Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w miejscowości Lipnica Mała | Urząd

Menu dodatkowe

Na skróty

Ustawienia

Wersja językowa

Wyszukiwarka

Treść strony

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w miejscowości Lipnica Mała

data wystawienia: 21.04.2023
status: zamknięte

Nasz znak: GN.6821.2.17.2023.TP-W

 

Nowy Targ, 21.04.2023

ZAWIADOMIENIE

o wszczęciu postępowania administracyjnego

 

Działając na podstawie art. 61 § 4 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku, Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2022 r., poz. 2000, z późn. zm.) w związku z art. 8 ustawy                      z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2023 r., poz. 344) zawiadamiam o wszczęciu postępowania administracyjnego z wniosku spółki TAURON Dystrybucja S.A. z siedzibą w Krakowie, działającej  przez pełnomocnika pana Mirosława Kuchnę w sprawie wydania decyzji w trybie art. 124 ustawy o gospodarce nieruchomościami ograniczającej sposób korzystania z części nieruchomości położonej w obrębie Lipnica Mała, jednostka ewid. Jabłonka oznaczonej jako działka ewid. nr 22264, objętej księgą wieczystą nr NS1T/00103193/5                        przez udzielenie zezwolenia na:

1/ założenie i przeprowadzenie na nieruchomości jednotorowej elektroenergetycznej linii kablowej SN-15kV wraz z traktem światłowodowym o długości 9,4 m i obszarze zajętości 4,7 m2, wykonanej kablem typu 3x XRUHAKXS 1x120mm2 lub innym o równoważnych parametrach, poprowadzonej na głębokości nie mniejszej niż 0,8 m ppt równolegle do osi istniejącej linii napowietrznej SN;

2/ demontaż istniejącej sieci napowietrznej SN o długości 4,5 m.   

Jednocześnie na podstawie art. 36 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2022 r., poz. 2000, z późn. zm.) zawiadamiam, że przedmiotowe postępowanie nie może być zakończone w ustawowym terminie z uwagi na konieczność zapewnienia stronom możliwości czynnego udziału w sprawie. Informuję ponadto o przysługującym prawie                      do wniesienia ponaglenia.

Wobec powyższego zawiadamiam, że załatwienie przedmiotowej sprawy nastąpi                         w terminie do dnia 30 czerwca 2023 roku. Wyjaśniam, że będą podejmowane kroki mające                        na celu załatwienie przedmiotowej sprawy przed upływem ww. terminu. W przypadku wystąpienia okoliczności, które uniemożliwią zakończenie postępowania w ww. terminie, wyznaczony zostanie nowy termin załatwienia sprawy.

Informuję ponadto, że w przedmiotowej sprawie został zebrany dostępny materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji.  

Wobec powyższego na podstawie art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego informuję strony postępowania:

- o prawie zapoznania się ze zgromadzonym w sprawie materiałem dowodowym;

- o możliwości pisemnego wypowiedzenia się co do zebranych w sprawie dowodów i materiałów drogą korespondencji tradycyjnej albo za pośrednictwem platformy e-PUAP.

            Strony mogą skorzystać z powyższych uprawnień przed wydaniem decyzji                                w przedmiotowej sprawie, w terminie 7 dni od dnia doręczenia niniejszego pisma. Powyższych czynności można dokonać w budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Targu przy ul. Bolesława Wstydliwego 14, parter, pokój nr 1.25, od poniedziałku do piątku, w godzinach 730-1530. Z uwagi                    na trwający stan epidemii niezbędne jest wcześniejsze uzgodnienie terminu telefonicznie                             bądź za pośrednictwem strony internetowej www.nowotarski.pl.

Ze względu na nieustalony adres strony niniejszego postępowania – Pani Bogusławy Pękackiej, zgodnie z art. 8 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami stosuje się art. 49 Kpa.

Zgodnie art. 49 Kpa jeżeli przepis szczególny tak stanowi, zawiadomienie stron                         o decyzjach i innych czynnościach organu administracji publicznej może nastąpić w formie publicznego obwieszczenia, w innej formie publicznego ogłoszenia zwyczajowo przyjętej w danej miejscowości                lub przez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej właściwego organu administracji publicznej. (…) Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.

 

P o u c z e n i e:

Zgodnie z art. 10 §1 Kpa, strony mogą czynnie uczestniczyć w każdym stadium postępowania                              oraz wypowiadać się co do zebranych dowodów, materiałów oraz zgłoszonych żądań przed wydaniem decyzji.

Zgodnie z art. 32 Kpa i art. 33 § 1 strona może działać przez pełnomocnika, którym może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych. Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie lub zgłoszone do protokołu (art. 33 § 2 Kpa).

Na podstawie art. 40 § 1 i § 2 Kpa pisma doręcza się stronie, a gdy strona działa przez pełnomocnika – pełnomocnikowi.

Zgodnie z art. 41 Kpa, w toku postępowania strony postępowania oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ prowadzący postępowanie o każdej zmianie swojego adresu. W razie zaniedbania tego obowiązku, doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.

Jednocześnie informuję, że dane uczestników postepowania w przedmiotowej sprawie podlegają przetwarzaniu zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych                          oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – szczegóły poniżej.   

           

         Z up. STAROSTY

 

                                                                                                                                   mgr inż. Krzysztof Sanek

                                                                                                                                                 NACZELNIK

                                                                                                                             Wydziału Gospodarki Nieruchomościami

                  /podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym/

 

Otrzymują:

1/ Pan Mirosław Kuchna - pełnomocnik

2/ strona BIP i elektroniczna tablica ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Nowym Targu

3/ tablica ogłoszeń Urzędu Gminy Jabłonka (za pośrednictwem e-PUAP)

4/ tablica ogłoszeń i BIP Urzędu Miejskiego w Gliwicach (za pośrednictwem e-PUAP)

5/ a/a

 

 

Sprawę prowadzi:

Teresa Pilch-Wójciak

Główny Specjalista w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami

tel. 18 26 10 783

 

KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016  (UE) 2016/679  dalej zwane RODO  informujemy:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Starostwie Powiatowym w Nowym Targu  jest Starosta Nowotarski, ul. Bolesława Wstydliwego 14 , 34-400 Nowy Targ.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować za pomocą poczty elektronicznej: iod@nowotarski.pl.
  3. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu przekazania  pisma organowi właściwemu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 65 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.-Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz.U.2022.2000 t.j.)
  4. Odbiorcą Państwa danych osobowych będzie organ właściwy do załatwienia sprawy oraz operator pocztowy, Pani/Pana dane osobowe nie będą ujawniane odbiorcom innym niż uprawnieni na podstawie przepisów prawa.
  5. Na zasadach określonych w RODO posiada Pani/Pan prawo  dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych i prawo wniesienia sprzeciwu.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji Pani/Pana sprawy, prawnie ustalony okres archiwizacji, tj. przez 5 lat od końca roku, w którym zakończyła się sprawa, a po tym okresie zostaną poddane ekspertyzie przez Archiwum Państwowe.
  7. Dane osobowe podane przez Panią/Pana są wymogiem ustawowym. Niepodanie danych osobowych będzie skutkowało niemożnością załatwienia sprawy lub przedłużeniem czasu trwania sprawy.
  8. Przy przetwarzaniu danych osobowych nie będzie używane zautomatyzowane podejmowanie decyzji, ani profilowanie.
  9. Administrator danych nie planuje przekazywania danych osobowych do państw trzecich, ani udostępniania organizacjom międzynarodowym.
  10. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, www.uodo.gov.pl.