ROZPOZNANIE RYNKU: ZA.271.29.2021 - Usługi - wykonanie przeglądów rocznych stanu technicznego budynków stanowiących własność Powiatu Nowotarskiego.
UWAGA! W ZWIĄZKU Z MODYFIKACJĄ OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Z DNIA 20.01.2021 R. PROSZĘ O UWZGLĘDNIANIE PRZEDMIOTOWYCH ZMIAN W OFERTACH I SKŁADANIE OFERT NA NOWYM FORMULARZU OFERT, KTÓRY JEST DOSTĘPNY W ZAŁĄCZNIKACH PONIŻEJ. |
|
Nowy Targ, 15.01.2021 r. |
Nasz znak: ZA.271.29.2021 |
|
|
ROZPOZNANIE RYNKU
Zapytanie ofertowe pozaustawowe dla zamówienia, którego wartość nie przekracza 130 000 zł
|
- Zarząd Powiatu Nowotarskiego, w celu „rozpoznania rynku” zaprasza do składania ofert.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Usługi - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów rocznych stanu technicznego budynków stanowiących własność Powiatu Nowotarskiego: Przegląd roczny powinien być wykonany zgodnie z art.62 ust. 1 pkt.1 i 2 Ustawy Prawo Budowlane.
Wykaz budynków znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.
Zakres przeglądu rocznego obejmuje sprawdzenie stanu technicznego budynków zgodnie z art. 62 ust. 1, pkt 1, lit. a) i b) Ustawy Prawo Budowlane tj.:
- sprawdzenie stanu technicznego elementów budynku i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu,
- sprawdzenie stanu technicznego instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska,
z wyłączeniem sprawdzenia stanu technicznego instalacji gazowych oraz przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych), (art. 62 ust.1, pkt 1 lit.c Ustawy Prawo Budowlane)
Zgodnie z art.62, ust. 1, pkt. 3 Ustawy Prawo Budowlane w 10 budynkach wymienionych w Załączniku nr 1 przeglądy roczne powinny być przeprowadzone 2 razy w roku.
Zakres przeglądu rocznego obejmuje sprawdzenie stanu technicznego i przydatności do użytkowania budynku, estetyki budynku oraz jego otoczenia zgodnie z art.62 ust. 1, pkt 2 Ustawy Prawo Budowlane z wyłączeniem badania instalacji elektrycznej i piorunochronnej.
Podczas kontroli szczególnym sprawdzeniem należy objąć stan techniczny:
- warstw fakturowych i elementów ścian zewnętrznych (filary, gzymsy) oraz balustrad,
- ścian działowych, konstrukcyjnych,
- schodów, stropów,
- pokrycia dachowego, więźby dachu,
- urządzeń zamocowanych do ścian i dachu obiektu,
- elementów odwodnienia i obróbek blacharskich,
- stolarki okiennej, drzwiowej i przeszkleń elewacji.
Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej – oglądu budynków.
Wykonawca powinien dokonać przeglądu zgodnie z obowiązującymi we wskazanym zakresie przepisami prawa i normami.
Z przeprowadzonego przeglądu stanu technicznego Wykonawca musi sporządzić protokół w dwóch egzemplarzach i dostarczyć administratorowi budynku w terminie 7 dni od wykonania przeglądu. Protokół musi posiadać podpis uprawnionej osoby przeprowadzającej kontrolę.
Dokumentację z przeglądu technicznego należy wykonać i dostarczyć:
- w postaci papierowej – 2 komplety dokumentacji,
- w wersji elektronicznej w formie edytowalnych plików (dopuszczalny format pliku: *.doc, *.docx, *.xls, *.xlsx, *.dwg).
W/w protokół powinien zawierać:
- datę wykonania przeglądu,
- nr protokołu,
- oznaczenie obiektu objętego przeglądem (adres),
- opis stanu technicznego elementów budynku objętych kontrolą,
- rozmiar zużycia lub uszkodzenia elementów, o których mowa w pkt 1 wraz z dokumentacją fotograficzną,
- wykaz usterek i nieprawidłowości – zakres robót remontowych i kolejność ich wykonania,
- metody i środki użytkowania elementów budynku narażonych na szkodliwe działanie wpływów atmosferycznych i niszczące działanie innych czynników,
- zalecenia pokontrolne,
- wskazanie nieprzekraczalnej daty wykonania kolejnego przeglądu.
