PRZETARG NIEOGRANICZONY: ZA.272.46.2020 -USŁUGI - Świadczenie usługi publicznego transportu zbiorowego w powiatowych przewozach pasażerskich w podziale na dwie części
Ogłoszenie nr 760934-N-2020 z dnia 02.12.2020 r.
Zarząd Powiatu Nowotarskiego: -USŁUGI - Świadczenie usługi publicznego transportu zbiorowego w powiatowych przewozach pasażerskich w podziale na dwie części.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Nowotarskiego, krajowy numer identyfikacyjny 49189333900000, ul. Bolesława Wstydliwego 14 , 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 26 61 300, , e-mail przetarg@nowotarski.pl, , faks 18 26 61 344.
Adres strony internetowej (URL): www.nowotarski.pl/bip/przetargi
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.nowotarski.pl/bip/przetargi
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.nowotarski.pl/bip/przetargi
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Starostwo Powiatowe w Nowym Targu ul. Bolesława Wstydliwego 14,34-400 Nowy Targ
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: -USŁUGI - Świadczenie usługi publicznego transportu zbiorowego w powiatowych przewozach pasażerskich w podziale na dwie części.
Numer referencyjny: ZA.272.46.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi: Świadczenie usługi publicznego transportu zbiorowego w powiatowych przewozach pasażerskich. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część nr 1 1.Świadczenia usługi publicznego transportu zbiorowego w powiatowych przewozach pasażerskich w ramach linii komunikacyjnej Podsarnie – Harkabuz – Bukowina Osiedle – Harkabuz – Raba Wyżna – Rokiciny Podhalańskie – Chabówka – Rabka-Zdrój. 1.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie przewozów o charakterze użyteczności publicznej w transporcie drogowym w powiatowych przewozach pasażerskich na terenie Powiatu Nowotarskiego, w maksymalnej wielkości pracy eksploatacyjnej wynoszącej 27 635,20 wozokilometrów, w ramach linii komunikacyjnej określonej w punkcie 1. 1.2 Podstawę do zawarcia umowy o świadczenie usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego stanowić będzie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1944). 1.3 Wykonanie usługi, o której mowa w punkcie 1.1., nastąpi zgodnie z: - wymaganymi warunkami technicznymi oraz parametrami techniczno–użytkowymi autobusów, które określa załącznik nr 4 do wzoru umowy, określonego w załączniku do SIWZ; - charakterystyką usług przewozowych, którą określa załącznik nr 1 do wzoru umowy, określonego w załączniku do SIWZ; - wymaganiami w zakresie jakości usług przewozowych oraz regulaminem przewozów, które określają załączniki nr 2 i 3 do wzoru umowy, określonego w załączniku do SIWZ. 1.4. Maksymalną wartość zamówienia oszacowano na 75 767,44 PLN. 1.5. Na oszacowaną wartość zamówienia składają się: - maksymalna wartość wynagrodzenia w wysokości 61 767,44 PLN; - maksymalna kwota rekompensaty z tytułu utraconych przychodów w związku ze stosowaniem ustawowych uprawnień do ulgowych przejazdów w publicznym transporcie zbiorowym w wysokości 14 000,00 PLN – kwota ta nie stanowi kryterium wyboru oferty. 2. Z tytułu wykonania usługi przysługuje prawo do rekompensaty z tytułu poniesionych kosztów w związku ze świadczeniem przedmiotowej usługi w kwocie nie wyższej niż 2,2351 PLN za jeden wozokilometr. Na rekompensatę składają się: - część obejmująca dopłatę do deficytu wygenerowanego w ramach wykonywania przedmiotowej usługi w wysokości nie wyższej niż 2,0258 PLN za jeden wozokilometr; - część obejmująca „rozsądny zysk”, o którym mowa w załączniku do Rozporządzenia (WE) nr 1370/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 23 października 2007 r. dotyczącego usług publicznych w zakresie kolejowego i drogowego transportu pasażerskiego oraz uchylającego rozporządzenia Rady (EWG) nr 1191/69 i (EWG) nr 1107/70 (Dz. Urz. UE L 315 z 3.12.2007, str. 1) w wysokości nie wyższej niż 0,2093 PLN za jeden wozokilometr. 3. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia rzeczowej realizacji usługi Wykonawca: - będzie dysponował co najmniej 2 (dwoma) autobusami, spełniającymi warunki techniczne oraz parametry techniczno–użytkowe, określone w załączniku nr 4 do wzoru umowy. - będzie dysponował kierowcami (wliczając Wykonawcę osobiście wykonującego przewozy), którzy będą realizowali zadanie. - uruchomi w przeznaczonych do obsługi linii autobusach system monitorujący GPS, na warunkach i w terminie wskazanym przez Zamawiającego. - będzie posiadał zgody właścicieli lub zarządców na korzystanie z przystanków określonych w projektowanym rozkładzie jazdy. - Wszyscy zatrudnieni przez Wykonawcę lub współpracujący z wykonawcą kierowcy oraz sam Wykonawca, jeżeli osobiście wykonuje przewozy, w okresie wykonywania usługi spełniają wymogi dotyczące uprawnień do kierowania pojazdami, do których kierowania wymagane jest prawo jazdy kategorii D oraz kwalifikacji zawodowych w zakresie kategorii D prawa jazdy, określone w rozdziale 7a ustawy o transporcie drogowym. Część nr 2 1. Świadczenia usługi publicznego transportu zbiorowego w powiatowych przewozach pasażerskich w ramach linii komunikacyjnej Szczawnica – Krościenko nad Dunajcem – Tylmanowa – Ochotnica Dolna – Ochotnica Górna – Knurów – Harklowa – Łopuszna – Ostrowsko – Waksmund – Nowy Targ. 1.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie przewozów o charakterze użyteczności publicznej w transporcie drogowym w powiatowych przewozach pasażerskich na terenie Powiatu Nowotarskiego, w maksymalnej wielkości pracy eksploatacyjnej wynoszącej 133 449,40 wozokilometrów, w ramach linii komunikacyjnej określonej w punkcie 1. 1.2 Podstawę do zawarcia umowy o świadczenie usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego stanowić będzie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1944). 1.3 Wykonanie usługi, o której mowa w punkcie 1.1., nastąpi zgodnie z: - wymaganymi warunkami technicznymi oraz parametrami techniczno–użytkowymi autobusów, które określa załącznik nr 4 do wzoru umowy, określonego w załączniku do SIWZ; - charakterystyką usług przewozowych, którą określa załącznik nr 1 do wzoru umowy, określonego w załączniku do SIWZ; - wymaganiami w zakresie jakości usług przewozowych oraz regulaminem przewozów, które określają załączniki nr 2 i 3 do wzoru umowy, określonego w załączniku do SIWZ. 1.4. Maksymalną wartość zamówienia oszacowano na 277 293,64 PLN. 1.5. Na oszacowaną wartość zamówienia składają się: - maksymalna wartość wynagrodzenia w wysokości 276 293,64 PLN; - maksymalna kwota rekompensaty z tytułu utraconych przychodów w związku ze stosowaniem ustawowych uprawnień do ulgowych przejazdów w publicznym transporcie zbiorowym w wysokości 1 000,00 PLN – kwota ta nie stanowi kryterium wyboru oferty. 2. Z tytułu wykonania usługi przysługuje prawo do rekompensaty z tytułu poniesionych kosztów w związku ze świadczeniem przedmiotowej usługi w kwocie nie wyższej niż 2,0704 PLN za jeden wozokilometr. Na rekompensatę składają się: - część obejmująca dopłatę do deficytu wygenerowanego w ramach wykonywania przedmiotowej usługi w wysokości nie wyższej niż 1,9495 PLN za jeden wozokilometr; - część obejmująca „rozsądny zysk”, o którym mowa w załączniku do Rozporządzenia (WE) nr 1370/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 23 października 2007 r. dotyczącego usług publicznych w zakresie kolejowego i drogowego transportu pasażerskiego oraz uchylającego rozporządzenia Rady (EWG) nr 1191/69 i (EWG) nr 1107/70 (Dz. Urz. UE L 315 z 3.12.2007, str. 1) w wysokości nie wyższej niż 0,1209 PLN za jeden wozokilometr. 3. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia rzeczowej realizacji usługi Wykonawca: - będzie dysponował co najmniej 2 (dwoma) autobusami, spełniającymi warunki techniczne oraz parametry techniczno–użytkowe, określone w załączniku nr 4 do wzoru umowy. - będzie dysponował kierowcami (wliczając Wykonawcę osobiście wykonującego przewozy), którzy będą realizowali zadanie. - uruchomi w przeznaczonych do obsługi linii autobusach system monitorujący GPS, na warunkach i w terminie wskazanym przez Zamawiającego. - będzie posiadał zgody właścicieli lub zarządców na korzystanie z przystanków określonych w projektowanym rozkładzie jazdy. - Wszyscy zatrudnieni przez Wykonawcę lub współpracujący z wykonawcą kierowcy oraz sam Wykonawca, jeżeli osobiście wykonuje przewozy, w okresie wykonywania usługi spełniają wymogi dotyczące uprawnień do kierowania pojazdami, do których kierowania wymagane jest prawo jazdy kategorii D oraz kwalifikacji zawodowych w zakresie kategorii D prawa jazdy, określone w rozdziale 7a ustawy o transporcie drogowym.
