PZD: Zimowe utrzymaniem dróg oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Nowotarskiego w sezonach zimowych 2018r-2019r, 2019r-2020r i 2020r-2021r
Postępowanie pn. Zimowe utrzymaniem dróg oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Nowotarskiego w sezonach zimowych 2018r-2019r, 2019r-2020r i 2020r-2021r jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art.10 ust.1 oraz art.39 – 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r. poz.1579 ze zm.) oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie, o wartości szacunkowej przekraczającej kwotę określoną w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 tejże ustawy.
1.OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Działając na podstawie art.40 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Zimowe utrzymaniem dróg oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Nowotarskiego w sezonach zimowych 2018r-2019r, 2019r-2020r i 2020r-2021r
Treść Ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod nr 2018/S 096-219171 znajduje się w załączniku
Termin składania ofert:
do dnia 10 lipca 2018 r. do godz. 10:00
Miejsce składania ofert:
Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu, 34-400 Nowy Targ, ul. Szpitalna 14, sekretariat
2.SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Działając na podstawie art.37 ust.2 ustawy - Prawo zamówień publicznych Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu udostępnia Specyfikację istotnych warunków zamówienia pn. Zimowe utrzymaniem dróg oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Nowotarskiego w sezonach zimowych 2018r-2019r, 2019r-2020r i 2020r-2021r
Treść Specyfikacji istotnych warunków zamówienia pn. Zimowe utrzymaniem dróg oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Nowotarskiego w sezonach zimowych 2018r-2019r, 2019r-2020r i 2020r-2021r z dnia 21 maja 2018 r. znak PZD-ZP-U.26.6.5.2018 znajduje się w załączniku
Opublikowała w dniu 23 maja 2018 r. Krystyna Stanek
3. INFORMACJE DOT. DANYCH OSOBOWYCH WYKONAWCÓW
w związku z wejściem w życie rozporządzenia w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych RODO)
Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu, 34-400 Nowy Targ, ul. Szpitalna 14, tel. 18 266 28 88, e- mail: pzd@nowotarski.pl, przetargi.pzd@nowotarski.pl;
2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Nowym Targu możliwy jest pod adresem iod@nowotarski.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit.c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Zimowe utrzymaniem dróg oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Nowotarskiego w sezonach zimowych 2018r-2019r, 2019r-2020r i 2020r-2021r, znak PZD-ZP-U.26.6.5.2018 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.8 oraz art.96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art.97 ust.1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art.17 ust.3 lit.b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;
c) na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust.1 lit.c RODO.
W przypadku gdy Wykonawca przekazuje dane osobowe inne niż bezpośrednio jego dotyczące lub nie zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art.13 ust.4 lub art.14 ust.5 RODO, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w tym względzie oświadczenie następującej treści:
„Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art.13 lub art.14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w postępowaniu pn. Zimowe utrzymaniem dróg oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Nowotarskiego w sezonach zimowych 2018r-2019r, 2019r-2020r i 2020r-2021r, znak PZD-ZP-U.26.6.5.2018.”
Dodała w dniu 29 maja 2018 r. Krystyna Stanek
4. WYJAŚNIENIE NR 1 TREŚCI SIWZ
Działając na podstawie art.38 ust.2 Prawa zamówień publicznych Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu udostępnia wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia pn. Zimowe utrzymaniem dróg oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Nowotarskiego w sezonach zimowych 2018r-2019r, 2019r-2020r i 2020r-2021r
Treść Wyjaśnienia nr 1 treści siwz – pismo z dnia 11 czerwca 2018 r. znak PZD-ZP-U.26.6.5.2018 znajduje się poniżej w załącznikach
Dodała w dniu 11 czerwca 2018 r. Krystyna Stanek
5. INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Działając na podstawie art.86 ust.5 Prawa zamówień publicznych Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu udostępnia informacje z otwarcia ofert złożonych w postepowaniu pn. Zimowe utrzymaniem dróg oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Nowotarskiego w sezonach zimowych 2018r-2019r, 2019r-2020r i 2020r-2021r
Treść Informacji z otwarcia ofert – pismo z dnia 10 lipca 2018 r. znak PZD-ZP-U.26.6.5.2018 znajduje się poniżej, w załącznikach
Przypomina się, że Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej powyższej informacji, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, wg: Załącznika nr 9 – Oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej lub Załącznika nr 8 – Oświadczenie Wykonawcy o przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Dodała w dniu 10 lipca 2018 r. Krystyna Stanek
6. ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA W ZAKRESIE ZADANIA 5, ZADANIA 7 I ZADANIA 8
Działając na podstawie art.92 ust.2 Prawa zamówień publicznych Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu informuje o unieważnieniu prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego postępowania pn. Zimowe utrzymaniem dróg oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Nowotarskiego w sezonach zimowych 2018r-2019r, 2019r-2020r i 2020r-2021r w zakresie Zadania 5, Zadania 7 i Zadania 8