Do niniejszego zapytania ofertowego mogą przystąpić jedynie Wykonawcy posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz ważne, odpowiednie uprawnienia budowlane umożliwiające realizację przedmiotu zapytania ofertowego zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi w tym zakresie przepisami (art. 62 ust.4, art.12 ust.2 ustawy Prawo budowlane).
Wykonawca powinien być także wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności.
W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawca winien załączyć do oferty kopię stosownych uprawnień.
Osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje oraz przeszkolenia i uprawnienia wymagane przepisami prawa (w szczególności przepisami BHP).
Osoby przeprowadzające kontrolę są odpowiedzialne za zgodność i prawidłowość przeprowadzonego przeglądu z zapisami i wymaganiami ustawy i rozporządzeniami obowiązującymi w tym zakresie.
Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia w obiekcie użyteczności publicznej, co należy uwzględnić przy organizacji przeprowadzanego przeglądu. Termin wykonania przeglądu winien zostać uzgodniony z administratorem budynku.
Wykonawca nie może przekazać praw i obowiązków, wynikających z niniejszego przedmiotu zamówienia podwykonawcom.
Podstawą do dokonania płatności jest przeprowadzony przegląd – zgodnie z przedmiotem zamówienia – oraz dostarczenie kompletnej dokumentacji.
Informacje ogólne o obiektach w Załączniku nr 1.
Termin wykonania przeglądów zgodnie harmonogramem zamieszczonym w załączniku nr 1.
Szczegółowe informacje udzielane są w Wydziale Inwestycji, tel. (18) 26-61-318.
Uwaga!: Rozliczenie płatności wynikające z realizacji przedmiotowej usługi nastąpi za pośrednictwem metody podzielnej płatności na podst. art. 108a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r, poz. 2174 z późn. zm.).
3. Termin realizacji: zgodnie z harmonogramem zamieszczonym w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego
4. Osoby upoważnione do kontaktów: Jolanta Mrugała, Ewa Rusnaczyk-Maciasz, Marta Rajca, Iwona Waksmundzka tel. ( 018) 26 61 340.
5. Termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia: 22.01.2021 r. do godz. 10:00 drogą elektroniczną na adres: przetarg@nowotarski.pl (należy przesłać skan wypełnionego druku formularza oferty oraz kopię uprawnień i zaświadczenia z izby).
6. Kryteria oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert jest:
Cena brutto za całość zamówienia – 100%.
Załączniki:
- Załącznik nr 1 – Wykaz budynków
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty
- Załącznik nr 3 – Informacja Administratora Danych Osobowych
Sprawę prowadzi: Ewa Rusnaczyk-Maciasz, tel.: (18) 26 61 340 lub e-mail: przetarg@nowotarski.pl
Pliki do pobrania
- Zapytanie ofertowe (pdf, 171.69 KB)
- Załącznik nr 1 - Wykaz budynków (pdf, 112.90 KB)
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty (doc, 63.00 KB)
- Załącznik nr 3 - Informacja Administratora danych osobowych (docx, 19.12 KB)
- UWAGA! PYTANIA, ODPOWIEDZI, MODYFIKACJA, ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT Z DNIA 20.01.2021 R. (pdf, 123.71 KB)
- Zapytanie ofertowe - PO MODYFIKACJI Z DNIA 20.01.2021 R. (pdf, 172.26 KB)
- Załącznik nr 1 - Wykaz budynków - PO MODYFIKACJI Z DNIA 20.01.2021 R. (pdf, 110.67 KB)
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty - PO MODYFIKACJI Z DNIA 20.01.2021 R. (doc, 64.50 KB)
- Pytania, odpowiedzi II (pdf, 120.98 KB)
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (pdf, 166.29 KB)