ROZPOZNANIE RYNKU - dostawa tonerów i tuszy na kursy realizowane przez Centrum Kształcenia Praktycznego
|
|
Nowy Targ, 21.02.2018r. |
Nasz znak: ZA.271.13.2018 |
|
|
ROZPOZNANIE RYNKU
Zapytanie ofertowe pozaustawowe na podst. art. 4 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych dla zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
|
- Starostwo Powiatowe w Nowym Targu w imieniu Dyrektorów n/w szkół:
- Zespołu Szkół Zawodowych i Placówek w Krościenku, ul. Jagiellońska 4 ,
- Zespołu Szkół nr 1 w Nowym Targ, Pl. Słowackiego 13, 34-400 Nowy Targ,
- Zespołu Szkół Technicznych i Placówek w Nowym Targu, ul. Wojska Polskiego 9, 34-400 Nowy Targ
zaprasza do składania ofert.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów i tuszy na kursy realizowane przez Centrum Kształcenia Praktycznego.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania:
Zadanie 1
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów i tuszy na kursy realizowane przez Centrum Kształcenia Praktycznego przy Zespole Szkół Zawodowych i Placówek w Krościenku n.D.
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (RPO WM), Działanie 10.2 Rozwój Kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów - SPR, projekt „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w branży turystyczno - gastronomicznej w powiecie nowotarskim”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zadania 1 stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Zadanie 2
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów i tuszy na kursy realizowane przez Centrum Kształcenia Praktycznego przy Zespole Szkół nr 1 w Nowym Targu.
Zadanie składa się z 2 części:
2a) Dostawa tonerów i tuszy na kursy realizowane przez Centrum Kształcenia Praktycznego przy Zespole Szkół nr 1 w Nowym Targu.
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (RPO WM), Działanie 10.2 Rozwój Kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów - SPR, projekt „Utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych w branży administracyjno- usługowej w powiecie nowotarskim”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zadania 2a stanowi Załącznik nr 2a do niniejszego zapytania ofertowego.
2b) Dostawa tonerów i tuszy na kursy realizowane przez Centrum Kształcenia Praktycznego przy Zespole Szkół nr 1 w Nowym Targu.
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (RPO WM), Działanie 10.2 Rozwój Kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów - SPR, projekt „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w branży elektryczno- elektronicznej w powiecie nowotarskim”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zadania 2b stanowi Załącznik nr 2b do niniejszego zapytania ofertowego.
Zadanie 3
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów i tuszy na kursy realizowane przez Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego przy Zespole Szkół Technicznych i Placówek im. St. Staszica w Nowym Targu.
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (RPO WM), Działanie 10.2 Rozwój Kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów - SPR, projekt „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w branży mechanicznej i górniczo-hutniczej w powiecie nowotarskim”.
Uwaga! Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych ( 1 część stanowi: Zadanie 1, Zadanie 2 (łącznie 2a i 2b)) lub Zadanie 3).
Miejsce dostawy:
Zgodnie ze szczegółowymi opisami przedmiotu zamówienia.
Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia odbędzie się po wystawieniu przez Wykonawcę faktury/rachunku:
- Zadanie 1 - na nabywcę: Powiat Nowotarski, ul. Bolesława Wstydliwego 14, 34-400 Nowy Targ, NIP 735-217-50-44 ze wskazaniem odbiorcy: Zespół Szkół Zawodowych i Placówek w Krościenku n.D, ul. Jagiellońska 4, 34-450 Krościenko nad Dunajcem.
- Zadanie 2 (2a i 2b) - na nabywcę: Powiat Nowotarski, ul. Bolesława Wstydliwego 14, 34-400 Nowy Targ, NIP 735-217-50-44 ze wskazaniem odbiorcy: Zespół Szkół Nr 1 im. Wł. Orkana w Nowym Targu, Pl. Słowackiego 1, 34-400 Nowy Targ
- Zadanie 3 - na nabywcę: Powiat Nowotarski, ul. Bolesława Wstydliwego 14, 34-400 Nowy Targ, NIP 735-217-50-44 ze wskazaniem odbiorcy: Zespół Szkół Technicznych i Placówek w Nowym Targu, ul. Wojska Polskiego 9, 34-400 Nowy Targ
- Termin wykonania zamówienia: 7 dni od daty rozstrzygnięcia postępowania
- Osoby upoważnione do kontaktów: Główny Specjalista ds. zamówień publicznych
– Iwona Waksmundzka, Podinspektor – Jolanta Mrugała - tel.: 18 266 61 340.
- Termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 28.02.2018r. do godz. 10:00
- Pisemnie w siedzibie Starostwa Powiatowego w Nowym Targu przy ul. Bolesława Wstydliwego 14
w sekretariacie pokój 3.09 - Faksem na numer 018 26 61 344
- lub mailem na adres: przetarg@nowotarski.pl.
- W przypadku składania ofert opisanego w:
- pkt 5.1. zapakowaną w kopertę ofertę (formularz oferty) należy oznaczyć w następujący sposób: Oferta cenowa - Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów i tuszy na kursy realizowane przez Centrum Kształcenia Praktycznego Zadanie…………………….
- pkt. 5.2 i 5.3 należy przesłać wypełniony druk formularza oferty.
7. Kryteria oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert jest:
Cena brutto za całość zamówienia Zadania 1– 100%.
Cena brutto za całość zamówienia Zadania 2– 100%.
Cena brutto za całość zamówienia Zadania 3– 100%.
Załączniki:
- Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zadania 1
- Załącznik nr 2a - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zadania 2a
- Załącznik nr 2b - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zadania 2b
- Załącznik nr 3 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zadania 3
- Załącznik nr 4 – Formularz oferty
Pliki do pobrania
- Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zadania 1 (docx, 98.94 KB)
- Załącznik nr 2a - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zadania 2a (docx, 100.23 KB)
- Załącznik nr 2b - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zadania 2b (docx, 97.75 KB)
- Załącznik nr 3 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zadania 3 (docx, 98.30 KB)
- Załącznik nr 4 – Formularz oferty (doc, 113.50 KB)
- PYTANIA, ODPOWIEDZI (doc, 103.50 KB)
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (doc, 492.50 KB)