PZD: Letnie utrzymanie dróg – usługi sprzętowe (renowacja rowów, czyszczenie kanałów, zamiatanie i zmywanie nawierzchni jezdni)
Postępowanie pn. Letnie utrzymanie dróg – usługi sprzętowe (renowacja rowów, czyszczenie kanałów, zamiatanie i zmywanie nawierzchni jezdni) jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art.10 ust.1 oraz art.39 – 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz.1986 ze zm.) oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie, o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 tejże ustawy.
1.OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Działając na podstawie art.40 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Letnie utrzymanie dróg – usługi sprzętowe (renowacja rowów, czyszczenie kanałów, zamiatanie i zmywanie nawierzchni jezdni)
Treść Ogłoszenia o zamówieniu z dnia 4 lutego 2019 r. znajduje się poniżej, w załącznikach
Termin składania ofert:
do dnia 19 lutego 2019 r. do godz. 9:00
Miejsce składania ofert:
Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu
34-400 Nowy Targ, ul. Szpitalna 14
2.SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Działając na podstawie art.37 ust.2 ustawy - Prawo zamówień publicznych Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu udostępnia Specyfikację istotnych warunków zamówienia pn. Letnie utrzymanie dróg – usługi sprzętowe (renowacja rowów, czyszczenie kanałów, zamiatanie i zmywanie nawierzchni jezdni)
Treść Specyfikacji istotnych warunków zamówienia pn. Letnie utrzymanie dróg – usługi sprzętowe (renowacja rowów, czyszczenie kanałów, zamiatanie i zmywanie nawierzchni jezdni) z dnia 4 lutego 2019 r. znak PZD-ZP.261.4.2019 znajduje się poniżej, w załącznikach
Wnioski o wyjaśnienie treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia przesyłane drogą elektroniczna należy kierować na adres:
Opublikowała w dniu 4 lutego 2019 r. Krystyna Stanek
3. ZMIANIA NR 1 TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Działając na podstawie art.38 ust.4 zdanie drugie Prawa zamówień publicznych, Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu udostępnia Zmianę nr 1 treści Specyfikacja istotnych warunków zamówienia pn. Letnie utrzymanie dróg – usługi sprzętowe (renowacja rowów, czyszczenie kanałów, zamiatanie i zmywanie nawierzchni jezdni) z dnia 11 lutego 2019 r. znak PZD-ZP.261.4.2019
Treść Zmiany nr 1 treści Specyfikacja istotnych warunków zamówienia pn. Letnie utrzymanie dróg – usługi sprzętowe (renowacja rowów, czyszczenie kanałów, zamiatanie i zmywanie nawierzchni jezdni) z dnia 11 lutego 2019 r. znak PZD-ZP.261.4.2019 znajduje się poniżej, w załącznikach
Dodała w dniu 11 lutego 2019 r. Krystyna Stanek
4. INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Działając na podstawie art.86 ust.5 Prawa zamówień publicznych, Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu udostępnia informacje z otwarcia ofert złożonych w postępowaniu pn. Letnie utrzymanie dróg – usługi sprzętowe (renowacja rowów, czyszczenie kanałów, zamiatanie i zmywanie nawierzchni jezdni)
Treść Informacji z otwarcia ofert – pismo z dnia 19 lutego 2019 r. znak PZD-ZP.261.4.2019 znajduje się poniżej, w załącznikach
Dodała w dniu 19 lutego 2019 r. Krystyna Stanek
5. ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Działając na podstawie art.92 ust.2 Prawa zamówień publicznych Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w prowadzonym postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego pn. Letnie utrzymanie dróg – usługi sprzętowe (renowacja rowów, czyszczenie kanałów, zamiatanie i zmywanie nawierzchni jezdni)
Treść Zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 28 lutego 2019 r. znak PZD-ZP.261.4.2019 znajduje się poniżej, w załącznikach
Dodała w dniu 28 lutego 2019 r. Krystyna Stanek
6. ZAWIADOMIENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu informuje, że w trybie przetargu nieograniczonego pn. Letnie utrzymanie dróg – usługi sprzętowe (renowacja rowów, czyszczenie kanałów, zamiatanie i zmywanie nawierzchni jezdni) udzielił zamówienia
Treść Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia z dnia 1 marca 2019 r. znajduje się poniżej, w załącznikach
Dodała w dniu 1 marca 2019 r. Krystyna Stanek
Pliki do pobrania
- Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 4 lutego 2019 r. (pdf, 223.18 KB)
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia z dnia 4 lutego 2019 r. znak PZD-ZP.261.4.2019 (pdf, 650.00 KB)
- Załącznik nr 1 – Przedmiot zamówienia (pdf, 188.46 KB)
- Załącznik nr 2 – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (pdf, 462.24 KB)
- Załącznik nr 3 – Przedmiar robót (pdf, 193.31 KB)
- Załącznik nr 4 – Wzór umowy (pdf, 299.33 KB)
- Załącznik nr 5 – Formularz ofertowy (pdf, 180.66 KB)
- Załącznik nr 6 – Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu (dokument składany wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert) (pdf, 181.53 KB)
- Nieaktualny Załącznik nr 6 – Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu (dokument składany wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert) (pdf, 181.34 KB)
- Załącznik nr 7 – Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania (dokument składany wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert) (pdf, 206.46 KB)
- Nieaktualny Załącznik nr 7 – Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania (dokument składany wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert) (pdf, 181.34 KB)
- Załącznik nr 8 – Oświadczenie Wykonawcy o przynależności do tej samej grupy kapitałowej (dokument składany samodzielnie przez Wykonawcę w terminie do 3 dni po upublicznieniu informacji z otwarcia ofert) (pdf, 137.11 KB)
- Załącznik nr 9 – Oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (dokument składany samodzielnie przez Wykonawcę w terminie do 3 dni po upublicznieniu informacji z otwarcia ofert) (pdf, 109.15 KB)
- Załącznik nr 10 – Wykaz wykonanych robót budowlanych (dokument składany na wezwanie Zamawiającego, po upływie terminu składnia ofert) (pdf, 168.83 KB)
- Załącznik nr 11 – Wykaz urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia (dokument składany na wezwanie Zamawiającego, po upływie terminu składnia ofert) (pdf, 145.51 KB)
- Załącznik nr 12 – Oświadczenie dot. braku wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z opłatami (dokument składany na wezwanie Zamawiającego, po upływie terminu składnia ofert) (pdf, 159.21 KB)
- Załącznik nr 13 – Oświadczenie dot. braku orzeczenia o zakazie ubiegania się o zamówienia publiczne (dokument składany na wezwanie Zamawiającego, po upływie terminu składnia ofert) (pdf, 125.63 KB)
- Zmiana nr 1 treści Specyfikacja istotnych warunków zamówienia z dnia 11 lutego 2019 r. znak PZD-ZP.261.4.2019 (zip, 533.93 KB)
- Informacja z otwarcia ofert – pismo z dnia 19 lutego 2019 r. znak PZD-ZP.261.4.2019 (pdf, 132.91 KB)
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 28 lutego 2019 r. znak PZD-ZP.261.4.2019 (pdf, 196.71 KB)
- Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z dnia 1 marca 2019 r. (pdf, 155.74 KB)