwiach kierowcy.
- data ważności badania technicznego: 23.11.2013 r.
- drugi komplet opon na felgach stalowych,
5. Wysokość wadium oraz forma, termin i miejsce jego wniesienia.
- 5.1.Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 5% ceny wywoławczej sprzedawanego składnika rzeczowego majątku ruchomego, tj. 135,00 zł (słownie: sto trzydzieści pięć złotych).
- 5.2.Wadium wnosi się wyłącznie w pieniądzu na rachunek bankowy Domu Pomocy Społecznej w Rabce – Zdroju, ul. Parkowa 4, NRB 32 1540 1115 2111 6051 4323 0001 z dopiskiem „wadium na sprzedaż samochodu osobowego”.
- 5.3.Wadium wniesione na konto uznaje się za wniesione w terminie jeżeli uznanie go na rachunku bankowym Sprzedawcy nastąpiło do dnia 26 sierpnia 2013 r.
- 5.4.Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostały wybrane lub zostały odrzucone, zwraca się w terminie 7 dni, odpowiednio od dnia dokonania wyboru lub odrzucenia oferty.
- 5.5.Wadium złożone przez nabywcę zalicza się na poczet ceny.
- 5.6.Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy oferent, który wygrał przetarg uchyli się od zawarcia umowy sprzedaży.
6. Cena wywoławcza 2.700,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych).
7. Wymagania, jakim powinna odpowiadać oferta:
Oferta, której wzór można pobrać ze strony internetowej DPS lub w siedzibie jednostki powinna zawierać:
- imię, nazwisko i adres lub nazwę (firmę) i siedzibę oferenta, kontakt telefoniczny lub e-mailowy oferenta,
- oferowaną cenę i warunki jej zapłaty,
- oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem przedmiotu przetargu lub że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji oględzin,
- potwierdzenie wniesienia wadium.
8. Termin, miejsce i tryb złożenia oferty oraz okres, w którym oferta jest wiążąca.
- 8.1. Oferty w zamkniętych kopertach z dopiskiem „AUTO-OFERTA” należy składać do godz. 10.00 dnia 27 sierpnia 2013 r. w siedzibie DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ w Rabce – Zdroju, ul. Parkowa 4, Otwarcie ofert w tym samym dniu o godz. 10.15
Oferta jest wiążąca przez okres 14 dni od dnia upływu terminu składania ofert
9. Organizatorowi przetargu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyn.
10. DOM POMOCY SPOŁECZNEJ w Rabce - Zdroju nie bierze odpowiedzialności za wady ukryte pojazdu.
11. Oferta zostanie odrzucona, jeżeli:
- została złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu lub przez oferenta, który nie wniósł wadium,
- nie zawiera danych i dokumentów, o których mowa w pkt 7 ogłoszenia, lub są one niekompletne, nieczytelne lub budzą inną wątpliwość, zaś złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania jej za nową ofertę.
12. O odrzuceniu oferty komisja przetargowa zawiadomi niezwłocznie oferenta.
13. W przypadku złożenia dwóch lub więcej ofert zakupu z tą samą ceną, pomiędzy oferentami zostanie przeprowadzona aukcja, zgodnie z § 36 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2010 r. w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, w który wyposażone są jednostki budżetowe (Dz. U. Nr 114 poz. 761).
14. Termin zawarcia umowy sprzedaży:
- 14.1.Umowa sprzedaży samochodu osobowego zostanie zawarta w terminie 7 dni od dnia wyboru nabywcy.
- 14.2.Wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy nastąpi niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia w terminie określonym w umowie.
Wszelkie pytania dotyczące przetargu należy kierować na adres pocztowy Sprzedającego, e-mail: dpsrabka@nowotarski.pl lub telefonicznie 18 2680434. Osobą upoważnioną do kontaktów z Oferentami jest Anna Sawina.