ROZPOZNANIE RYNKU - ZA.271.323.2020 - Dostawa krzeseł na potrzeby pracowników Starostwa Powitowego w Nowym Targu
|
|
Nowy Targ, 09.09.2020 r. |
Nasz znak: ZA.271.313.2020 |
|
|
ROZPOZNANIE RYNKU Zapytanie ofertowe – pozaustawowe na podst. art. 4 ust. 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dla zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
|
- Zarząd Powiatu Nowotarskiego, w celu „rozpoznania rynku” zaprasza do składania ofert.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł na potrzeby pracowników Starostwa Powiatowego w Nowym Targu.
Lp. |
Przedmiot zamówienia |
Ilość |
1. |
Fotel (krzesło) GROSPOL Team PLUS Black R1 Opis: - grubsze precyzyjnie tapicerowane oparcie, - pianki tapicerskie posiadają certyfikat ekologiczny OEKO – TEX, - po zwolnieniu blokady mechanizm ruchowy Synchro S1 umożliwia płynny skoordynowany ruch siedziska i oparcia naśladujący ruch Użytkownika w fotelu, gwarantujący tym samym ergonomiczne podparcie pleców na całej długości; oparcie wychyla się synchronicznie z siedziskiem (ruch oparcia jest szybszy - podłokietnik regulowany R1 z regulacją w trzech płaszczyznach: góra-dół - płynna regulacja wysokości siedziska za pomocą podnośnika pneumatycznego, - czarny kolor podłokietników oraz czarna nylonowa podstawa jezdna krzesła, - krzesło wyposażone jest w kółka miękkie, które nie rysują powierzchni typu parkiet, panele, gres, - fotel objęty jest 3-letnim programem gwarancyjnym producenta, i posiada Atest Wytrzymałości i Bezpieczeństwa Użytkowania wydany przez PUR "Remodex" Zakład Badań i Wdrożeń Przemysłu Meblarskiego, z dopuszczalnym obciążeniem 150 kg. Tkanina:Flex |
10 szt. |
Uwaga!: Rozliczenie płatności wynikające z zawartej umowy nastąpi za pośrednictwem metody podzielnej płatności na podst. art. 108a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r, poz. 2174 z późn. zm.).
Szczegółowe informacje udzielane są w Wydziale Logistyki w pokoju nr 4.10 przy ul. Bolesława Wstydliwego 14, tel. (18) 26-61-339. Pracownik prowadzący – Pani Monika Mastela.
- Termin wykonania zamówienia: 21 dni od daty rozstrzygnięcia postępowania.
- Osoby upoważnione do kontaktów: procedura - Jolanta Mrugała, Marta Rajca, tel. ( 018) 26 61 340.
- Termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia: 16.09.2020 do godz. 10:00 drogą elektroniczną na adres: przetarg@nowotarski.pl (należy przesłać wypełniony druk formularza oferty).
- Kryteria oceny ofert:
Cena brutto za całość zamówienia - 100%
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Formularz oferty
Załącznik nr 2 – Informacja Administratora danych osobowych
Sprawę prowadzi: Jolanta Mrugała, Marta Rajca, tel. (0-18) 26 61 340.