Zawiadomienie o czynnościach ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych w miejscowości Ratułów w dniu 11.09.2023 r. | Urząd

Menu dodatkowe

Na skróty

Ustawienia

Wersja językowa

Wyszukiwarka

Treść strony

Zawiadomienie o czynnościach ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych w miejscowości Ratułów w dniu 11.09.2023 r.

data wystawienia: 16.08.2023
status: zamknięte

USŁUGI

GEODEZYJNE i PROJEKTOWE

mgr inż. URBAN TADEUSZ

ul. Krótka 6

34-471 LUDŹMIERZ

tel. 501 753 035

 

 

 

 

Ludźmierz, dn. 14.08.2023

                                             

zlec. 53/23

GK.6640.5450.2023

 

Z A W I A D O M I E N I E

o czynnościach ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych

 

                       

            W związku z § 31 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. z 2021 r. poz. 1390) działając na podstawie § 32 ust. Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. z 2021 r. poz. 1390) oraz zgłoszenia pracy w PODGiK w Nowym Targu, uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 11 września 2023r. o godz. 9:00 w miejscowości Ratułów na dz. ewid. 11072/1  odbędzie się ustalenie przebiegu granic dz. ewid. nr 11072/1 z działkami sąsiednimi nr 1213/2, 1216/1, 1216/4, 1233/6, 1214, 1215/1, 1215/2.

Wyżej wymienione działki  należą do obrębu Ratułów, jednostka ewidencyjna Czarny Dunajec.                    

  Podjęte czynności mają na celu ustalenie granic w trybie aktualizacji ewidencji gruntów i budynków.

                                                                                          

                                                                                                                                                                  GEODETA UPRAWNIONY

mg inż. Tadeusz Urban

Nr uprawnień zawodowych 5997

 

Otrzymują:

  1. dz. ew. 11072/1, 1215/2
  2. dz. ew. 1213/2, 1214
  3. dz. ew. 1216/1, 1216/4, 1215/1
  4. dz. ew. 1233/6
  5. a/a.