II.5) Główny kod CPV: 60112000-6
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie winno być zrealizowane w terminach: Część nr 1 i 2 - od 1.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca winien wykazać, że posiada ważne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób lub ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, lub ważną licencję na wykonywanie międzynarodowego zarobkowego przewozu osób autokarem lub autobusem, lub ważną licencję wspólnotową, wydaną na podstawie art. 4 ust. 1 albo art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 14 listopada 2003 r. o zmianie ustawy o transporcie drogowym (Dz. U. z 2003 r. Nr 211, poz. 2050, z późn. zm.).
Informacje dodatkowe Określenie warunków udziału w postępowaniu - kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - dotyczy części 1 i części 2
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy w Wykonawców składających ofertę wspólną; Chyba, że Wykonawca wskaże dostępność tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych i Zamawiający może pobrać go samodzielnie z tej bazy danych. 2) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 4 do siwz. Wykonawca składa przedmiotowe oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz oferty; 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy); 3) Inne dokumenty wskazane w SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena - maksymalna wartość dopłaty do deficytu w odniesieniu do 1 wzkm 60,00
cena- maksymalna wartość "rozsądnego zysku" w odniesieniu do 1 wzkm 20,00
średnia wieku taboru w momencie rozpoczęcia wykonywania usługi 20,00
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne dla stron postanowienia umowy, zgodnie z którymi realizowane będzie niniejsze zamówienie publiczne, zawiera załącznik nr 5 do niniejszej siwz –projekt umowy dla części 1 i 2 2.Zamawiający przewiduje możliwości zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Wszelkie zmiany umowy przewidziane zostały w załączniku nr 5 do SIWZ tj. w projekcie umowy dla części 1 i 2 – w szczególności w § 20 przedmiotowej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 10.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> jęyk polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Projekt umowy stanowi załącznik nr 5 do siwz. 2. Zamawiający nie stosuje zagadnień, o których mowa w art. 41 ust. 12-14 ustawy Pzp. 3. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI ustawy Pzp. 8.Wymagania Zamawiającego określone w art. 36 ust. 2 pkt. 8a ustawy Pzp.: 1)Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności: kierowców pojazdów 2)W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3)W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: •oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: -dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, -datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, -rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; •poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; •zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; •poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4)Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5)W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1 Nazwa: 1. Świadczenia usługi publicznego transportu zbiorowego w powiatowych przewozach pasażerskich w ramach linii komunikacyjnej Podsarnie – Harkabuz – Bukowina Osiedle – Harkabuz – Raba Wyżna – Rokiciny Podhalańskie – Chabówka – Rabka-Zdrój.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie przewozów o charakterze użyteczności publicznej w transporcie drogowym w powiatowych przewozach pasażerskich na terenie Powiatu Nowotarskiego, w maksymalnej wielkości pracy eksploatacyjnej wynoszącej 27 635,20 wozokilometrów, w ramach linii komunikacyjnej określonej w punkcie 1. 1.2 Podstawę do zawarcia umowy o świadczenie usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego stanowić będzie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1944). 