Ogłoszenie otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego w formie powierzenia z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej | Urząd

Menu dodatkowe

Na skróty

Ustawienia

Wersja językowa

Wyszukiwarka

Treść strony

Ogłoszenie otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego w formie powierzenia z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej

data wystawienia: 10.09.2019
status: zamknięte

Poniżej prezentujemy otwarty konkursu ofert na realizację zadania publicznego w formie powierzenia z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej pod nazwą: „Prowadzenie na terenie Powiatu Nowotarskiego w okresie od 1 listopada 2019 r. do 31 grudnia 2022 r. całodobowej placówki opiekuńczo – wychowawczej typu rodzinnego dla 8 wychowanków”.

 

Rodzaj zadania:

Zadanie własne powiatu pn. „Prowadzenie na terenie Powiatu Nowotarskiego w okresie od 1 listopada 2019 roku do 31 grudnia 2022 roku całodobowej placówki opiekuńczo – wychowawczej typu rodzinnego dla 8 wychowanków ” wg standardów opisanych w ustawie o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz przepisach wykonawczych.

Termin  realizacji zadania

od 1 listopada 2019 r. do 31 grudnia 2022 r.

Warunki realizacji zadania:

Podmiot przystępujący do konkursu jest zobowiązany realizować zadanie polegające na prowadzeniu całodobowej placówki opiekuńczo-wychowawczej typu rodzinnego dla 8 wychowanków na terenie Powiatu Nowotarskiego poprzez zapewnienie im odpowiedniego standardu opieki i wychowania szczegółowo określonego w Rozporządzeniu Ministra Pracy i polityki Społecznej z dnia 22 grudnia 2011 r. w sprawie instytucjonalnej pieczy zastępczej (Dz.U.2011.292.1720  z późn. zm.) i przeznaczenie otrzymanej dotacji wyłącznie na pokrycie wydatków związanych z utrzymaniem wychowanków w placówce.

Termin, tryb i kryteria stosowane przy wyborze ofert oraz termin dokonania wyboru.

  1. Wybór oferty zostanie dokonany w ciągu 14 dni od upływu terminu na ich składanie.
  2. Oferty zostaną ocenione przez komisję konkursową powołaną przez Zarząd Powiatu Nowotarskiego.
  3. Kryteria stosowane przy wyborze oferty:

a) formalne:

- weryfikacja terminu złożenia oferty,
- ocena, czy podmiot składający ofertę jest uprawniony do jej złożenia,
- ocena kompletności złożonej oferty,

b) merytoryczne:

- ocena możliwości realizacji zadania publicznego przez podmiot składający ofertę,
- ocena przedstawionej kalkulacji kosztów realizacji zadania,
- ocena proponowanej jakości wykonania zadania i kwalifikacji osób, przy udziale których podmiot będzie realizował zadanie publiczne,
- analiza i ocena realizacji zleconych zadań publicznych w przypadku podmiotów, które w latach poprzednich realizowały zlecone zadania publiczne, biorąc pod uwagę rzetelność i terminowość oraz sposób rozliczenia otrzymanych na ten cel środków.

  1. Uwzględniając powyższe kryteria, komisja konkursowa rekomendować będzie Zarządowi Powiatu Nowotarskiemu wybór oferty przedstawiający najlepszy bilans przewidywanych kosztów do zakresu i standardu zleconego zadania.
  2. Postępowanie opisane w pkt 3 ma również zastosowanie także, gdy w wyniku ogłoszenia otwartego konkursu ofert została złożona jedna oferta.
  3. Zarząd Powiatu Nowotarskiego zastrzega sobie prawo do odwołania konkursu bez podania przyczyny, zmiany terminu rozpoczęcia i zakończenia postępowania konkursowego, w tym przesunięcia terminu składania ofert oraz zmiany terminu podjęcia decyzji co do rozstrzygnięcia konkursu.
  4. Wyniki konkursu zostaną zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatu Nowotarskiego, na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Nowym Targu (adres siedziby: Starostwo Powiatowe, ul. B. Wstydliwego 14, 34-400 Nowy Targ) oraz na stronie internetowej www.nowotarski.pl niezwłocznie po rozstrzygnięciu konkursu.

Termin składania ofert upływa w dniu  2 padziernika 2019 r. o godzinie 15.00 (w przypadku nadesłania oferty pocztą, liczy się jej data wpływu do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Targu).

Poniżej znajdują się szczegółowe informacje dotyczące oferty (pliki do pobrania):