Treść Zawiadomienia o unieważnieniu z dnia 13 lipca 2018 r. znak PZD-ZP-U.26.6.5.2018 znajduje się poniżej, w załącznikach
Dodala w dniu 13 lipca 2018 r. Krystyna Stanek
7. ZBIORCZE ZESTAWIENIE OFERT W ZAKRESIE ZADANIA 2 i ZADANIA 9
Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu udostępnia Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu pn. Zimowe utrzymaniem dróg oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Nowotarskiego w sezonach zimowych 2018r-2019r, 2019r-2020r i 2020r-2021r, po dokonaniu popraw oczywistych omyłek rachunkowych
Treść Zbiorczego zestawienia ofert w zakresie Zadania 2 i Zadania 9 z dnia 24 lipca 2018 r. znak PZD-ZP-U.26.6.5.2018 znajduje się poniżej, w załącznikach
Dodała w dniu 24 lipca 2018 r. Krystyna Stanek
8. ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W ZAKRESIE ZADANIA 1-4, 6 i 9
Działając na podstawie art.92 ust.2 Prawa zamówień publicznych Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w prowadzonym postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego pn. Zimowe utrzymaniem dróg oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Nowotarskiego w sezonach zimowych 2018r-2019r, 2019r-2020r i 2020r-2021r
Treść Zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie Zadania 1-4, 6 i 9 z dnia 6 sierpnia 2018 r. znak PZD-ZP-U.26.6.5.2018, znajduje się poniżej, w załącznikach
Dodała w dniu 6 sierpnia 2018 r. Krystyna Stanek
9. ZAWIADOMIENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA W ZAKRESIE ZADANIA 1-4, 6 i 9
Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu informuje, że w trybie przetargu nieograniczonego pn. Zimowe utrzymaniem dróg oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Nowotarskiego w sezonach zimowych 2018r-2019r, 2019r-2020r i 2020r-2021r w zakresie zadania 1-4, 6 i 9, udzielił zamówienia
Treść Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod nr 2018/S 161-368867 znajduje się poniżej, w załącznikach
Dodała w dniu 23 sierpnia 2018 r. Krystyna Stanek
Pliki do pobrania
- Ogłoszenie o zamówieniu opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod nr 2018/S 096-219171 (pdf, 156.00 KB)
- Specyfikacji istotnych warunków zamówienia pn. Zimowe utrzymaniem dróg oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Nowotarskiego w sezonach zimowych 2018r-2019r, 2019r-2020r i 2020r-2021r (zip, 12.20 MB)
- SIWZ (pdf, 825.42 KB)
- Załącznik nr 1 – Szczegółowa specyfikacja techniczna (pdf, 1.98 MB)
- Załącznik nr 2 – Poglądowa ilość poszczególnych asortymentów dla 1 sezonu (pdf, 3.79 MB)
- Załącznik nr 3 – Wzór umowy (pdf, 438.22 KB)
- Załącznik nr 4 – Formularz ofertowy (dokument składany do upływu terminu składania ofert) (pdf, 318.18 KB)
- Załącznik nr 5 – Tabele elementów rozliczeniowych (dokument stanowiący integralną część oferty, składany do upływu terminu składania ofert) (pdf, 1.79 MB)
- Załącznik nr 5 – Tabele elementów rozliczeniowych – wersja edytowalna (xls, 234.50 KB)
- Załącznik nr 6 – Jednolity elektroniczny dokument zamówienia JEDZ (dokument przesyłany przed upływem terminu składnia ofert na adres: przetargi.pzd@nowotarski.pl (pdf, 516.85 KB)
- Załącznik nr 6 – Jednolity elektroniczny dokument zamówienia JEDZ Jednolity elektroniczny dokument zamówienia JEDZ (dokument przesyłany przed upływem terminu składnia ofert na adres: przetargi.pzd@nowotarski.pl) – wersja edytowalna (doc, 194.00 KB)
- Załącznik nr 7 – Przykładowa Instrukcja szyfrowania (pdf, 867.24 KB)
- Załącznik nr 8 – Oświadczenie Wykonawcy o przynależności do tej samej grupy kapitałowej (dokument składany samodzielnie przez Wykonawcę w terminie do 3 dni po upublicznieniu informacji z otwarcia ofert ) (pdf, 286.74 KB)
- Załącznik nr 9 – Oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (dokument składany samodzielnie przez Wykonawcę w terminie do 3 dni po upublicznieniu informacji z otwarcia ofert ) (pdf, 217.11 KB)
- Załącznik nr 10 – Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych (dokument składany na wezwanie Zamawiającego, po upływie terminu składnia ofert) (pdf, 220.48 KB)
- Załącznik nr 11 – Wykaz narzędzi lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia pn. Zimowe utrzymaniem dróg oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Nowotarskiego (pdf, 366.98 KB)
- Załącznik nr 12 – Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku dot. zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia(dokument składany na wezwanie Zamawiającego, po upływie terminu składnia ofert) (pdf, 424.23 KB)
- Załącznik nr 13 – Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (dokument składany na wezwanie Zamawiającego, po upływie terminu składnia ofert) (pdf, 347.87 KB)
- Załącznik nr 14 – Zobowiązanie podmiotu trzeciego (pdf, 227.23 KB)
- Wyjaśnienie nr 1 treści siwz – pismo z dnia 11 czerwca 2018 r. znak PZD-ZP-U.26.6.5.2018 (pdf, 459.51 KB)
- Informacja z otwarcia ofert – pismo z dnia 10 lipca 2018 r. znak PZD-ZP-U.26.6.5.2018 (pdf, 203.80 KB)
- Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w zakresie Zadania 5, Zadania 7 i Zadania 8 – pismo z dnia 13 maja 2018 r. znak PZD-ZP-U.26.6.5.2018 (pdf, 419.35 KB)
- Zbiorcze zestawienie ofert w zakresie Zadania 2 i Zadania 9 z dnia 24 lipca 2018 r. znak PZD-ZP-U.26.6.5.2018 (pdf, 118.53 KB)
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie Zadania 1-4, 6 i 9 z dnia 6 sierpnia 2018 r. znak PZD-ZP-U.26.6.5.2018 (pdf, 620.46 KB)
- Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod nr 2018/S 161-368867 (pdf, 87.03 KB)