1.3 Wykonanie usługi, o której mowa w punkcie 1.1., nastąpi zgodnie z: - wymaganymi warunkami technicznymi oraz parametrami techniczno–użytkowymi autobusów, które określa załącznik nr 4 do wzoru umowy, określonego w załączniku do SIWZ; - charakterystyką usług przewozowych, którą określa załącznik nr 1 do wzoru umowy, określonego w załączniku do SIWZ; - wymaganiami w zakresie jakości usług przewozowych oraz regulaminem przewozów, które określają załączniki nr 2 i 3 do wzoru umowy, określonego w załączniku do SIWZ. 1.4. Maksymalną wartość zamówienia oszacowano na 75 767,44 PLN. 1.5. Na oszacowaną wartość zamówienia składają się: - maksymalna wartość wynagrodzenia w wysokości 61 767,44 PLN; - maksymalna kwota rekompensaty z tytułu utraconych przychodów w związku ze stosowaniem ustawowych uprawnień do ulgowych przejazdów w publicznym transporcie zbiorowym w wysokości 14 000,00 PLN – kwota ta nie stanowi kryterium wyboru oferty. 2. Z tytułu wykonania usługi przysługuje prawo do rekompensaty z tytułu poniesionych kosztów w związku ze świadczeniem przedmiotowej usługi w kwocie nie wyższej niż 2,2351 PLN za jeden wozokilometr. Na rekompensatę składają się: - część obejmująca dopłatę do deficytu wygenerowanego w ramach wykonywania przedmiotowej usługi w wysokości nie wyższej niż 2,0258 PLN za jeden wozokilometr; - część obejmująca „rozsądny zysk”, o którym mowa w załączniku do Rozporządzenia (WE) nr 1370/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 23 października 2007 r. dotyczącego usług publicznych w zakresie kolejowego i drogowego transportu pasażerskiego oraz uchylającego rozporządzenia Rady (EWG) nr 1191/69 i (EWG) nr 1107/70 (Dz. Urz. UE L 315 z 3.12.2007, str. 1) w wysokości nie wyższej niż 0,2093 PLN za jeden wozokilometr. 3. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia rzeczowej realizacji usługi Wykonawca: - będzie dysponował co najmniej 2 (dwoma) autobusami, spełniającymi warunki techniczne oraz parametry techniczno–użytkowe, określone w załączniku nr 4 do wzoru umowy. - będzie dysponował kierowcami (wliczając Wykonawcę osobiście wykonującego przewozy), którzy będą realizowali zadanie. - uruchomi w przeznaczonych do obsługi linii autobusach system monitorujący GPS, na warunkach i w terminie wskazanym przez Zamawiającego. - będzie posiadał zgody właścicieli lub zarządców na korzystanie z przystanków określonych w projektowanym rozkładzie jazdy. - Wszyscy zatrudnieni przez Wykonawcę lub współpracujący z wykonawcą kierowcy oraz sam Wykonawca, jeżeli osobiście wykonuje przewozy, w okresie wykonywania usługi spełniają wymogi dotyczące uprawnień do kierowania pojazdami, do których kierowania wymagane jest prawo jazdy kategorii D oraz kwalifikacji zawodowych w zakresie kategorii D prawa jazdy, określone w rozdziale 7a ustawy o transporcie drogowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60112000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 75767,44
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena - maksymalna wartość dopłaty do deficytu w odniesieniu do 1 wzkm 60,00
cena- maksymalna wartość "rozsądnego zysku" w odniesieniu do 1 wzkm 20,00
średnia wieku taboru w momencie rozpoczęcia wykonywania usługi 20,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 2 Nazwa: Świadczenia usługi publicznego transportu zbiorowego w powiatowych przewozach pasażerskich w ramach linii komunikacyjnej Szczawnica – Krościenko nad Dunajcem – Tylmanowa – Ochotnica Dolna – Ochotnica Górna – Knurów – Harklowa – Łopuszna – Ostrowsko – Waksmund – Nowy Targ.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie przewozów o charakterze użyteczności publicznej w transporcie drogowym w powiatowych przewozach pasażerskich na terenie Powiatu Nowotarskiego, w maksymalnej wielkości pracy eksploatacyjnej wynoszącej 133 449,40 wozokilometrów, w ramach linii komunikacyjnej określonej w punkcie 1. 1.2Podstawę do zawarcia umowy o świadczenie usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego stanowić będzie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1944). 1.3Wykonanie usługi, o której mowa w punkcie 1.1., nastąpi zgodnie z: -wymaganymi warunkami technicznymi oraz parametrami techniczno–użytkowymi autobusów, które określa załącznik nr 4 do wzoru umowy, określonego w załączniku do SIWZ; -charakterystyką usług przewozowych, którą określa załącznik nr 1 do wzoru umowy, określonego w załączniku do SIWZ; -wymaganiami w zakresie jakości usług przewozowych oraz regulaminem przewozów, które określają załączniki nr 2 i 3 do wzoru umowy, określonego w załączniku do SIWZ. 1.4. Maksymalną wartość zamówienia oszacowano na 277 293,64 PLN. 1.5. Na oszacowaną wartość zamówienia składają się: -maksymalna wartość wynagrodzenia w wysokości 276 293,64 PLN; -maksymalna kwota rekompensaty z tytułu utraconych przychodów w związku ze stosowaniem ustawowych uprawnień do ulgowych przejazdów w publicznym transporcie zbiorowym w wysokości 1 000,00 PLN – kwota ta nie stanowi kryterium wyboru oferty. 2. Z tytułu wykonania usługi przysługuje prawo do rekompensaty z tytułu poniesionych kosztów w związku ze świadczeniem przedmiotowej usługi w kwocie nie wyższej niż 2,0704 PLN za jeden wozokilometr. Na rekompensatę składają się: - część obejmująca dopłatę do deficytu wygenerowanego w ramach wykonywania przedmiotowej usługi w wysokości nie wyższej niż 1,9495 PLN za jeden wozokilometr; - część obejmująca „rozsądny zysk”, o którym mowa w załączniku do Rozporządzenia (WE) nr 1370/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 23 października 2007 r. dotyczącego usług publicznych w zakresie kolejowego i drogowego transportu pasażerskiego oraz uchylającego rozporządzenia Rady (EWG) nr 1191/69 i (EWG) nr 1107/70 (Dz. Urz. UE L 315 z 3.12.2007, str. 1) w wysokości nie wyższej niż 0,1209 PLN za jeden wozokilometr. 3. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia rzeczowej realizacji usługi Wykonawca: - będzie dysponował co najmniej 2 (dwoma) autobusami, spełniającymi warunki techniczne oraz parametry techniczno–użytkowe, określone w załączniku nr 4 do wzoru umowy. - będzie dysponował kierowcami (wliczając Wykonawcę osobiście wykonującego przewozy), którzy będą realizowali zadanie. - uruchomi w przeznaczonych do obsługi linii autobusach system monitorujący GPS, na warunkach i w terminie wskazanym przez Zamawiającego. - będzie posiadał zgody właścicieli lub zarządców na korzystanie z przystanków określonych w projektowanym rozkładzie jazdy. - Wszyscy zatrudnieni przez Wykonawcę lub współpracujący z wykonawcą kierowcy oraz sam Wykonawca, jeżeli osobiście wykonuje przewozy, w okresie wykonywania usługi spełniają wymogi dotyczące uprawnień do kierowania pojazdami, do których kierowania wymagane jest prawo jazdy kategorii D oraz kwalifikacji zawodowych w zakresie kategorii D prawa jazdy, określone w rozdziale 7a ustawy o transporcie drogowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60112000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 277293,64
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena - maksymalna wartość dopłaty do deficytu w odniesieniu do 1 wzkm 60,00
średnia wieku taboru w momencie rozpoczęcia wykonywania usługi 20,00
cena- maksymalna wartość "rozsądnego zysku" w odniesieniu do 1 wzkm 20,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Pliki do pobrania
- SIWZ wraz z załącznikami (docx, 107.62 KB)
- Projekt umowy dla części 1 (pdf, 183.50 KB)
- Załączniki do umowy dla części 1 (zip, 3.72 MB)
- Projekt umowy dla części 2 (pdf, 182.38 KB)
- Załączniki do umowy dla części 2 (zip, 4.92 MB)
- INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT Z DNIA 10.12.2020r. (docx, 39.48 KB)
- INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY (pdf, 118.59 KB)
- INFORMACJA O PONOWNYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W CZĘŚCI NR 2 (docx, 43.76 KB)